Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lumenen voide polttaa naamaa, ja naama on tulipunainen! apua?

Vierailija
09.06.2014 |

lumenen syväkorjaava yövoide----  levitin sitä pestylle naamarille, ja nyt polttaa ja kuumottaa niin vimmatusti, ja koko naama on punainen!

onko tämä nyt vain merkki siitä, että voide toimii, vai pitäisikö pestä moska pois naamasta?  hirvittää, minkänäköinen olen aamulla, kun pitää töihin lähteä...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naama on siis ihan kuuma, sen tuntee käsin...

ap

Vierailija
2/26 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa tässä sherlokkimaisella päättelykyvylläni sanoa että voiteiden ei pitäis polttaa naamaa. Fiksu varmaan pesis voiteen pois mut voithan sä toki katsoa että mitä tapahtuu kun se kerta kuulostaa susta varteenotettavalta vaihtoehdolta tuossa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese pois, olet jollekin aineosalle herkistynyt/allerginen.

Vierailija
4/26 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että olet allerginen. Pese naama heti

Vierailija
5/26 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkisääntö: kasvohoitojen ei kuulu sattua tai poltella pahasti.

Vierailija
6/26 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen ripsivärit myös kirvelevät silmissä

Vierailija
7/26 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen ripsivärit myös kirvelevät silmissä

Vierailija
8/26 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos. pesen pois. tuntuu, että korvatkin ovat tulessa...

ap

Vierailija
9/26 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos. pesen pois. tuntuu, että korvatkin ovat tulessa...

ap

Vierailija
10/26 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus herkkä iho reagoi kuumotuksella kosteuttaviin voiteisiin. Eli iho on niin pintakuiva!

Kokeile vaikka viikon päästä uudelleen ja vain yhteen kohtaan kasvoja.

Voit myös laittaa voidetta paksusti kyynärtaipeeseen ja katso miten Se vaikuttaa siinä ihoon.

Vierailija
11/26 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se C-sarjan voide polttelee, mutta pian iho rauhottuu ja muuttuu heleäksi. Kiireisimpinä aamuina sitä en kuitenkaan uskalla käyttää, koska ei tuon kuumotuksen päälle tee mieli lykkiä meikkivoidetta.

Vierailija
12/26 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa nyt: voiteiden ei kuulu kirvellä!

Vierailija
13/26 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata käyttää, voit olla allerginen tuotteelle. Jos ostit sen esim sokokselta niin käy kysymässä saatko rahat takaisin :) -kosmetologi

Vierailija
14/26 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 22:13"]

Joskus herkkä iho reagoi kuumotuksella kosteuttaviin voiteisiin. Eli iho on niin pintakuiva!

Kokeile vaikka viikon päästä uudelleen ja vain yhteen kohtaan kasvoja.

Voit myös laittaa voidetta paksusti kyynärtaipeeseen ja katso miten Se vaikuttaa siinä ihoon.

[/quote]

ihoni on kyllä aivan rutikuiva.siis pinnalta. ehkä uskallan kokeilla uudestaan joskus.

ap

Vierailija
15/26 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu kaunistaa ja kauneuden takia pitää kärsiä.

Vierailija
16/26 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli heti mieleen allerginen reaktio, eli voiteessa on jotakin mitä ap:n iho ei kestä. En käyttäisi samaa tuotetta toiste. Ap puhui poltteesta, ei lämmön tunteesta, joka joistakin voiteista seuraa. 

Jos illalla laittaa voidetta naamaan ja aamulla naama on punainen ja turvonnut, niin siihen auttaa voidejäämien huuhtelu pelkällä vedellä, kyypakkauksen pilleri (kortisonia), painelu kylmällä (vaikka pakastehernepussilla) ja ohut kerros Hydrocortisonia naamaan (silmien aluetta kannattaa välttää). Ei meikkiä naamaan, pelkkää neutraalia voidetta päivän, pari. 

Kokemusta on. 

Vierailija
17/26 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama juttu tulee mulle aina just Lumenen voiteista ja meikkivoiteista, ja bonuksena vielä finnejä. En käytä enää.

Vierailija
18/26 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon luullut että olen ainoa joka saa lähes kaikista lumenen tuotteista hirveää allergista ihottumaa kasvoille. 

Meikkivoiteista, kasvovesistä ja voiteista.

Never again!

Vierailija
19/26 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee sama kaikista Cliniquen voiteista sekä useasta aurinkorasvasta. Kyse on allergisissa reaktiosta. Usko nyt.

Vierailija
20/26 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteet on aika ilmiselvä allergisoiva aine. Kavalampi on hartsi, jota on vaikka missä, Mäntysuovasta huulipuniin ja kynsilakkoihin. Löytyy tuoteselosteista tolu-alkuisena (esim. toluen) tai nimellä resin tai joskus rosin. 

Päinvastoin kuin 20:llä, mulle käy Cliniquen aineet, muuta en naamaani laita. Vartaloon käytän Erisania, LV:tä ja Marseillen saippuaa. 

Avauksesta: minkään voiteen ei kuulu "polttaa naamaa" tai tehdä ihoa "tulipunaiseksi". Allerginen reaktio. Pintaverenkierron aktivoituminen ja siitä seuraava lämmön tunne on eri asia kuin "polttaminen". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan