netistä suojakuoret puhelimeen
Kommentit (25)
Hudomi ei valmista kuoria itse, kaikki kuoret nuhjaantuvat jossain vaiheessa. Luotettava on!
My trendyphone on ihan hanurista ja sieltä sai todella tylyä asiakaspalvelua reklamointirilanteessa. Hudomista tilasin juuri viime viikolla, seuraavana päivänä tilauksesta oli paketti postilaatikkossa! Eli hudomia voin lämpimästi suositella!
Tilasin mytrendyphonesta ja sain kuoret joissa oli runsaasti valmistusvirheitä, älä ainakaa sieltä osta
Olen tilannut. Muistaakseni mytrendyphone firmasta.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 07:10"]Olen tilannut. Muistaakseni mytrendyphone firmasta.
[/quote]
kiitos. Tuon tulikin googlessa vastaan kun eilen hain tietoa. Täytyy tilata. Varmaan ihan ik firma?
Olen tilannut ebaystä. Maksaneet muutamia senttejä, tulevat Kiinasta ilman postikuluja.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 07:12"]Olen tilannut ebaystä. Maksaneet muutamia senttejä, tulevat Kiinasta ilman postikuluja.
[/quote]
mä en ehkä tohdi nyt ulkomailta... olen huono tilailemaan ulkomailta. Kaupoista kun ei tunnulöytyvän niin siksi nettiä ajattelin . Ap
Mulla ainakin toiminut hyvin toi Mytrendyphone, tuotteet tulevat nopeasti. Palautuksista ei kokemusta. Jälkitoimitus toimii myös. Mutta toki on sitten niinkin, että jotkut kuoret/kotelot nuhjaantuvat nopeasti. Mutta toisaalta uusiakin on kiva tilata joskus.
Onko kokemuksia hudomi shopista? Ap
Mytrendyphonea en voi suositella. Sekunda kamaa tuli.
Juu ei valmista, ostaa Kiinasta halpa-tuotteita esim. 1,20 eurolla ja myy saman yli 20 eurolla !!!
Tuo mytrendyphone on kyllä järkyttävän hintainen ja muutenkin kaikki kenen kanssa olen puhunut niin ollut ongelmia. Ite tilasin viikko sitten http://kauppa.covery.fi muksulle kuoret ja lasikalvon ei kyllä ole mitään valittamista :)
kiitos vinkistä henriiksu! päätin kokeilla ja tilata tuolta coverylta ja olen tyytyväinen valintaan!
Mulle ei ole tullut vieläkään kuoria hudomilta vaikka tilasin kolme päivää sitten ja siellä lukee että tulee seuraavana arkipäivänä .
Mytrendyphonesta tilasin vuosi sitten neljät eri kuoret, ja kaikki on priimaa vieläkin. Harmittaa kun en tilannut useampia. Yhtä olen käyttänyt ja muut on miehen ja lasten käytössä.
Suojakuoret puhelimeen netistä http://www.suojaapuhelin.fi/category/12/puhelimen-suojakuoret. Laaja valikoima ja eduliset hinnat.
Hudomista on kokemuksia. Esim suojakotelot hajoavat heti, alle kuukaudessa. Neljä kpl testattu...