Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mehiläinen työpaikkana?

Vierailija
18.06.2021 |

Olen lukenut Mehiläisestä työnantajana vaikka mitä mutta enimmäkseen olen saanut lukea huonoa. Kuten työntekijöille jaetaan varoituksia ilman syytä, alistamista, ei makseta edes palkan päälle lisiä, ja apua ei saa vaikka pyytää. Kaverini myös lopetti siellä hiljattain aikalailla näistä edellä mainituista syistä, ja kaiken kukkuraksi on nyt ilmeisesti menossa jopa ammattiliiton kautta riitelyksi kun palkkoja ei ole maksettu oikein. Nyt minulle tarjottiin sieltä töitä, ja en ota kyllä vastaan. Olen saanut toisen työn muualta jossa osataan palkat maksaa oikein, eikä kiusata työntekijöitä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tarjos töitä (en ole vielä sopparia saanut allekirjoitettavaksi), ja kun kerroin eilen, että on tarjottu myös muualta töitä niin siitä Mehiläinen pahoitti mielensä, ja alkoi lässyttämään jotain että en olen heille epäpätevä, ja kun kysyin lisäkymyksiä epäpätevyyteen niin vastaukseksi sain vain "en kommentoi". Olin jo ilmoittanut toiseen paikkaan, että en ota heidän työtä vastaan kun Mehiläisessä vakkari paikkaa tarjotaan. Soitin heti tuonne toiseen paikkaan Mehiläisen mielensä pahoituksen jälkeen, ja sain tänään vielä onneksi sen toisen paikan vaikka olikin määräaikainen. Aikovat vielä soittaa Mehiläisestä maanantaina, että olisinko sittenkin pätevä heille, eli olenko tarpeeksi pässi että jatkossa suostun heidän alistukseen. Tulenvat kyllä kuulemaan maanantaina suoraa puhetta, ei enään heidän työpaikka kiinnosta ja olen jo solminut työsuhteen sinne toiseen paikkaan, jota Mehiläinen ei vain vielä tiedä mutta tulevat kyllä maanantaina kuulemaan.  Onneksi paljastivat heti alussa temppunsa, en käsiäni tuollaiseen halua työntää. Olen myös kuullut entisiltä työntekijöiltä pelkkää pahaa Mehiläisestä. Ei siinä Mehiläisen vakkaripaikat paljoa mieltä lämmitä, jos saa heidän kanssaa tulevaisuudessa käräjöidä, ei kiitos. Sain todella ylimielisen kuvan Mehiläisestä. 

Vierailija
2/14 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajana surkea, jos vaan on mahdollista hakeutua muualle, valitse se toinen vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se vei täältä päin , Terveyskeskuksen jossa oli vuodeosasto.

Vierailija
4/14 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirvee paikka, rikkonut työehtosoppareita. Lukee Tehyn sivuilla. Todella oksettava paikka, ei jatkoon ja kiertäkää kaukaan. On myös mieltä lämmittävää lukea, että täällä onkin tyyppejä jotka on valinnut toisen paikan ja se on oikein!

Vierailija
5/14 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat palkkasi oikein, kunnioitusta, arvostusta, asiat tehdä lain mukaan niin silloin Mehiläinen ei ole paikkasi. 

Sen sijaan, jos haluat käräjöidä, saada palkkasi väärin, tulla kiustuksi, alistetuksi niin silloin paikkasi on Mehiläisessä.

Vierailija
6/14 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Mehiläisessä töissä ja viihdyn. Riippuu varmaan missä siellä työskentelee ja missä tehtävissä.

Vierailija
7/14 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a..  mehiläisen homma nyt on sitä että lennä kukasta kukkaan ja hae mettä. Kuningatar huuta pesässä, kuhnurit pyörii jaloissa ja vittuilee. En suosittele tätä hommaa, joku muu mielummin.

Vierailija
8/14 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kävi myös niin että palkanmaksussa (lisissä) huijattiin. Otin yhteyttä luottamusmieheen ja sain ikävän maineen. Monta muutakin asiaa on mutta yritän unohtaa ne kun tulee aina niin huono fiilis niitä muistellessa.

Juu, en menisi enää takaisin.

Vierailija
9/14 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet eri mieltä johtajien kanssa niin saat tuntea sen nahoissa. 

Vierailija
10/14 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantajana surkea, jos vaan on mahdollista hakeutua muualle, valitse se toinen vaihtoehto.

Tuttua täälläkin. Sama toimintamalli ja retoriikka kuin ap:lläkin.

Vierailija
11/14 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on julkinenkin puoli ilmeisesti ihan katastrofin partaalla. Onko yksityiselläkin puolella joka paikassa näin kamalaa kuin tässä ketjussa annetaan ymmärtää? Inhottava työnantaja kaikinpuolin ja väkeä liian vähän?

Vierailija
12/14 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän on julkinenkin puoli ilmeisesti ihan katastrofin partaalla. Onko yksityiselläkin puolella joka paikassa näin kamalaa kuin tässä ketjussa annetaan ymmärtää? Inhottava työnantaja kaikinpuolin ja väkeä liian vähän?

Kyllä. Yhtä huono paikka kuin julkisella.

Vierailija
13/14 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele.

Oli paljon ongelmia; esihenkilön epäasiallinen käytös laajalti, palkanmaksu, työvuorolistat, työntekijöiden asiantuntemuksen ohittaminen ja mitätöinti...

Irtisanouduin.

Vierailija
14/14 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläisessä on töissä kaikki seksikkäät hoitsut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi