Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lumenen voide polttaa naamaa, ja naama on tulipunainen! apua?

Vierailija
09.06.2014 |

lumenen syväkorjaava yövoide----  levitin sitä pestylle naamarille, ja nyt polttaa ja kuumottaa niin vimmatusti, ja koko naama on punainen!

onko tämä nyt vain merkki siitä, että voide toimii, vai pitäisikö pestä moska pois naamasta?  hirvittää, minkänäköinen olen aamulla, kun pitää töihin lähteä...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä heittäsin putelin kauas. Eihän tuo nyt todellakaan kuullosta normaalille jos kuumottaa ja polttaa! monet ystävät on sanoneet samoja Lumenesta että ei sovi iholle, itse kyllä ostan AINA kosmetiikka32 sillä mä en todellakaan luota Lumenen "lumeen"... 

Vierailija
22/26 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allerginen reagtio. Palauta tuote kauppaan tai laita suoraan palautetta Noirolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenelaiset ei vaan osaa. Yrittävät myydä jotakin paskaa tyhmille suomalaisille naisille. Mulla juuri lumenen tuotteista tulee eniten oireita mitä ikinä kosmetiikasta.

Ap:lle pese voide pois heti ja paiskaa purkki roskikseen. Se ei sovi sulle.

Vierailija
24/26 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kans Lumenen rasvoista punainen, kutiseva ja näppyinen iho. Ostin talvella pitkästä aikaa Lumenea (vieläpä herkälle iholle tarkoitettua tuotetta) ja iho meni viikossa ihan karseaan kuntoon. Vaihdoin takaisin luonnonkosmetiikkaan ja iho on taas ollut tosi hyvässä kunnossa.

Vierailija
25/26 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos iho on on tosi kuivassa kunnossa, siinä saattaa kirvellä kaikki voiteet. Varsinkin emulsio/geelimäiset voivat tuntua hyvin ikäviltä, kun taas rasvaiset harvemmin aiheuttaa poltetta.

Mulla on joskus talvisin niin kuiva iho, että Aqualan Pluskin aiheuttaa poltetta ja kirvelyä iholla. Normaalisti ei aiheuta mitään tuntemuksia.

Vierailija
26/26 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä itse lumenea ollenkaan mutta tuli ekana mieleen että onko tuossa voiteessa jotain kuorivia tms. hedelmähappoja? Nimittäin siinä tapauksessa kirvelyä voi esiintyä. Muussa tapauksessa tekisin niinkuin muut ovat jos sanoneet: naaman pesu ja jos haluat vielä joskus testata toistuuko sama niin vain pienelle ihoalueelle.

Itsellänikin on allergiaa joillekin kosmetiikan ainesosille mutta minulla se ilmee kuivina hilseilevinä ihoalueina jotka eivät tule heti tuotteen laittamisen jälkeen vaan viiveellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi