Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirvittävin, julkisuudessa käsitelty henkirikos, jonka tiedät?

Vierailija
18.06.2021 |

Mansonin sakki ja Sharon Taten (+ kaikki hänen seurassaan olleet ystävät) murha kesällä 1969. Olen nähnyt kuvia rikospaikalta, kerta kaikkiaan kammottavaa katseltavaa.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kerro jotta ette tiedä

Vierailija
22/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebban mur ha Ruotsissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun jotain 12-vuotiasta jenkeissä oli haukuttu ympäri internettiä täysin syyttä suotta. Tämä oli sitten tehnyt itsemurhan. Äiti kyynelehti että lapsensa oli kuollut ajatellen että kaikki vihasivat häntä.

Juorujen levittelijäksi paljastui heidän naapurit, tyttö ja hänen äitinsä.

Tämä jäi häiritsemään.

Vierailija
24/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku Sami Kannelmäessä. Kaveri tappoi.

Vierailija
25/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Channon Christian ja Chris Newsom. Katson paljon murhadokumentteja ja tää oli ainoa joka on alkanut oksettamaan ihan fyysisesti.

Vierailija
26/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eerika. Tulin itse äidiksi juuri silloin kun se tapahtui, se järkytti sydänjuuria myöten.

Vierailija
27/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteissä murhattu Baby P. Äiti ja isäpuoli kiduttivat kuoliaaksi. Tapauksesta monta vuotta, on jäänyt mieleen kaikessa hirveydessään.

Ja toinen on Vilja Eerikan tapaus.

Vierailija
28/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään ruotsinsuomalaisen naisen murha, mutta en halua edes mainita nimeä kun joku kuitenkin googlettaisi ja pilaisi päivänsä lukemalla siitä. Ainoa tapaus josta olen saanut painajaisunia.

Vierailija
29/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun jotain 12-vuotiasta jenkeissä oli haukuttu ympäri internettiä täysin syyttä suotta. Tämä oli sitten tehnyt itsemurhan. Äiti kyynelehti että lapsensa oli kuollut ajatellen että kaikki vihasivat häntä.

Juorujen levittelijäksi paljastui heidän naapurit, tyttö ja hänen äitinsä.

Tämä jäi häiritsemään.

Niin se joku Megan.

Vierailija
30/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jammun uhrit ja Eerika. Molemmissa tekijät olisi pitänyt rei'ittää konekiväärillä.

Vierailija
31/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaus Jammu Siltavuori. Olin lapsi kun tuo tapahtui ja se oli silloin aika hyytävä juttu

Vierailija
32/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Pohjanmaa, 2000- luku.

Isä poltti eroriidan takia 2 pk/eskari-ikäistä talon mukana.

Puistattaa.

Vierailija
33/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulevardin perhesurma.

34/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eerikan julma kohtalo saa kyllä surulliseksi. Kuinka hirveätä pienen ihmisen elämä on ollut. Pirun surullista.

Vierailija
35/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Wallin murha. Siis tämä ruotsalaistoimittaja, jonka Madsen laittoi palasiksi sukellusveneessään. Aivan järkyttävä kohtalo ja se kauhun määrä, jota on joutunut kokemaan ollessaan sukellusveneessä kaksin sen hullun kanssa. Levätköön sielunsa rauhassa.

Vierailija
36/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jäänyt erittäin häiritsevänä mieleen Seinäjoen teinisurma.

Se kylmäpäisyys jolla se tekijä sen toteutti, kun tapauksesta lukee tarkemmin.. jotain aivan käsittämätöntä. Mä olen oikeasti kelannut sitä enemmän kuin mitään muuta murhaa.

Mä jotenkin asetan itseni näitä ajatellessani siihen uhrin asemaan, kun käyn tekoa mielessä läpi, että miltä uhrilta on tuntunut. Ja kun teen niin, niin sydän meinaa särkyä ja hajota jotenkin täysin. Tässä keississä kun uhri on tajunnut pitkään mitä hänelle tehdään ja se on tullut yllätyksenä, eikä ole ollut mahdollisuutta puolustautua.

Koskelan keissiä tosin murehdin yhtä paljon, siinä tosin tekijät ja uhri olivat päissään, kuten Suomessa normaalisti. Mutta tuo Seinäjoen murhaaja oli selvinpäin, kuin oli myös uhri..

Vierailija
37/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kim Wallin murha. Siis tämä ruotsalaistoimittaja, jonka Madsen laittoi palasiksi sukellusveneessään. Aivan järkyttävä kohtalo ja se kauhun määrä, jota on joutunut kokemaan ollessaan sukellusveneessä kaksin sen hullun kanssa. Levätköön sielunsa rauhassa.

Nyt huomasin, että siitähän tulee tänään 4 vuotta.

Vierailija
38/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Watts family murder

Vierailija
39/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on jäänyt erittäin häiritsevänä mieleen Seinäjoen teinisurma.

Se kylmäpäisyys jolla se tekijä sen toteutti, kun tapauksesta lukee tarkemmin.. jotain aivan käsittämätöntä. Mä olen oikeasti kelannut sitä enemmän kuin mitään muuta murhaa.

Mä jotenkin asetan itseni näitä ajatellessani siihen uhrin asemaan, kun käyn tekoa mielessä läpi, että miltä uhrilta on tuntunut. Ja kun teen niin, niin sydän meinaa särkyä ja hajota jotenkin täysin. Tässä keississä kun uhri on tajunnut pitkään mitä hänelle tehdään ja se on tullut yllätyksenä, eikä ole ollut mahdollisuutta puolustautua.

Koskelan keissiä tosin murehdin yhtä paljon, siinä tosin tekijät ja uhri olivat päissään, kuten Suomessa normaalisti. Mutta tuo Seinäjoen murhaaja oli selvinpäin, kuin oli myös uhri..

Eikös tää Seinäjoen tekijä oo ollut vapaalla jo jonkun aikaa?

Mitähän seuraa jos joku liikuttelee sen miehelle?

Känni ei tee Koskelan surmasta yhtään sen ymmärrettävämpää, psykopaatteja kaikki tekijät.

Vierailija
40/47 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mieleen on jäänyt suomalaisista se jossa nuori nainen (17v tms) katosi lenkillä.

Ruumis löytyi poltettuna jostain ladosta. Tekijä oli "muualta muuttanut".

Olisiko tapahtunut Porissa?