Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookin asetuksista kysymyksiä

Vierailija
10.06.2014 |

Minulla olisi kaksi kysymystä:

1. Tuossa oikeassa alakulmassa on allekkain kavereiden nimiä, vaikka keskustelu ei olekaan käytössä. Joidenkin kohdalla näkyy se, kuinka monta minuuttia sitten henkilö oli facebookissa. Katsoin poikakaverin facebookia ja siellä näyttää myös minun kohdalla näkyvän se, kuinka monta minuuttia sitten olin facebookissa. Kuinka tämän saa pois päältä, en halua, että kukaan näkee, milloin olen ollut paikalla?

2. Tuolla oikeassa yläkulmassa taas näkyy se, mitä kukakin kaveri milloinkin tekee. Siis esim. "XX tykkää XX:n tilasta" tai "XX kommentoi omaa tilaansa". Miksi kaikilla ei näy tuota? Esim. poikakaverilla ei näy tuota ollenkaan. Ja voinko jotenkin estää sen, että minun toiminnot eivät näy toisille?

Kiitos etukäteen :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tökkäykset tarkoittavat?

Vierailija
2/7 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ota keskustelut pois käytöstä: oikea alakulma asetukset

2. kaverisi näkevät toimintasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. sitä last seen -juttua ei saa pois. Sinun pitää siis facebookata niin, että et ole chatissa ollenkaan online.

2. Asetuksista saa laitettua pois sen ihme palkin sieltä. Minulla ei sitä ole. Ja edelleen asetuksista voi määritellä, mitä jaat kenenkin kanssa. 

Vierailija
4/7 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu on pois päältä, mutta silti mun kohdalla näkyy poikakaverin facebookista katsottuna, milloin olen ollut paikalla.

Vierailija
5/7 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten saan pois "en tykkää" vaikka tykkään.Näkevätkö kaverit "en tykkää" vai "tykkään" jos näin painan ja peukutan?

Vierailija
6/7 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä saa pois vaikka ottais keskustelun pois päältä. 

Se vaan kuuluu siihen, sama asia kun lähetät viestin mikä on jo menny perille ni ei sitä voi enää poistaa. Jos ottaa keskustelun pois käytöstä siinä saattaa näkyy että 1min sitte paikalla ja se näkyy siin koko ajan.

Itekki haluisin sen pois, mutta ei sitä saa. Ja sama se nähnyt juttu ku on lukenu viestin ei sitäkää saa pois ettei näkyis muille.

Whatsapissa saa sentää sen että kukaa ei nää millo oot viimeks ollu, mut sit ei itekkää nää millo muut on ollu. 

Vierailija
7/7 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä tökkäykset tarkoittavat?

Se vaan on semmonen tökkäys, voit mennä jonkun profiiliin ja painaa sieltä "tökkää" ja sitte sille menee vaan ilmotus siitä, että henkilö **** ***** on tökännyt sinua ja sit se voi tökätä takas.

Ei kai se sillee tarkota mitää, ite oon ajatellu et jos vaikka joku ei vastaa viestiin tai jotain ni sit voit vaik tökätä sitä, mut esim mulle on myös jotkut jotka ei oo mun kavereita ni tullu tökkäämää .. oisko sit siinä toivossa et huomaisin ne tai jotain :D 

miten sen nyt ottaa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi