Minkä ikäinen olet, joka et kestä lasten metelöintiä?
Kommentit (29)
En ole koskaan sietänyt, en niin kauan kuin muistan, ainakin ala-asteikäisestä saakka. En usko että tämä on ikäkysymys, vaan kuulon herkkyys / aistien herkkyys ja helposti häiriintyminen.
Lapset saavat toki pitää ääntä, mutta metelöinti on todella huonoa käytöstä, eikä se kyllä ole ok.
Asun päiväkodin vieressä ja äänet kantautuu tänne jos ikkuna on auki. Joskus saan hyvät naurut lasten jutuista. Viime viikolla oli kauhea kaveridraama menossa.
Nykypäivän äideillä on se vika ettei rajoja anneta vaan kaikkea saa tehdä kunhan se ei koske omaa lasta..tällaiseksi se on mennyt valitettavasti.
7-45-vuotias. En ole ikinä kestänyt kiljuvia, rääkyviä ja karjuvia kakaroita. Ne jotka on opetettu käyttäytymään eivät häiritse minua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lasten pitää rääkyä?
Ehkä kotona ei muuten saa ääntä kuuluviin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein 90 % vauvapalstan vierailijoista on nipoja, eikä kestä lasten leikkejä. Pahimpia on ne, joilla todennäköisesti on pieniä lapsia tai ne, joiden olisi pitänyt niitä jo hankkia.
No, oon mä tiennyt että olette lapsivihamielisiä, mutta että näin runsaslukuisesti.
Miten se tekee lapsivihamieliseksi, jos ei kestä meteliä? Minä en kestä meteliä missään muodossa, oli se sitten lähtöisin lapsista, aikuisista, työkoneista tai liikenteestä. En silti koe olevani vihamielinen ketään kohtaan. En vain kestä kovaa ääntä.
Eli tajuat että vika on sinussa eikä lapsissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein 90 % vauvapalstan vierailijoista on nipoja, eikä kestä lasten leikkejä. Pahimpia on ne, joilla todennäköisesti on pieniä lapsia tai ne, joiden olisi pitänyt niitä jo hankkia.
No, oon mä tiennyt että olette lapsivihamielisiä, mutta että näin runsaslukuisesti.
Miten se tekee lapsivihamieliseksi, jos ei kestä meteliä? Minä en kestä meteliä missään muodossa, oli se sitten lähtöisin lapsista, aikuisista, työkoneista tai liikenteestä. En silti koe olevani vihamielinen ketään kohtaan. En vain kestä kovaa ääntä.
Eli tajuat että vika on sinussa eikä lapsissa?
Miksi lasten pitää rääkyä?!?
Ei haittaa normaalit leikin äänet, nauraminen tai vauvan itku. En vaan jaksa turhanpäiväistä kirkumista, huutoa, rääkkymistä, sisällä juoksemista ja muuta mesoamista. Se on kasvatuksesta kiinni. Monilla meno on kuin Supernanny-ohjelmasta.