Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole "tottunut" käyttämään kondomia

Vierailija
09.06.2014 |

Yhden illan hoito kertoi "ettei ole tottunut käyttämään kondomia" (ei tosin siltä välttynyt) - mitä luulette, parisuhteessa vai muuten vaan vastuuton?

Ette kai miehet laajassa mittakaavassa yritä ensisijaisesti ilman tuntemattomienkin kanssa??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu yritettään me.

Vierailija
2/6 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuuvarmasti ainakin vastuuton. Tuollaisella tokaisulla en uskaltaisi enää edes kortsun kanssa vaan näyttäisin saman tien ovea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä miehet ensisijaisesti tuntuu haluavan lapsia ja tauteja, aina kun mahdollista. Koska niiden saamisen riskihän tuossa touhussa on ihan kohtalainen.

Vierailija
4/6 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä voin sanoa että en ole tottunut käyttämään kondomia. Edellisestä käyttökerasta on aikaa varmaan jotain 25 vuotta. Olen siis uskollinen ukkomies. Silloinen tyttöystävä (nykyinen vaimo) olisi antanu kuukautisten jälkeen panna paljaallakin, mutta itse en jättänyt kumia käyttämättä edes satunnaisesti ennen kuin olin sitä mieltä että tämän mukavan nuoren naisen kanssa voisi vaikka tehdä lapsia.

Vierailija
5/6 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 21:30"]

Takuuvarmasti ainakin vastuuton. Tuollaisella tokaisulla en uskaltaisi enää edes kortsun kanssa vaan näyttäisin saman tien ovea.

[/quote]

Sama. Jos yhden illan hoito yrittää ämpylöidä kortsun käytöstä kun "ei ole tottunut" niin pihalle vaan. Tiedä mikä eläintarha siellä housuissa on, koska tämän saman se on selittänyt kaikille ap:ta edeltäneillekin yhden illan jutuilleen.

Vierailija
6/6 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä on etenkin jos parisuhteessa ja käy vieraissa etenkin ilman kumia. Sinkkuna myös hyvin vastuutonta eikä varmasti ymmärrä seurauksia. Tuskinpa edes poika ymmärtänyt käydä testeissä, kun ei ole "oireitakaan."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi