Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö minun hakea jälkiehkäisypilleri?

Vierailija
10.06.2014 |

Lyhyesti sanottuna kondomi luiskahti eilen pois, ja huomasimme asian vasta hetken päästä. Mies ei kuitenkaan ehtinyt laukeamaan. Kuukautisteni pitäisi alkaa 2-3 päivän päästä, enkä nyt yhtään tiedä kuuluisiko/pitäisikö minun hakea jälkiehkäisypilleri vai ei. En haluaisi ainakaan turhaan hukata rahaa (köyhä opiskelija kyseessä), mitä mieltä olette?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hae, voit synnyttää vauvan ja laittaa sen pakastimeen.

Vierailija
2/10 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan osaisi neuvoa? itse en tiedä tarpeeksi aiheesta kun näin ei ole ennen käynyt. sen tiedän että hedelmällisintä aikaa tämä ei ole, mutta silti...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, siinä sulla pulma.

Vierailija
4/10 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän rahaa sulla siihen mahdolliseen lapseen kuluu kun muutaman euron jälkiehkäisypilleriin. Äly hoi.

Vierailija
5/10 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä kierron vaiheessa olet jne.

Vierailija
6/10 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten kondomi voi luiskahtaa pois, ettei sitä huomaa..

Vierailija
7/10 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kierto on säännöllinen niin on erittäin epätodennäköistä että olisit tullut raskaaksi. Mulla aina ollut säännöllinen kierto, en tuollaisessa tapauksessa hakisi.

Vierailija
8/10 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri, jos kierto on säännöllinen ja sulla siis nyt noin päivä 25/26-28, ja ovulaatio ajallaan, on varsin epätodennäköistä, että olisit raskaana. Itse en ehkä hakisi, mutta toisaalta olisin valmis ottamaan lapsen vastaan tarvittaessa.

Riippuu siitä, miten paljon olet valmis riskeeraamaan. Enemmän ahdistusta ja rahanmenoa se raskaus kuitenkin tuo jälkiehkäisyyn verrattuna.

Vierailija
9/10 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 10:21"]

[/quote]

Kyllä se voi, kokemusta on. Sitä en tiedä että miten, koska sitä tosiaan ei huomaa :P

Vierailija
10/10 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 10:21"]

[/quote]

Kyllä se voi, kokemusta on. Sitä en tiedä että miten, koska sitä tosiaan ei huomaa :P

[/quote]

Ihmettelen mitä alapeukuttamista viestissäni oli. Siis jos jollain on joskus kondomi huomaamatta luiskahtanut pois, niin miten se on oma vika / muuten alapeukuttamisen arvoinen asia? On maailmassa varmaan kummallisempiakin asioita sattunut, eikä kondomin irtoaminen tai vaikka puhkeaminen aina ole oma vika. Voisin muuten veikata että esim. liiallinen liukuvoiteella läträäminen voi aiheuttaa kondomin luiskahtamisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan