Oletko saanut uuden verotuspäätöksen jos korjasit esittäytettyä ilmoitusta?
Kommentit (32)
Oli tällä viikolla luettavissa omaverosta. Fyysisenä versiona posti ei ole vielä tuota tosin toimittanut.
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä
Eka maksupäivä on jo elokuussa, eli kyllä päätösten aiemmin pitäisi tulla.
Sain tällä viikolla uuden päätöksen postissa.
Taisi tulla pari viikkoa sitten omaveroon.
Verotuspäätös tulee teki korjauksia tai ei. Tai ainakin mätkyistä muistutetaan uudemman kerran...
Tänne kolahti tällä viikolla postiluukusta.
Miksiköhän mulle ei ole vielä tullut? Viime vuonnakin sain palautukset vasta syyskuussa kun moni muu sai elokuussa.
Epäreilua.
Sain noin viikko sitten kirjeen ja maksupäivä on 3.8. Tein korjaukset melkein viimeisenä mahdollisena päivänä.
Omaverosta näkyy käsittelyn tila.
Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä muuta näy kuin että on käsittelyssä.
Sain pari viikkoa sitten. 3800e takaisin, jes!
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän mulle ei ole vielä tullut? Viime vuonnakin sain palautukset vasta syyskuussa kun moni muu sai elokuussa.
Epäreilua.
muut teki vaadittavat korjaukset jo tammikuussa, sinä vasta viime tingassa?
Lokakuun lopulla tulee lopullinen verotuspäätös, en tiedä miksi tuo lukee verotusilmoituksessa. Sama on puolisolla eikä olla kuin tavallisissa palkkatöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eli on edelleen käsittelyssä? mitä siinä sitten pitäisi lukea? Mirkun pikku verotiedotus on nyt pinkassa kolmantena ja tulee ihan just virkailijan kätösiin, tuitui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eli on edelleen käsittelyssä? mitä siinä sitten pitäisi lukea? Mirkun pikku verotiedotus on nyt pinkassa kolmantena ja tulee ihan just virkailijan kätösiin, tuitui!
Heh :D
Tuossa aiemassa sanottiin että "näkyy käsittelyn tila".
Päätös tuli kummallekin viime viikolla ja palautusten maksupäivä on elokuussa.
Minä en muuttanut verotuspäätöstä mutta silti lukee että lopullinen tulee joskus lokakuussa? Eli maksetaan joskus joulukuussa.. en tiedä miksi. Matkakulut ilmoitin jo tammikuussa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en muuttanut verotuspäätöstä mutta silti lukee että lopullinen tulee joskus lokakuussa? Eli maksetaan joskus joulukuussa.. en tiedä miksi. Matkakulut ilmoitin jo tammikuussa.
Lukeeko sulla vero -sivulla näin? Outoa.
Syksyllä