Ahdistavin ei-kauhuelokuva, jonka olet nähnyt?
Itsellä Vivarium. Teki pahaa kun se pariskunta ei päässyt millään asuinalueelta pois. Ja se omituinen poika.
Kommentit (287)
Dunkirk, ahdistavan todentuntuinen sotaelokuva. Myös Jokeri-elokuva oli ahdistava, en katsonut loppuun.
Black swan. Kaunis elokuva ja sen tanssijattaren mielen hajoaminen oli kuvattu niin kauniisti. Vasta toisella katselukerralla alkoi ahdistaa, kun tavoitin paremmin elokuvan kaikki tasot.
Vierailija kirjoitti:
The Human Centipede
Mitäs genreä tämä on? Eikö tämäkin ole kauhua?
Elokuva kirjoitti:
Pahuus, Ondskan
Jahti, Jakten
En ole tuota Jahtia itse katsonut juurikin koska on varmasti tosi ahdistava, mutta satuin näkemään pääosan esittäjän haastattelun ja hän kertoi jotain sellaista että käsikirjoitusta ensimmäistä kertaa lukiessa tuli vatsa kipeäksi tai alkoi oksettaa, en muista kumpi.
The War Zone ja The Road.
Ala-asteiässä 1980-luvulla näin neuvostoliittolaisen elokuvan, joka kertoi lapsista, jotka asuivat jossain suurkaupungissa, ehkä Leningradissa, massiivisella ja ankealla kerrostaloalueella. Se oli ahdistava, vaikka oli lastenelokuva ja kertoi ystävyydestä. Haluaisin nähdä sen nyt uudestaan, mutten muista elokuvan nimeä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Monster's Ball. Ja tuo Dancer in the Dark.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Titanic.
Alkoi itkettää lopussa.Sillon kun itse kävin katsomassa pari ihmistä huutoitki kun eivät pystyneet hillitsemään itseään. Olen sen verran tunnevammainen vissiin että en tajunnut miten se meni osalla niin tunteisiin.
Olin varmaan yks niistä. Tennispalatsi 90-luvulla?
Seinäjoen arabikevät.
Mikä pahinta, tässä dokumenttielokuvassa näytetään vain jäävuoren huippu ilmiöstä josta seuranneista ongelmista saadaan lukea harva se päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Titanic.
Alkoi itkettää lopussa.Sillon kun itse kävin katsomassa pari ihmistä huutoitki kun eivät pystyneet hillitsemään itseään. Olen sen verran tunnevammainen vissiin että en tajunnut miten se meni osalla niin tunteisiin.
Olin varmaan yks niistä. Tennispalatsi 90-luvulla?
Ei vaan keskisessä Suomessa. Et ole selvästi ollut ainoa :D.
Lilja 4-ever. Osui ihmisinhohermoon.
Just nyt menee leffateattereissa "Yhdet vielä". Ei tee mieli mennä terassille yhdelle sen jälkeen.
Saako sanoa sarjan? The Sopranosin viimeinen tuotantokausi. Aiemmilla tuottareilla mukana oli huumoria ja toivoa. Viimeisellä kerittiin kasaan, mitä Tony Sopranon elämäntyylistä seuraa hänelle ja läheisille. Synkkä, iloton ja ahdistava. Mahtava lopetus yhdelle suosikkisarjoistani.
Vierailija kirjoitti:
Lars von Trierin leffat. Esim Breaking the waves. Peltirumpu.
Piti tulla sanomaan noi samat leffat!
Sindlerin lista