Mikä on sellainen lomapaikka, johon menet mielelläsi uudemmankin kerran?
Vastapainoksi tuolle "Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan" -ketjulle
Kommentit (326)
Tel Aviv.
Upea paikka, jossa yhdistyy kaupunki- ja rantaloma, fantastinen ruoka ja kunnon biletys.
Ja todella liberaali, hyvä meininki. Ja niin urheilullista jengiä en ole nähnyt missään.
On useitakin jo täällä mainittuja paikkoja, kuten Skotlanti, Garda-järvi, Etelä-Ranska, Kroatia, Shanghai. Sitten on sellaisiakin, kuten Islanti ja Istanbul, jotka olivat kyllä kivoja mutta nyt nähty, enkä siksi välttämättä menisi uudestaan. Sitten taas monien hehkuttama New York oli minulle jotenkin vähän pettymys.
Marokko oli kauhein paikka, missä olen ollut. En mene sinne päinkään.
Gambia ja siellä Sibikunda. Tämä vuosi oli poikkeus, kun emme menneet. Muutoin joka vuosi alkaen 2007.
Vierailija kirjoitti:
Pattaya, vuodesta 2001 ja aina yhtä hauskaa joka kerralla.
Komppaan! Pattajalla sattuu ja tapahtuu ja savolainenkin saa...
Sonja kirjoitti:
Gambiaan palaan aina uudestaan ja uudestaan.
Minulla on siellä ihana mies, Gambialaisen heimopäällikön esikoinen.
Mielenkiintoista. Mitä heimoa miehesi on?
Puhutko hänen äidinkieltään?
No vaikkapa minne, esim. Etelä-Afrikka, Mauritius, Kalifornia jne. Kaukokohteista lemppari on kuitenkin ehkä Florida. Euroopassa olen palannut useasti Itävallan Alpeille, Ranskan Rivieeralle, Kreikkaan ja Madridiin. En ole oikeastaan ikinä ole ollut missään ihan kamalassa paikassa. Skotlanti kyllä kinnostelisi kun sitä joka paikassa kehutaan!
Irlanti, Islanti, Skotlanti, Italia, pohjois-Italia erityisesti.
Japani, Australia ja Usassa Kalifornia ja Havaiji.
Moneenkin paikkaan.
- Tokio
- Singapore
- Berliini
- Kööpenhamina
- Tukholma
- New York
- Lontoo
Pidän eniten kaupunkilomista ja noissa kaikissa riittäisi vielä fiilisteltävää. Toki haluaisin mennä uudestaan myös esim. Japaniin "yleisesti", en pelkästään Tokioon vaan muutkin paikat kiinnostavat.
Irlantiin. Lontooseen ja Kreikkaan en myöskään kyllästy koskaan
Kaupunkikohteet, jossa ei koskaan ole käynyt liian usein
Lontoo
Rooma
Ja näihin maihin palaan ehdottomasti vielä joskus uudelleen (on kyllä mielessä niin paljon uusiakin kohteita, että pitää priorisoida):
Italia
Kroatia
Thaimaa (kaikki eivät käy siellä turistirysissä, paljon on vielä kauniita paikkoja näkemättä)
Kreikan saaret
Rodos, ikisuosikki, sinne aina vaan uudelleen. Elli, here I come kun toinenkin piikki on käsivarressa.
Berliini ja Saksa/Keski-Eurooppa yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Japani, Australia ja Usassa Kalifornia ja Havaiji.
Tunnen Kalifornian melko perusteellisesti, mutta mitä Yhdysvaltoihin noin yleensä tulee, olen ehkä sielultani enemmän newyorkilainen kuin kalifornialainen.
Oma ihana parvekkeeni, josta olen tehnyt oman paratiisini ja salaattikasvattomini
Matkoille sitten, kun korona hellittää.
Malediiveille ja Saksaan