Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirvittävin, julkisuudessa käsitelty henkirikos, jonka tiedät?

Vierailija
18.06.2021 |

Mansonin sakki ja Sharon Taten (+ kaikki hänen seurassaan olleet ystävät) murha kesällä 1969. Olen nähnyt kuvia rikospaikalta, kerta kaikkiaan kammottavaa katseltavaa.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisista tapauksista Koskela, Eerika sekä Nekalan kaksoismurha. Ulkomaisista australialaisen Anita Cobbyn joukkor*aiskaus/kidutusmurha sekä länsinaapurissa sattunut kammottava tapaus, jossa Kjell-Åke Johansson kidutti kämppäkaverinaan asunutta naista kuukausien ajan kunnes tämä lopulta menehtyi vammoihinsa. Jälkimmäisenä mainitusta löytyy infoa lähinnä vain ruotsiksi mutta lita på mig, ruotsin taitojaan voi verestää paljon mukavammallakin tavalla.

Vierailija
2/47 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ame Deal

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskela, Eerika

Nuo ulkomailla tapahtuneet eivät minua niin kosketa.

Vierailija
4/47 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty valitsemaan yhtä. Ne jotka ovat raakoja tai henkilö kärsinyt. On ollut kauheaa lukea niitä lehdistä. :/ Jotkut tapaukset mielessä silloin tällöin

Vierailija
5/47 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskela ja Eerika sekä useat perhesurmat.

Vierailija
6/47 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokelan kouluampuminen. Olin itse silloin lukiossa ja asuin lähistöllä. Kavereita oli siellä koulussa ja jotenkin iski aika kovaa. Vieläkin Jokelan läpi ajaessa tulee mieleen lähinnä se päivä, vaikka olen ajanut siitä läpi varmaan sata kertaa tapahtuneen jälkeen.

Vierailija
7/47 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeffrey Dahmerin teot olivat kyllä aivan karmeita.

Vierailija
8/47 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karoliina Kesti.  Heitettiin lampeen muutama päivä katoamisen jälkeen vai miksi rannalla ollutta kenkää ei löydetty ennemmin ja miksi kenkä ei ollut jalassa?

Vierailija
9/47 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi aika vähän Suomessa henkirikoksia käsitellään julkisuudessa. Virkavallan tiedotus hyvin niukkaa.

Vierailija
10/47 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Tuo Kestin tapaus on erikoinen. Jotenkin tuntuu siltä, että joillain on salaisuus harteillaan.

Vierailija
11/47 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi japanilainen naisparka, en muista nimeä. Käsittämätöntä väkivaltaa joutui kokemaan.

Vierailija
12/47 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yksi japanilainen naisparka, en muista nimeä. Käsittämätöntä väkivaltaa joutui kokemaan.

Junko Furuta. Hirvittävä tapaus.

Vierailija
13/47 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanpetturi Litvinenkon teloitus radioaktiivisella myrkyllä. 

Ei näyttänyt kovin hyvältä hapelta niissä viimeisissä kuvissa. Olin siihen aikaan aika nuori, joten varmaan senkin takia jäänyt järkytyksenä mieleen. Siinä on kuitenkin parin päivän aikana ehtinyt miettimään elämänsä ja kohtalonsa läpi kun radioaktiivinen aine on tuhonnut kaikki solut hiljalleen. Säteilymyrkytys. 

Henkirikos tuo periaatteessa on, koska Venäjällä ei ole voimassa kuolemantuomiota. Toki pitää muistaa, että Litvinenko oli entinen FSB-agentti (ja ilmeisesti CIA/MI6 kaksoisagentti), eli ei mikään kukkaispoika itsekään, vaan kovaksi keitetty tiedustelu-upseeri. 

Vierailija
14/47 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeffrey Dahmerin teot olivat kyllä aivan karmeita.

Dahmer oli totaalisen sairas friikki, mutta ei kuitenkaan pyrkinyt tuottamaan uhreilleen pelkoa tai fyysistä kipua/ei ollut sadistinen, mikä pistää Dahmerin minun kirjoissani astetta kevyempään sarjaan. Pahimpia ovat ne, missä uhri pistetään kärsimään, hänen pelostaan ja tuskastaan nautitaan ja kuolemaa pitkitetään.

Vierailija
15/47 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hyvinkään palottelusurma

- Hyrylässä nainen murhattiin kadulla

- Eveliina tapaus

- Koskela

- Eerika

Vierailija
16/47 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulilahden kaksoismurha, 1959.

Vierailija
17/47 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri Katsoin Yleltä minisarjan HONOUR.

Perustuu tositapahtumiin, kertoo kunniaväkivallasta eli murhista... googletin myös muita vastaavia tapauksia Tanska, Saksa, Ruotsi jne. Suomessakin väkivaltaa esiintyy. Kunniaväkivalta ei ole sama asia kuin mustasukkainen puoliso tms. Suomalaiset tuomitsevat väkivallan, mutta kunniaväkivallassa tappaja, murhaaja, hakkaaja on sankari....

Vierailija
18/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

James Bulgerin raaka murha pienten poikien toimesta on kyllä järkyttävin Koskelan teinisurman ohella.

Vierailija
19/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi myös itseäni kovasti koskettanut on Paula Björqvistin surma. Paulan puoliso surmasi hänet 69 veitsen iskulla ja pariskunnan pieni kaksivuotias lapsi näki mitä tapahtui. 

Vierailija
20/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskela, myös siksi, että on ainoa, josta olen lukenut niin paljon. En oikein tiedä edes miksi. Yleensä en kiinnostu rikoksista ja niiden media- tai somekäsittelystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän