Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyykö kampaaja raidoittamaan pelkän juuren?

Vierailija
18.06.2021 |

Oon ottanut aina raitoja koko hiuksiin mutta aineet kampaamossa niin kovia että latvat murtuneet. Aina laitettu raidat edellisten päälle. Nyt en ole 10kk ottanut raitoja kampaamossa. Viimeksi vaalensin juuren itse kotona. Hiukset paksuuntuneet huomattavasti. Latvat ei enää murru kun oon ite napsinut myös kuivia latvoja. Mutta tekisi mieli jossain vaiheessa palata kampaamo raidoitukseen. Mutta voiko sen tehdä vain juuri osioon?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Viimeksi kun kävin kampaaja totesi itse että laittaa vain juurikasvuun, toki ed raidoista oli melkein vuosi. Ja lyhensi latvaa.

Ihan hyvä. Mitä iloa siitä että tukka raidoitetaan karrelle latvoista. Kyllähän vaalennus haurastuttaa hiusta.

Vierailija
2/6 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietenkin. Musta on hauska katsella kun ammattitaitoset parturit tekee taikojaan niin helpon näkösesti.

Arvostan partureita 💟!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laitetaan aina vaan tyvestä kasvurajaan. Kampaaja häivyttää niin taitavasti, että mitään rajaa ei jää näkyviin. Vain ensimmäisellä kerralla laitettiin koko pituuksiin. Turha vaalentaa sellaista, joka on jo vaalea.

Vierailija
4/6 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla laitetaan aina vaan tyvestä kasvurajaan. Kampaaja häivyttää niin taitavasti, että mitään rajaa ei jää näkyviin. Vain ensimmäisellä kerralla laitettiin koko pituuksiin. Turha vaalentaa sellaista, joka on jo vaalea.

Ensimmäinen joka osaa käyttää termiä "tyvi" (ei juuri).

Hienoa!

Vierailija
5/6 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä laitetaan juurikasvu, mutta välillä myös kirkastetaan latvoja. Niin että sävy on tasainen.

Vierailija
6/6 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla, että sulla onnistui. Mun kampaajan piti myös raidoittaa vain hiusten tyvi, mutta käytännössä myös jo raidoitetut hiukset vaalenivat puolelta mitaltaan. Aivan latvoihin ei kumminkaan onnistunut tökkimään vaalennusta. Vähän nyt harmittaa se vaalea "laatta" otsalla, olen yrittänyt kompensoida värieroa sävyttävällä hoitoaineella.

Mutta sen olisin voinut tehdä ihan ilman "raidoitustakin", jonka lopputulos oli kauttaaltaan blondattu - osin. 😬😕