Miksi äiti ei kannust mua hakee oikiksee?
Olen 18 vuoatias tyttönen ja mua on niinku aina kiinnostanu toi oikis. Oon kattonu Good Wifea ja musta se syyttäjän ammatti vaikuttaa ihan super mageelta. Eiks oikiksesta siis valmistuta nimenomaa syyttäjäksi? Mä oon meinaa aika kärkäs luonne, kiivas kuin härkä. En oikein osaa puolustaa ketään. Siks mä menisin oikikseen niin musta tulis syyttäjä. Mutta mistä ne puolustajat sitte valmistuu?
Äiti kuiteski sanoo että mun kandeis vaan hakee ammattikouluu lukio jälkee mutta mä tahdon rahaa. Miks äiti ei tajuu sitä? Kyllä mä tiedän itse, mikä on mulle se paras vaihtoehto.
Kommentit (21)
No must sun kannattais ekax opetella kirjottaan niinQ parempii provoi.
Siis se sun mutsis on ihan dAiju. Totta kai sä meet mihi haluut. Koska sä oot sä. Sä!
Hakeudu opiskelemaan oikeustiedettä Eestiin, vaikutat hirmu hyvältä tyypiltä ja sopisit varmasti muiden Eestissä oikeustiedettä opiskelevien suomalaisten joukkoon. Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:39"]
No must sun kannattais ekax opetella kirjottaan niinQ parempii provoi.
[/quote]
Nii mustakii.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:40"]
Koska sä oot sä.
[/quote]
Mut me ei olla enää me.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:40"]
Koska sä oot sä.
[/quote]
Mut me ei olla enää me.
[/quote] annetaan joululahjat jollekin toiselle.
Mihin sä äitis kannustusta kaipaat? Anna mennä ja hae sinne oikikseen. Sitten suosittelen miettimään alan vaihtoa, jos et neljännellä kerralla pääse sisälle.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:42"]
Osaisko joku auttaa? :/
[/quote]
Mihin tarvitset apua?
Alahan kiireesti lukea niitä pääsykoekirjoja. Tietääkseni oikikseen on melko vaikeaa päästä - ihan niinkuin lääkikseenkin. Kun sisälle onnistuu pääsemään, on vielä 4-6 vuoden työ, jotta valmistuu! Mut onnea!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:42"]
[/quote]
Mihin tarvitset apua?
[/quote]
ei oo rahaa ja äitun täytys antaa paperii että mä pääsen treenayskurssille. "Sometaimes you must spent monei for to make monei"
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 00:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:42"]
[/quote]
Mihin tarvitset apua?
[/quote]
ei oo rahaa ja äitun täytys antaa paperii että mä pääsen treenayskurssille. "Sometaimes you must spent monei for to make monei"
[/quote]
Mun silmät alko vuotaa verta :,(
No Q ekax pitäs opetella KIRJOTTAA. Et niinQ sillee.
Mummiälest sun pitäis käyvvä jossai ammatti opistos tai amis korkees sellane syyttäjä kurssi. Se o paljo nopeemppi tapa valmistuu juristix. Sit sä saisit sika paljo monii. Musto hyvä et sä kysyt tällasii kysymyxii täl palstal ku täällo paljo sika hyvii ja älykäi akateemikoja.
Kunhan nyt ensin hankkisit oikeustieteellisen pääsykoekirjat. Palaa sitten uudestaan aiheeseen, kun olet aloittanut lukemisen. Toiseksi voit jo pikapuoliin aloittaa oikeustieteen opinnot avoimessa yliopistossa.
Ymmärrän oikein hyvin, miksi äitisi kannustaa sinua realistisempaan vaihtoehtoon ...
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:42"]
[/quote]
Jaa, millaista apua kaipaat? Haluat siis ansaita paljon rahaa - äitisi on kyllä väärässä, amiksessakin 'rahakkaimmille' linjoille on jonkunlaisia vaatimuksia. Ensinnäkin pitäisi olla poika, tai ainakin tulla toimeen miesvaltaisessa koulu- ja työpaikassa ja se taitaa olla sinulle liian kova vaatimus.
Suosittelen parturi-kampaajalinjaa, siellä on paljon sinun kaltaisiasi. Asentajapuolella opiskelevilla tytöillä oli kestämistä...
Siis hei sä vaikutat ihqult muijalt, oikiksee vaa! Good wife on just hyvä pohja sun koulutuksel!!! Ja oikikses on varmaa kaikkii komeit jätkii ihquu!!!
Huono provo