Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: missä ja miten miehenne kosi teitä?

Vierailija
22.08.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelemässä myöhään illalla maaseudulla, jossa ei ollut muita valoja kuin tähdet ja kuu. Siellä tähtitaivaan alla mies halasi minua ja kysyi, haluanko mennä hänen kanssaan naimisiin. :) Kun kaverit kuulivat tästä, he antoivat meille lempinimet Mr. & Mrs. Starlight. ;)

Vierailija
2/13 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä itkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siten että minä sanoin miehelle. että " ja kuule, mä rakastan sua niin paljon että jos nyt kosisit niin sanoisin ihan suoraan että kyllä" , ja sitten hän kosi.

Vierailija
4/13 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitteli tukkaa ja suukotteli ja sanoi, että " en kyllä kestäisi elämää ilman sinua. Varmistetaanko asia ja mennään naimisiin? Jos siis suot kunnian että tulet vaimokseni!"

Ja oiiiih, mie kyynelehdin tietty vuolaasti. Ihana kulta mies.

Vierailija
5/13 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin vuosien mittaan pari kertaa torjunut miehen kihloihinmenoehdotuksen kun sattui vaan väärään hetkeen. Kun sitten aloin odottaa esikoistamme ajattelin että nyt olis kyllä fiksua kävästä vihillä ja pallo taitaa olla mulla. Kirjoitin huulipunalla vessapaperirullaan kosinnan ja odottelin pari päivää että mies rullaa sen esiin. Yhtenä aamuna vessasta kuului naurunremakka ja kohta mies tuli viereeni sänkyyn ja sanoi " mennään vaan" .

Mies istuu aamupaskalla ja saa kosinnan rullattua esille vessapaperista! :-DDDDDDDDDD

*nauraa ihan kippurassa tälle romantiikan helmelle*

Vierailija
6/13 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollessa tuli mieleen, että voishan sitä jo mennä naimisiin. Yhdessä oltiin oltu jo 10 vuotta. Ei siinä enää mitään kosintoja tarvinnut.

Vierailija
7/13 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli karkausvuonna 2004,

29. helmikuuta vein miehen meille tuttuun paikkaan ja asetuin polvilleni!

oli jo osannut odottaa,

ja päättänyt suostua jos kosisin!

sitten kesällä vietettiin häitä 13 yhteisen vuoden jälkeen... =)

Vierailija
8/13 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies sanoi että mennään katsomaan koruja... sitten sanoi että nyt mennään kihloihin että valitse itsellesi sormus!

Sit kysyi että tuletko mun vaimoksi kulta?

Oli Jouluaatto...

Vierailija
9/13 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutusteltiin niitä näitä tulevaisuudestamme ja sovimme, että aletaanpas järjestelemään niin, että saadaan tuomari 3 kk päästä meidät vihkimään.

Vierailija
10/13 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yht´äkkiä polvistui eteeni. Ihmiset ympärillä hurras :D

Vierailija
11/13 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perinteisellä tyylillä.

Vierailija
12/13 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoilla " menetkö kanssani naimisiin, rakkaani?"

Vierailija
13/13 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosien mittaan pari kertaa torjunut miehen kihloihinmenoehdotuksen kun sattui vaan väärään hetkeen. Kun sitten aloin odottaa esikoistamme ajattelin että nyt olis kyllä fiksua kävästä vihillä ja pallo taitaa olla mulla. Kirjoitin huulipunalla vessapaperirullaan kosinnan ja odottelin pari päivää että mies rullaa sen esiin. Yhtenä aamuna vessasta kuului naurunremakka ja kohta mies tuli viereeni sänkyyn ja sanoi " mennään vaan" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä