Olisiko sinulle ok, jos saisit tietää, ettet ole miehesi elämän suurin rakkaus?
Olisiko se sinulle ok, miksi olisi tai miksi ei olisi?
Kommentit (34)
En varmaan olekaan, kun ei ole kosinut 7 vuoden aikana.
En minä olekaan. Tai ainakaan alussa en ollut, enkä usko että se on täysin muuttunutkaan, vaikka pitkästi jo suhdetta takana. En tiedä voiko niitä rakkauksia aina edes laittaa järjestykseen. Itse en ainakaan voi, kun ne ovat niin erilaisia.
En ole mieheni suuri rakkaus, mutta ei se minua haittaa. Minusta on tärkeää, että hän ehti sen jo kokemaan ennen minua eli ei takiani jää ilman tuota kokemusta.
Eräs Tinder-deitti kertoi, että hänen edesmennyt exänsä oli hänen elämänsä rakkaus, eikä sitä tule kukaan korvaamaan. Joten, ei jatkoon.
Ei tietenkään olisi. Sittenhän "suhteemme" olisi ollut pelkkää huijausta.
Olisin pettynyt, jos kävisi ilmi että mieheni vertailee elämänsä rakkauksia ja jopa asettaa ne suuruusjärjestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Olisin pettynyt, jos kävisi ilmi että mieheni vertailee elämänsä rakkauksia ja jopa asettaa ne suuruusjärjestykseen.
Oot top kympissä, älä sure suotta.
Tuhannen kapakan ja kymmenien suhteiden kautta muutan yhteen päälle kolmikymppisenä naisen kanssa. Eihän se ole edes todennäköistä, että se yhteenmuuttaja olisi se suurin rakkaus. t. matikka-Pena.
Olen, mutta ex-mieheni ei ole elämäni suurin rakkaus
- Janni
Monta paria kun kattoo niin se ensimmäinen Rakkaus oli Se.
Vierailija kirjoitti:
Tuhannen kapakan ja kymmenien suhteiden kautta muutan yhteen päälle kolmikymppisenä naisen kanssa. Eihän se ole edes todennäköistä, että se yhteenmuuttaja olisi se suurin rakkaus. t. matikka-Pena.
No miksi sitten muuttaisit hänen kanssaan yhteen?
Olisi se OK siinä tapauksessa, että myöskään mieheni ei olisi minun elämäni suurin rakkaus. Tosin siinä tapauksessa en todennäköisesti olisi edes mennyt hänen kanssaan naimisiin, joten kysymys on aika teoreettinen.
Olen aika varma, että puolisoni ensimmäinen vaimo oli hänen elämänsä rakkaus. En kuitenkaan koe tarvetta kysellä saati vaatia asettamaan meitä järjestykseen.