Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka vierailette, ettekö vieraile aamuisin aamupalan merkeissä?

Vierailija
22.08.2006 |

Kuvitteletteko että kaikki on töissä kahdeksasta neljään?

Me tavataan usein ystävien kanssa joko meillä tai heillä aamupalan merkeissä ja siitä saa kivan alun päivälle, kuka sitten menee töihin ja kukan minnekin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihan turha niitä puuroja on keitellä kahdessa paikkaa ja muutenkin laittaa vähän parempaa aamupalapöytää.

Jos teillä joillakin aamupala syödään joka aamu klo 7 niin siitä vaan, me osataan vähän joustaa rutiineista.

Vierailija
2/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tarjoillaan aamupala klo 6 aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla periaatteella ollaan kerran pidetty jouluaamun brunssi; joulukirkosta tultiin meidän kotiin aamiaselle. Ja voin muuten sanoa, että yksi parhaista joulumuistoista =) Aika mahtavaa oli katsella jouluaamun valkenemista ja syödä jouluherkkuaamupalaa läheisten ystävien kanssa.

Kaikki eivät tietenkään ole " aamupalaihmisiä" . Mieheni esim. ei ole. Mutta minä taas rakastan syödä aamiaista pitkän kaavan mukaan. Siksi myös " aamupalasiskot" ovat meille erittäin tervetulleita yökylään!

p.s. miksi niin monen piti taas osoittaa typeryytensä alkamalla haukkumaan ap:n aloitusta...? :o

Vierailija
4/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua aamupalalla. olen nimittäin super-aamu-uninen & aamukiukkuinen tyyppi :D

Vierailija
5/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. vuorotyöläinen

Vierailija
6/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vaan, että ollaan niin kovia nukkumaan poijan kanssa, että kaikki ovat kyllä aamupalansa syöneet ennenkuin me päästään sängystä ylös :o)

Vierailija
7/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennään lähtöpäivän aamuna jonkun ystäväperheen luo aamupalalle, mutta muuten ei kyläillä aamuisin.

Vierailija
8/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten voi tulla pyörtymys.

Vierailija
9/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva siinä olisi vielä kokkailla vieraillekkin,kun on koululaiselle laitettava aamiaine,vauva syötettävä ja itsekkin närhiä siinä sivussa.

Onneksi mies lähtee 6.30 aamulla,niin se tekee omat huikopalansa itse

Ei,ei olisi mun juttu.

Vierailija
10/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaavat säännöllisesti 1xkk sunnuntaiaamuisin brunssilla toistensa luona, vuoro kiertää. Aiemmin heitä oli neljä, nyt jo 11 kun puolisot ja lapset lasketaan mukaan :)

Mutta arkisin en tiedä ketään tällaista harrastavaa, meillä ainakin aamut on sellaista hässäkkää, kun ollaan tylsän tavallisesti 8-17 töissä... :)

Vierailija
11/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen töihin klo 7 ja juna lähtee klo 6.20 niin sopisko ap:lle treffit vaikka siinä puoli kuuden maissa? pistähän puuro porisemaan niin tulen huomenaamulla!

Vierailija
12/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään se ei meillä toimisi. Mä en voisi mennä tukka sekaisin mihinkään ja siinä kun käyn suihkussa ja laitan tukan edes jotenkin ja vähänkin maalia naamaan niin menisi niin paljon aikaa että perhe kiljuisi nälkäänsä kuin sudet.

Vierailija
13/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuvitteletteko että kaikki on töissä kahdeksasta neljään?

Me tavataan usein ystävien kanssa joko meillä tai heillä aamupalan merkeissä ja siitä saa kivan alun päivälle, kuka sitten menee töihin ja kukan minnekin.

Vierailija
14/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko ap, että kaikilla on samat työajat. Eikä kenenkään lapset käy koulua? Juuri aamuisin on paljon vaihtelua siinä milloin kukakin joutuu lähtemään. Lapset menee yleensä kahdeksaksi kouluun, aikuisten työaika voi alkaa klo 7, 8, 9 tai 10.

Vierailija
15/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitella meneväni 7 aikaan aamulla kenenkään riesaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi