Hirvittävin, julkisuudessa käsitelty henkirikos, jonka tiedät?
Mansonin sakki ja Sharon Taten (+ kaikki hänen seurassaan olleet ystävät) murha kesällä 1969. Olen nähnyt kuvia rikospaikalta, kerta kaikkiaan kammottavaa katseltavaa.
Kommentit (47)
Se kun jotain 12-vuotiasta jenkeissä oli haukuttu ympäri internettiä täysin syyttä suotta. Tämä oli sitten tehnyt itsemurhan. Äiti kyynelehti että lapsensa oli kuollut ajatellen että kaikki vihasivat häntä.
Juorujen levittelijäksi paljastui heidän naapurit, tyttö ja hänen äitinsä.
Tämä jäi häiritsemään.
Channon Christian ja Chris Newsom. Katson paljon murhadokumentteja ja tää oli ainoa joka on alkanut oksettamaan ihan fyysisesti.
Eerika. Tulin itse äidiksi juuri silloin kun se tapahtui, se järkytti sydänjuuria myöten.
Briteissä murhattu Baby P. Äiti ja isäpuoli kiduttivat kuoliaaksi. Tapauksesta monta vuotta, on jäänyt mieleen kaikessa hirveydessään.
Ja toinen on Vilja Eerikan tapaus.
Erään ruotsinsuomalaisen naisen murha, mutta en halua edes mainita nimeä kun joku kuitenkin googlettaisi ja pilaisi päivänsä lukemalla siitä. Ainoa tapaus josta olen saanut painajaisunia.
Vierailija kirjoitti:
Se kun jotain 12-vuotiasta jenkeissä oli haukuttu ympäri internettiä täysin syyttä suotta. Tämä oli sitten tehnyt itsemurhan. Äiti kyynelehti että lapsensa oli kuollut ajatellen että kaikki vihasivat häntä.
Juorujen levittelijäksi paljastui heidän naapurit, tyttö ja hänen äitinsä.
Tämä jäi häiritsemään.
Niin se joku Megan.
Jammun uhrit ja Eerika. Molemmissa tekijät olisi pitänyt rei'ittää konekiväärillä.
Tapaus Jammu Siltavuori. Olin lapsi kun tuo tapahtui ja se oli silloin aika hyytävä juttu
Pohjois-Pohjanmaa, 2000- luku.
Isä poltti eroriidan takia 2 pk/eskari-ikäistä talon mukana.
Puistattaa.
Eerikan julma kohtalo saa kyllä surulliseksi. Kuinka hirveätä pienen ihmisen elämä on ollut. Pirun surullista.
Kim Wallin murha. Siis tämä ruotsalaistoimittaja, jonka Madsen laittoi palasiksi sukellusveneessään. Aivan järkyttävä kohtalo ja se kauhun määrä, jota on joutunut kokemaan ollessaan sukellusveneessä kaksin sen hullun kanssa. Levätköön sielunsa rauhassa.
Mulle on jäänyt erittäin häiritsevänä mieleen Seinäjoen teinisurma.
Se kylmäpäisyys jolla se tekijä sen toteutti, kun tapauksesta lukee tarkemmin.. jotain aivan käsittämätöntä. Mä olen oikeasti kelannut sitä enemmän kuin mitään muuta murhaa.
Mä jotenkin asetan itseni näitä ajatellessani siihen uhrin asemaan, kun käyn tekoa mielessä läpi, että miltä uhrilta on tuntunut. Ja kun teen niin, niin sydän meinaa särkyä ja hajota jotenkin täysin. Tässä keississä kun uhri on tajunnut pitkään mitä hänelle tehdään ja se on tullut yllätyksenä, eikä ole ollut mahdollisuutta puolustautua.
Koskelan keissiä tosin murehdin yhtä paljon, siinä tosin tekijät ja uhri olivat päissään, kuten Suomessa normaalisti. Mutta tuo Seinäjoen murhaaja oli selvinpäin, kuin oli myös uhri..
Vierailija kirjoitti:
Kim Wallin murha. Siis tämä ruotsalaistoimittaja, jonka Madsen laittoi palasiksi sukellusveneessään. Aivan järkyttävä kohtalo ja se kauhun määrä, jota on joutunut kokemaan ollessaan sukellusveneessä kaksin sen hullun kanssa. Levätköön sielunsa rauhassa.
Nyt huomasin, että siitähän tulee tänään 4 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on jäänyt erittäin häiritsevänä mieleen Seinäjoen teinisurma.
Se kylmäpäisyys jolla se tekijä sen toteutti, kun tapauksesta lukee tarkemmin.. jotain aivan käsittämätöntä. Mä olen oikeasti kelannut sitä enemmän kuin mitään muuta murhaa.
Mä jotenkin asetan itseni näitä ajatellessani siihen uhrin asemaan, kun käyn tekoa mielessä läpi, että miltä uhrilta on tuntunut. Ja kun teen niin, niin sydän meinaa särkyä ja hajota jotenkin täysin. Tässä keississä kun uhri on tajunnut pitkään mitä hänelle tehdään ja se on tullut yllätyksenä, eikä ole ollut mahdollisuutta puolustautua.
Koskelan keissiä tosin murehdin yhtä paljon, siinä tosin tekijät ja uhri olivat päissään, kuten Suomessa normaalisti. Mutta tuo Seinäjoen murhaaja oli selvinpäin, kuin oli myös uhri..
Eikös tää Seinäjoen tekijä oo ollut vapaalla jo jonkun aikaa?
Mitähän seuraa jos joku liikuttelee sen miehelle?
Känni ei tee Koskelan surmasta yhtään sen ymmärrettävämpää, psykopaatteja kaikki tekijät.
Jostain syystä mieleen on jäänyt suomalaisista se jossa nuori nainen (17v tms) katosi lenkillä.
Ruumis löytyi poltettuna jostain ladosta. Tekijä oli "muualta muuttanut".
Olisiko tapahtunut Porissa?
en kerro jotta ette tiedä