Raskausarpien ilmaantumisajankohta ja häviäminen
Eli onko ihan sama, alkaako raskausarpia ilmestymään rv 15, rv 28 tai rv 40? Meinaan niiden arpien haalistumisen/jälkihoidon kannalta eli onko se ihan sama, missä vaiheessa raskautta niitä alkaa tulla, yhtä karmeilta näyttävät raskauden jälkeen joka tapauksessa ja yhtä vaikea on yrittää hoitaa?
Kommentit (4)
Mullekin tuli teini-iässä reisiin. En kylläkään alkanut heti niiden ilmestyttyä hoitaa niitä mitenkään, ei olisi kyllä ollut rahaakaan. En sitten tiedä, olisiko tilanne nyt toinen jos olisi heti alkanut tehdä niille jotain kun olivat "tuoreita".
Mulle tullut kaikissa raskauksissa vasta synnytyksen jälkeen. Haalenee ajan myötä.
Mulla teini-iän tuomat arvet hävisivät, mutta ei raskauksista tulleet.
Eipä sillä taida olla mitään merkitystä oikeastaan missä vaiheessa tulee. Itselleni tuli jo teini-iässä tisseihin, reisiin ja takapuoleen. Sitten raskauksista mahaan ja lisää tisseihin.
En minä niitä ole mitenkään ikinä hoitanut, käsittääkseni ne hoidot on ihan yhdentekeviä sitten kun arvet on jo tullut. Ajan myötä haalistuu. Minulla on haalistunut semmoisiksi ihon värisiksi "kuopiksi" parissa vuodessa, sitä ennen sinipunaisia.