Olenko ainoa joka ei pidä makeasta?
Olen pitkä ja suht hoikka (178/64) ja geeneistäni johtuen aina saman mallinen. En ole ikinä pitänyt pullasta, kakuista, kermavaahdosta tai muustakaan makeasta mitenkään erityisesti.
Ongelmana tässä on se, että kaikki luulevat minun jättävän nämä "herkut" väliin sen vuoksi, etten lihoisi. Mutta kun mä vaan en tykkää makeasta!!! Muita, jotka syö vaikka virtahevon, kunhan se on suolainen, cbilinen ja valkosipulilla kyllästetty? Miksi on vaikeaa ymmärtää, että kaikki naiset eivät hullaannu suklaasta?
Kommentit (27)
Niin minä myös en pidä makeasta ja ihmettelen kun en löydä koneeltani mitään tietoa tai, arveluja, minkä arvellaan vaikuttavan siihen, kun ihminen ei pidä makeasta?
Näkyy, että on olemassa muitakin ihmisiä jotka eivät pidä makeasta, miksi sitä ei käsitellä, eikö syytä tiedetä vai, onko liian monta syytä? Minulle makea on niin vastenmielistä, että oksennan jos on syötävä jotain makeaa.
En tiedä, johtuuko hormoneista. Lähes 30v inhosin makeaa, enkä näitä syönyt. Mutta nyt 50v vaihdevuosissa himoitsen suklaata, mitä aiemmin inhosin..tosin itselläni hormonit on aina saanut kropan sekaisin. Esim, raskaana ollessani on molemmilla kerroilla himo iskenyt ruokaan, joista muuten en välitä, ja joka loppunut synnytykseen.
Mulla vaikuttaa kuukautiskierto, tietyssä kierron vaiheessa himoitsen makeaa, muutoin en.
Miksi on vaikea ymmärtää, että osa naisista hullaantuu suklaasta, leivoksista ja kaikesta hyvästä olematta ylipainoinen ?
Et ole. En minäkään pidä, enkä edes muista milloin olen syönyt esim. suklaata. Mulla tulee erittäin epämiellyttävät reaktiot makeasta, sydämentykytystä ym., eikä ole minkäänlaista himoa herkkuihin. Juhlissakin syön pelkkiä suolaisia tarjottavia.
En välitä makesta minäkään. Karkit ja maitosuklaa ällöttää, kakkua, pullaa, leivosta, keksejä tmv. en syö edes kohteliaisuudesta. Skippaan myös kaikki tuoremehut, maustetut jogurtit ja suurimman osan hedelmistä.
Tumma suklaa on ainut mitä voin pari palaa ottaa tai joku hyvä jäätelö kesäkuumalla.
Joss mä perustaiisin kaupan niin siellä olisi myynnisssä esim kuivattuja hedelmiä ja erilaisia pähkinöitä.