Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pääse tästä yli. En oikeesti. Never.

Vierailija
09.06.2014 |

Mä meinaan oikeesti oksentaa ja vituttaa edes kirjoittaa tätä, mutta nää ajatukset pyörii vaan mun päässä enkä ole kyllä puhumassa muille kuin teille.

Siis tyhmänä idioottina en edes niin kovassa humalassa mutta kovassa kiimassa kylläkin panin sitten homon kanssa. Ja tää oli viime viikonloppuna. En tiennyt et on homo ja onneks en levittänyt tätä suurta ilouutista kuin kahdelle aika läheiselle kaverille. Toinen näistä sitten nimen kuultuaan meni ihan oudoks ja melkein repesi nauramaan kunnes oli vähän vaivaantunut ja kun monesti kysyin et mitä ihmettä niin sanoi sit vasta, että etkö tiiä et se on homo?? Ja sillä on poikaystäväkin? Vittu. En voi sanoa muuta ku vittu. Hävettää, ahdistaa ja nyt tekee mieli mennä testeihinkin ihan nyt vaan periaatteesta. Oli kyllä ehkäsy kunnossa eikä käsittääkseni pettänyt, mutta ton humalatilan takia en luota mihinkään.

Miiiiiiiiiittttteeenn pääsen tästä ahistuksesta yli!? Voi nolouden nolous!!!! Laitoin viestiä ton jälkeen tolle miehelle ja pahentaa vaan oloa sen naureskeleva kusipäinen tyyli kun se halusi kuulemma vaan kokeilla pitkästä aikaa :( HYVÄKSKÄYTETTY, TYHMÄ JA JOKU HEPATIITTINEN OLO! Mua ällöttääää... ! Se myöns heti et on sillä poikaystävä ja mitäs en kysynyt ja hehhet päälle.. musta tosi törkeetä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla