Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä Koronarokote on turvallisin?

Vierailija
18.06.2021 |

Venäjällä on 3 eri rokotetta (Sputnik, Kovivak ja Epivakkorona).
Itseäni kiinnostaisi ottaa, ehkä syksyllä tai ensi vuoden puolella, kun näistä, kuten muistakin rokotuksista on tullut enemmän tietoa, joko tuo Kovivak tai Epivakkorona.
Ihan siitä syystä, että esim. tuo Kovivak toimii perinteisellä tavalla eli siinä on kuollutta koronavirusta ja tehoaa kaikkiin muunnoksiinkin. Valmistettu samalla tavalla kuin Suomessakin jo kauan käytössä olleet poliorokote, Hepatiitti-A, puutaisaivokuume, vesikauhurokote. Mitään geenimuunneltua en halua.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Vierailija
2/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kohta oli asiatonta? Tämähän oli keskustelun avaus, missä vertaillaan eri rokotteita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kohta oli asiatonta? Tämähän oli keskustelun avaus, missä vertaillaan eri rokotteita

Ota nuorennuskuuri

Vierailija
4/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta nainen on parempi kirjoitti:

Ihania 😍 löytyisikö täältä minullekin ihana suomimies? Hihih 🤭🤗❤️

Aasialaisnaiset ovat parhainta

Vierailija
5/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007877305.html?fbclid=IwAR1jbHW9ggIc…

Ainakin tämän artikkelin perusteella ottaisin itse tuon Kovivakin. On kaikkein luonnollisin eikä siinä ole mitään synteettistä. Teho alkaa nopeasti

Vierailija
6/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras rokote on se, joka on kehon ulkopuolella

Vierailija
7/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikea sanoa - en halua itse myöskään olla koekaniinina ensimmäisten joukossa ja nyt jo rokotteisiin on kuollut enemään ihmisiä kuin itse tautiin. Mitä luonnonmukaisin rokote, sen parempi - eli perinteinen menetelmä olisi minulle myös se paras vaihtoehto

Vierailija
8/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tämän artikkelin perusteella ottaisin itse tuon Kovivakin. On kaikkein luonnollisin eikä siinä ole mitään synteettistä. Teho alkaa nopeasti

Onko kovivakia testattu jo niin että rokotetut on altistettu virukselle? Kuinka heidän kävi?

SARSiin ei saatu tehtyä rokotettua koska rokotetut sairastuivat kaikkein pahimmin.

Vierailija
9/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras rokote on se, joka on kehon ulkopuolella

Näinhän se on ja nythän korona heikkenee jatkuvasti. Uudet variantit tarttuvat helpommin, mutta ovat voimakkuudeltaan heikompia. Selvää on että virus jää elämään kanssamme, mutta jatkossa sen kanssa kykenee elämään.

Vierailija
10/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pisteään kansan roketteena tällä hetkellä vain kahta rokotetta:

Pfizeirä ja Modernaa.

Ei mitään muita.

Tuskin kukaan tietää mikä noista kahdesta on turvallisempi tai vaarallisempi kenellekään.

Maailmalla on rokotettu satoja miljoonia ihmisiä, eikä mitään joukkokuolemia ole mistään koronarokotteesta.

Vierailija
11/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pfizeirä ja Modernaa.

Ei mitään muita.

Tuskin kukaan tietää mikä noista kahdesta on turvallisempi tai vaarallisempi kenellekään.

Maailmalla on rokotettu satoja miljoonia ihmisiä, eikä mitään joukkokuolemia ole mistään koronarokotteesta.

Se riippuu ihan geeneistä ym myuista tuleeko haittoja.

Äkkia voi fimean sivuilta laskea paljonko on laitettu modernaa ja paljonko pfizeria, näyttäisi siltä että modernasta on ilmoitettu enemmän vakavia haittoja.

Vierailija
12/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kovivakia testattu jo niin että rokotetut on altistettu virukselle? Kuinka heidän kävi?

SARSiin ei saatu tehtyä rokotettua koska rokotetut sairastuivat kaikkein pahimmin.

Tästä olisi kiintoisaa itsellekin saada lisätietoa

Vierailija
13/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pfizeirä ja Modernaa.

Ei mitään muita.

En aiokaan ottaa rokotetta Suomessa. Ongelma haittailmoituksissa on se, että jos jostain oireesta on jo otettu vastaan tietty määrä haittailmoituksia, loppuja ei enää tilastoida. Kyllähän rokotteisiin on kuollut jo ihan hirveä määrä ihmisiä. Itse "lääke" on ollut tuhoisampi kun tauti. Vaikka jatkuvasti uutisoidaan että kamalaa kun taas niin ja niin moni on sairastunut niin tosiasiassa suurin osa "sairastaa" sen hyvin lievänä - monet jopa tietämättään.

Vierailija
14/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin seuraan vielä ja vertailen eri valmistustapoja.

Vierailija
15/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilijoille tarjolla mm kuukausia kestävää pääsärkyä johon ei pillerit auta. Senkö pitäisi houkuttaa kokeilemaan

Vierailija
16/16 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisin se, joka jää sinne ampulliinsa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi