Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksessä venyvä alapää syynä moniin pettämisiin

Vierailija
09.06.2014 |

Tosiasia vain on, että venynyt alapää ei kiinnosta miestä enää samalla tavalla kuin hyvässä kunnossa oleva emätin. Tämän takia monilla miehillä herää kiinnostus pettää ja tuntea vielä miltä hyväkuntoinen, tiukka alapää tuntuu. Tämä on syynä moniin perheellisten miesten pettämisiin.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 21:54"]Ahaa, no kummasti minä 3 lapsen äiti kelpasin useammallekin varatulle miehelle ( joilla lapseton vaimo/ tyttöystävä). Ja hei, olen vielä lihavakin! :-)

[/quote]

Ja ilmeisesti myös huora?

[/quote] Ai nainen on huora, vaimoaan pettävä mies ei? Olin sinkku ja tasan sain nussia ihan ketä mieli teki. Se ei tee minusta huoraa. Miehet ovat ihan itse vastuussa pettämisistään. Oletko sinä joku katkera petetty joka taas purkaa agressioitaan toisiin naisiin? Ketään ei voi omistaa.

[/quote]

Eli olet huora. Ja vieläpä lihava huora!

Vierailija
22/63 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puskenut kaksi lasta maailmaan (eli siis ap:n mielestä tyypillinen löysävittu) Minulla on rakastaja, jonka kanssa seksi on täydellistä. Rakastajallani on vaimo, joka ei ole synnyttänyt. Kovasti mies valitteli huonoa seksielämäänsä ja innolla on tulossa peittoa heiluttamaan kanssani. Hups, ei kai vain ole ap:n mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti se on vähemmän kiihottavaa, jos alapää on oikeasti löystynyt. Eihän naisiakaan kiinnosta, jos miehellä on koko ajan veltto ja lötkö. Mitä sellaisella tekee? Lantionpohjatreenillä saa ihmeitä aikaan. Melko moni kuitenkin laiminlyö sen. Eihän synnyttäneen naisen alapäästä mitään ritsapimppaa enää tule tietenkään.

Vierailija
24/63 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, oletko nysvä mies vai lapsettomaksi jäänyt nainen? En voi kuin ihmetellä juttujasi.

Olen nelikymppinen nainen, kahden kouluikäisen äiti. Lapset ovat jo noin "isoja" joten mulla on omaakin aikaa ihan mukavasti. Harrastan liikuntaa mielelläni, punttisalia, uintia, pyöräilen ja talviurheilen. Et löydä kropastani ulkoisesti mitään moitittavaa, takaan sen.

Ja synnyttäjien huoneisiin tuodaan nykyään jo synnytyksen jälkeisenä päivänä ohjeita ja opintofilmejä lantionpohjan kuntouttamiseksi. Moni synnyttänyt nainen saa paikkansa jumpalla entiselleen tai jopa napakampaan kuntoon kuin ennen raskautta ja synnytystä.

Kyllä se miesten puolitangossa oleva juhlakalu latistaa eroottisen tunnelman ja kiihkon naiselta. Täydessä tällingissä toimiva kalu saa naisen villiksi ja halukkaaksi temppuihin. Noita erektio-ongelmia kuuluu olevan nuorillakin miehillä nykyään, fyysisistä tai psyykisistä asioista johtuvia.

Urheileva, savuton, kohtuu alkoinen mies on sellainen, joka kiinnostaa. Jos em. kriteerit eivät täyty, ei ole mitään mahdollisuuksia edes päästä lähempää tutkimaan minun laatutavaraani. Sori!

Mies on mies niin kauan kuin pystyy, nainen on nainen aina vaan :P

Vierailija
25/63 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lenteleppä takaisin sinne Kyöpelivuorelle.

Vierailija
26/63 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:18"]

Tosiasia vain on, että venynyt alapää ei kiinnosta miestä enää samalla tavalla kuin hyvässä kunnossa oleva emätin. Tämän takia monilla miehillä herää kiinnostus pettää ja tuntea vielä miltä hyväkuntoinen, tiukka alapää tuntuu. Tämä on syynä moniin perheellisten miesten pettämisiin.

[/quote]Uskoisin, että vielä enemmän syynä on  monen äidin järkyttävä lihominen...

[/quote]

Niin. Ja minä painoin varmaan kymmenen kiloa enemmän kuin miehen vuosi sitten synnyttänyt, todella hoikka ja kaunis nainen. Silti vieläkin, kolme vuotta ensimmäisestä yrityksestä, koittaa vieläkin saada minua tapaamaan hänet ja sänkyyn. 

Kuka tahansa saattaa pettää ja mistä tahansa syystä. Näistä asioista pitäisi pystyä keskustelemaan asiallisesti - jos miehen mielestä tuntuu löysältä, niin kertoo sen, jotta voidaan yhdessä miettiä miten tilanteelle voi tehdä. Ei niin että mies päättää selän takana lähteä kuksimaan.

Vierailija
27/63 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
28/63 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin miehen löystynyt alapää ei jaksa enää naisia kiinnostaa

Vierailija
29/63 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:18"]

[/quote]Uskoisin, että vielä enemmän syynä on  monen äidin järkyttävä lihominen...

[/quote]

Tämä on kyllä totta.

Vierailija
30/63 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös päässyt jauhamaan viikonloppuna ihan tarpeeksi tästä aiheesta?

Vierailija
31/63 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Vierailija
32/63 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa sitten ap linkkiä siihen tieteelliseen ja empiiriseen "faktaan" jossa tämä asia todennetaan. Koska tottahan toki siitä on oltava tutkimustuloksia oltava vino pino jos asia kerta on faktaa.

10 ensimmäistä löytämääsi tutkimusta riittää.

Vierailija
33/63 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pillu on piilossa siellä, joten ihan sama minkä kokoiseksi on venynyt, Mutta kun toosan kantaja on kaksi metriä leveä ja paino kolminumeroinen, niin se kuvottaa katsellakin. Ei paljon enää väliä millainen römpsä siellä on...kun kukaan ei tahdo sumopainijaa naida ...

Vierailija
34/63 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on pikkuinen pakkomielle asiasta..

Vierailija
35/63 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, synnyttämättömiähän ei juurikaan petetä...

Vierailija
36/63 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on kova paikka kohdata totuus omasta muutoksestaan. Kukapa haluaisi ajatella, että oma toosa on löystynyt tai muuttunut huonompaan. Se kielletään kaikin keinoin.

Vierailija
37/63 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pettäminen on siitä kiinni niin hyvä kun tulee nopeasti arvot ilmi. Tosin jos pettää, niin olisi pettänyt varmasti muutenkin.

Vierailija
38/63 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:24"]

Etkös päässyt jauhamaan viikonloppuna ihan tarpeeksi tästä aiheesta?

[/quote]

Joopa. Hieman on ambivalenssia ilmassa, kun nää venyneet värkit on ihan kestofiksaatio eräälle. Elämäsi on tyhjää jo muutenkin, mutta onneksi on tää takuuvarma teema, joka näköjään vetää vedenkielelle joka ikinen kerta.

Vierailija
39/63 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti. Tässä mittakaavassa yhdestä asiasta jauhaminen ei ole normaalia. Hae apua pakkomielteeseesi vaikkapa paikkakuntasi mielenterveystomistosta.

Vierailija
40/63 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoton ja perheetön mies ei voi pettää ketään :D. Minulla on kolme lasta ja ihan tarpeeksi tiukka alapää, ei se synnytys naisesta tee mitään hirviötä. Miksi velan pitää pyöriä vauva-palstalla, jos perheelliset naiset ärsyttävät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän