Kanariasaaret lomakohteena?
En ole koskaan ollut siellä, mutta mieleni tekisi kovasti matkustaa sinne sitten, kun tämä korona (toivottavasti) on joskus ohi? Sinä Kanariasaarilla käynyt, voitko suositella?
Kommentit (9)
Ihan jees talvikuukausina. Lämmintä, ei liian kuuma ja helppo lomakohde muutenkin. Ei sinne kulttuurilomalle kannata lähteä, mutta jos arvostaa helppoutta, niin sitten sopii hyvin.
Kyllä. La Gomeralla on upeat serpentiinitiet, kauniit vuoristomaisemat. Teneriffalla Teide ja Loro-park. Joskus vielä sinne.
Suosittelen kyllä. Gran Canaria on eniten minun mieleeni. Pidän pitkistä kävelylenkeistä ja niitä on helppo tehdä niin Etelä-Kanarialla kuin pohjoisessa Las Palmasissakin. Paikallisbusseilla olen joskus käynyt keskellä saarta pikkukylissä, ne ovat aivan autenttisia ilman turisteja. Las Palmasin vähän viileämpi sää sopii minulle, en tykkää maata auringossa. Auringonpalvojille on Plays del Ingles parempi valinta.
Asun lähellä Inglesiä, suosittelen lomakohteeksi.
Taksit lähes ilmaisia jos pikkumatkaa, miks ei pitempääkin, bussi yhteydet hyvät.
Olen vuosikausia seurannut tämän bloggaajan elämää Kanarialla.
Hänen vinkkinsä ovat saaneet minutkin kiinnostumaan paikasta.
http://mylifeingc.blogspot.com/search/label/Kanarian%20saaret
Kyllä suosittelen. Oma suosikkini on Lanzarote. Riippuu vähän siitä mitä lomaltaan toivoo, mikä saari olisi sopivin.
Saarten eteläosat autiomaita ja turistirysiä. Pohjoispuolet vaikuttavat jotenkin neitseellisemmiltä, metsäisemmiltä.
Kyllä voin suositella. Kannattaa hetki tutustua saariin ja kohteisiin ja miettiä, mitä lomaltaan haluaa. Playa del Inglesiä en suosittele muille kuin homoille, jotka haluavat bailata gay-baareissa, nudisteille (dyynit) ja alkoholi- ja suomalaistanssi-hakuisille vanhemmille lomailijoille, jotka haluavat asua halvassa hotellissa ja juhlia kaltaisessaan seurassa.
Tasokkaat hotellit ja uintikelpoiset rannat ovat muualla, Inglesistä eteenpäin.
Voin todellakin. Jopa Gran Canariaa. Pysy saaren pohjoisosassa ja käy retkillä saaren keskiosissa ja tietenkin dyynit etelästä. Todella kaunis saari. Ja Teneriffa on kuulemma vielä kauniimpi, siellä en ole ollut.