Miehen tiukka esinahka

Vierailija

Miehelläni on aina ollut melko tiukka esinahka. Nyt viimeisen kuukauden aikana se on kiristynyt entisestään ja eilen huomattiin, ettei se mene erektiossa enää taakse.

Tänään passitin miehen lääkäriin ja lääkäri teki lähetteen urologille ja leikkaustoimenpiteeseen. Mitähän tämä tarkottaa käytännössä? Ympärileikkausta vai jotain pienempää? Kireää esinahkaa googlettaessa löytyy vain ohjeita alle kouluikäisten vaivoihin, ei yllättäen kolmekymppiselle iskenyttä ongelmaa.

Kommentit (12)

Vierailija

Omaan viestiin vastaus: Urologilla käyty ja valkojäkälä diagnosoitu. Se on tehnyt arpikudosta ja saanut esinahan kiristymään entisestään. Nyt 4vkon rasvauskuuri ja sitten katsotaan leikkauksen tarvetta.

Vierailija

Mun mieheltä jouduttiin 40v.nä poistamaan esinahka. Hän sai antibioottikuurin jälkeen hiivatulehduksen, jonka seurauksena esinahka arpeutu niin ettei liikkunut enää kunnolla. Kesti noin kaks viikkoa että kovin kipu rupesi hellittämään ja elämä normalisoitu.

Vierailija

Kiva kun ap palasi kerrankin kertomaan aloituksen "ratkaisun". Toivotaan parantumista miehellesi. Itselläni sama vaiva, mutta nyt tilanne hyvä ja toivon ettei enää uusiudu.

Vierailija
Vierailija

Hyi helvetti, eikö miehesi pese munaansa koskaan?

Penis pestään kerran viikossa, se riittää aivan hyvin.

-mies-

Vierailija

Olen 42-vuotias mies. Esinahkani leikattiin pois 20-vuotiaana kun oli ahtaan puoleinen. En halua pelotella ketään, eikä tämä ole feikki juttu, mutta kikkeli oli helvetin kipeä ainakin pari viikkoa. Terskan tottuminen olemaan kontaktissa kalsareiden kankaan kanssa kesti pitkään. Terska oli myös aika järkyn värinen jonkin aikaa, tumman sinipunainen. Lehtien lääkäripalstoilla ehkä hieman vähätellään operaatiota, nopeahan se on, selkäydinpuudutuksessa, mutta kipee on pippeli pidemmän aikaa kuin annetaan ymmärtää. Ainakin minulla. Mutta aikanaan helpottaa ja on elämä muutenkin sitten helpompaa kuin ahtaan esinahan kanssa.

s-sarja

jännä ettei suomessa nähdä edelleenkään

esinahan säästäviä puolia tarpeeksi, hienoa että

pääsääntöisesti kaikki paranevat

mutta miksei Suomessa lääkärit leikkaa z-viiltoa

sivuttain, sillä säästetään esinahkoja

maailmalla? Kelleen tullu edes mieleen?!?

Täällä ei edes eläimen vasketomiaan saa

vastakaikua, rajan takana on kastroinnit

kokonaan kielletty..

Herramme armosta vuonna 2016..

ei muutaku tuohilyhty

palamaan ja lumppusukat ristiin..

Vierailija

Helpompi se on noin kun itse olen yhden esinahan repäissyt. Vahingossa. Verta tulee muuten aika paljon. Ni laastaria ja puhdasta vettä kehiin. Kipeä oli kuulema pitkään

Vierailija

Tuo on ihan yleinen vaiva aikuisillskin miehillä, mutta siitä ei taideta kauheesti huudella... Ainakin meillä leikkurissa tehdään noita usein. Miten leikkaus tehdään riippuu siitä miten paha ongelma on ja millä tekniikalla kirurgi tykkää tehdä. Näin siis käsittääkseni. Kipeä leikkausalue on varmasti leikkauksen jälkeen mutta kannattaa ottaa kipulääkkeitä ja myös puudutusgeeli esim. Xylocain auttaa jonkin verran. Tuon vaiva kannattaa hoitaa kuntoon ettei mene pahemmaksi. Olen nimittäin nähnyt sellaisia jotka olisi pitänyt leikata aikoja sitten ja ne ei ollut enää kovin kauniin näköisiä... Ja voi jäädä muita vaivoja jos pääsee tulehtumaan tosi pahasti.

Espoopari

Itsellä myös tullut paha ahtauma antibioottikuurin jälkeisen tulehduksen vuoksi. Samoin myös rouvalla ja minulla puolin ja toisin koko ajan pientä hiivatulehdusta. Vajaa kaksi vuotta sitten kävin ympärileikkaukksessa ja tulehdukset loppuivat kuin seinään. Peli on hyvä näköinen ja rouva nauttii entistäkin enemmän. Tuntuma pillussa ympärileikatun kullin kanssa kuulema "ihana". Herkkyys ei katoa vaan muuttuu miehen kannalta hiukka erilaiseksi. Ainoa mitä kadun on se, etten tehnyt leikkausta jo vuosia sitten. Toipuminen kesti n viisi viikkoa ennen kuin ensinmäsen kerran edes teki seksi mieliä. Olen 45v.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat