Miksi ei ikinä näy kauppakassin kanssa kävelijöitä/pyöräilijöitä?
Käykö kaikki oikeasti vain autolla ruokakaupassa? Tai sitten ostetaan niin vähän kerralla, että mahtuu ”piiloon” johonkin käsilaukkuun. Onko noloa kantaa kauppakassia kävellen/pyörällä?
Kommentit (46)
Meillä ei ole autoa eikä pyöriä. Käymme kaupassa aina kävellen, mukana reput (ja siellä vielä kestokassit varalla). Hyvin toimii ja hyvin jaksaa kantaakin!
t. Stadin lähiö
Oon ihmetellyt samaa. En ole juuri ikinä nähnyt kauppakassin kantajia. Ei edes Espoossa kaikki voi mennä autolla kauppaan.
Kuten moni muukin tässä ketjussa, käytän reppua. Olen sinkku, kauppa on lähellä ja käyn kaupassa usein, joten ei tarvitse kovin isoja ostosmääriä kerralla roudata. Ei minusta varmaan huomaa, onko mukana ostoksia vai ei.
Yleensä käyn vain kerran viikossa kaupassa (3henkilölle) joten menen autolla isompaan kauppaan. Monesti 2pientä lastakin mukana. Mutta välillä pienempiä ostoksia lähikaupasta kävellen ja silloin ostokset menee joko rattaiden kyytiin tai reppuun.
Käyn tuossa lähistöllä Triplassa. Siellä on hyvä Prisma. Kannan repussa kaiken painavan ja loput laitan muovipussiin tarakalle, ja vedän mustekalalla kiinni. Joskus on kaurahiutalepaketti lommolla sen remmin takia.
Joulun ja pääsiäisen alla käyn kävellen, jällen painavat reppuun, ja muovikassi kumpaankin käteen. Toimii. Auto n mutta käytämme sitä mökkiautona, talvella vaan lataillaan akkuja välillä ja pyyhitään kinokset päältä. On kyllä toimintakuntoinen kai talvisinkin.
Etsi itse. Kyllä minäkin olin ekan kerran yllättynyt, mutta näin on. T. Eri