Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

netistä suojakuoret puhelimeen

Vierailija
10.06.2014 |

Oletteko tilanneet? Mistä firmasta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on Mytrendyphonesta hyvät kokemukset, kahdet kuoret oon tilannut. Molemmat keinonahkaa mutta tosi kestäviä. Eihän se ihan sellainen ebay-halpa ole, mutta ei aivan mahdotonkaan.

Vierailija
22/25 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 07:12"]Olen tilannut ebaystä. Maksaneet muutamia senttejä, tulevat Kiinasta ilman postikuluja.

mä en ehkä tohdi nyt ulkomailta... olen huono tilailemaan ulkomailta. Kaupoista kun ei tunnulöytyvän niin siksi nettiä ajattelin . Ap

Jos hintaa on pari euroa, niin et paljon häviä jos tuote ei tulekaan. Ei tuollaisia kannata tilata muualta kuin kiinasta. Tosin jos kiire on, niin silloin ei kannata, koska niitä joutuu odottamaan usein kuukauden verran. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin suosittelen https://www.suojaapuhelin.fi verkkokauppaa. Tuotteet laadukkaita ja nopea toimitus.

Vierailija
24/25 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilattu väri säännönmukaisesti loppunut vaikka varastosaldo kertoo muuta. Tilalle ehdotetaan kahta muuta täysin poikkeavaa väriä.

Vierailija
25/25 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus on mennyt kirjoitti:

Tilattu väri säännönmukaisesti loppunut vaikka varastosaldo kertoo muuta. Tilalle ehdotetaan kahta muuta täysin poikkeavaa väriä.

Tarkoitan TTkauppaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi