Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miisa Nuorgam ja seksuaalinen ahdistelu.

Vierailija
17.06.2021 |

Suora lainaus Ilta-Sanomista koomikko Zaanilta:

"En kyllä muista kouraisseeni. En omasta mielestäni ole tällaista tehnyt. Jos hän kerran väittää niin, se on hänen väitöksensä, ja tässä on sana sanaa vastaan
Jos hän kokee minun tehneen jotakin loukkaavaa, siitä olen kyllä pahoillani, mutta en allekirjoita tuollaisia väitteitä."

EN KYLLÄ MUISTA KOURAISSEENI!!!!!!!😂
Tuo lausahdus taisi olla yksi Zaanin koomikkouran huonoimmista vitseistä..

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Miksi nämä asiat käsitellään ensiksi somessa julkisesti, eikä virallisia kanavia pitkin?

Mielestäni on aika epäreilua syytettyä kohtaan.

Ottamatta kantaa tähän Miisan asiaan, ihmettelen että nykypäivänä on täysin hyväksyttävää suorittaa toisen ihmisen somelynkkaus tällä tavalla yksipuolisesti.

Ajattelepa omalle kohdallesi, jos yhtäkkiä valtakunnan mediaa myöten sinun naamasi olisi lehdessä syytöksien kera?

Sinut tuomitaan loppuelämäksesi, olit sitten syytön tai et. Sillä ei ole väliä...

No ei kannata kouria ketään pill***a, jos ei halua tämmöstä tapahtuvan.

Ihan omalla vastuulla.

Omalla vastuulla joo, mutta mites sitten suu pannaan jos ei ole kourinut yhtään ketään ja silti naama näkyy joka lehden kannessa?

Vierailija
22/59 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan mieleen eräs suomalainen laulaja/teatterinäyttelijä ja hänen noitavainonsa ja lopulta huomattiin, että syytönhän mies oli, mutta työt oli jo menetetty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon Miisaa: ei ole uskaltanut kertoa aiemmin. Mies ollut tuolloin jo tunnettu ja itse ollut pikkutekijä vielä julkisuudessa. Olisi nuijittu ihan lyttyyn, jos olisi kertonut nuorempana. Hyvä Miisa.

Julkinen ulostulo somekanavilla johti samaan lopputulokseen. Nyt mimmiä lyödään lyttyyn oikein urakalla ja tämä ei edistä yhtään asiaa.

Vierailija
24/59 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä ihmiset vaivaa?! Yhtään ihmettele että ihmiset uskalla ajoissa kertoa,ku vastaanotto on tämä vaikka tuo ei oo mitenkään harvinaista. Ja tuo selitys itsessäänki kuulostaa btw syyllisen asian väistelyltä...

Se vaivaa, että valittaja on tunnettu provosoija ja melua nostava huomionhakuinen henkilö.

Vierailija
25/59 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä ihmiset vaivaa?! Yhtään ihmettele että ihmiset uskalla ajoissa kertoa,ku vastaanotto on tämä vaikka tuo ei oo mitenkään harvinaista. Ja tuo selitys itsessäänki kuulostaa btw syyllisen asian väistelyltä...

Sinusta näiden syytösten esille tuominen sosiaalisenmedian eri kanavalla on oikea tapa hoitaa tämän tyyppisiä asioita? Jos julkisesti pesee sitä likapykkikiään pitää kestää myös sen seuraukset. Tämä on jälleen kerran karhunpalvelus, jonka hyöty valuu ihan jonkun muun laarii kuin ahdistelua kokeneiden.

Vierailija
26/59 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee ihan mieleen eräs suomalainen laulaja/teatterinäyttelijä ja hänen noitavainonsa ja lopulta huomattiin, että syytönhän mies oli, mutta työt oli jo menetetty. 

Useampi naissyyttelijä tuomittiin ihan oikeudessa vääristä väittämistä, mutta sehän ei ketään kiinnosta.

Pääasia että saatiin mieheltä duunit alta ja ahdistelevan raisgurin maine loppuiäksi.

Vierailija
27/59 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaivaa, että valittaja on tunnettu provosoija ja melua nostava huomionhakuinen henkilö.

Tämä! Ja yhdistettynä monen vuoden takaiseen juttuun ei luo uskottavuutta.

Vierailija
28/59 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zaani: olen alasti duunipaikallani. Heiluttelen kikkeliäni. Ihana duuni! Miten pääsen tonne

Vierailija
29/59 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa olemalla kourinnat jatkuu

Vierailija
30/59 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistamisesta puhuminen on vain kohtelias tapa sanoa, ettei niin ole tapahtunut.

Miksi Miisaa pitäisi uskoa? Koska hän on niin suosittu somessa? On suuri tabu, ettei nainen muka voisi valehdella tai muistaa omiaan. Miksi Miisa ei tee rikosilmoitusta, jos on kerran joutunut rikoksen kohteeksi? Sitä ruumiillisen itsemääräämisoikeuden rikkominen on.

Hänelle sanottiin, että älä vie tätä eteenpäin. Harvalla on pokkaa.

Itse en ole vieläkään kertonut poliisille tai kellekään itse kokemastani hyväksikäytöstä. Oikeutta on muutenkin vaikea saada ja prosessi pitkä ja raskas.

Kukaan Hedbergin tiimissä ei ollut kuullut tapauksesta tätä ennen. Ei edes Miisa kertonut että noin oli sanottu. Hänen mukaansa oli sanottu ettei kannata puida asiaa somessa. Uskottavampaa olisi, että Miisa nimeäsi työtoverinsa ,joka noin sanoi.

Vierailija
31/59 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Miksi nämä asiat käsitellään ensiksi somessa julkisesti, eikä virallisia kanavia pitkin?

Mielestäni on aika epäreilua syytettyä kohtaan.

Ottamatta kantaa tähän Miisan asiaan, ihmettelen että nykypäivänä on täysin hyväksyttävää suorittaa toisen ihmisen somelynkkaus tällä tavalla yksipuolisesti.

Ajattelepa omalle kohdallesi, jos yhtäkkiä valtakunnan mediaa myöten sinun naamasi olisi lehdessä syytöksien kera?

Sinut tuomitaan loppuelämäksesi, olit sitten syytön tai et. Sillä ei ole väliä...

No ei kannata kouria ketään pill***a, jos ei halua tämmöstä tapahtuvan.

Ihan omalla vastuulla.

Toivottavasti ihmiset oppivat tästä ettei Miisa Nuorgamin kanssa kannata tehdä mitään yhteistöitä jos seurauksena on valheilla rahastusta vuosien päästä.

Vierailija
32/59 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zaani: olen alasti duunipaikallani. Heiluttelen kikkeliäni. Ihana duuni! Miten pääsen tonne

Mä vedän käteen työpäivän aikana muutaman kerran.

Rupea sinäkin tekniikan tohtoriksi pörssiyhtiöön.

Vierailija
33/59 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tila yksityinen esim pukuhuone?

Vierailija
34/59 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla naisena on kanttia sanoa jos joku ahdistelee/ käyttäytyy härskisti enkä pidä siitä. Samoin toimin nuorempana. Jos kokisin tilanteen uhkaavana ja kokisin väkivaltaa, tekisin siitä rikosilmoituksen.

Vierailija
35/59 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on töissä pukutila, jossa vaihdan lähes päivittäin vaatteita.

Vierailija
36/59 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, mutta se meteli pitäisi nostaa silloin kun se tapahtuu eikä vuosien päästä. Kyseessä ei nyt kuitenkaan ole esm raiskauksen kaltainen oikeasti trauman aiheuttava tapahtuma. Tottahan joutuminen ja suutelu , mutta käki tapahtui oikeasti, ovat väärin ja suututtavia asioita, mutta herkkää on jos ei tuollaiseen heti vastaa ja nosta hälyä.

Vierailija
37/59 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, mutta se meteli pitäisi nostaa silloin kun se tapahtuu eikä vuosien päästä. Kyseessä ei nyt kuitenkaan ole esm raiskauksen kaltainen oikeasti trauman aiheuttava tapahtuma. Tottahan kouriminen ja suutelu , mikäli tapahtui oikeasti, ovat väärin ja suututtavia asioita, mutta herkkää on jos ei tuollaiseen heti vastaa ja nosta hälyä. Korjattu

Vierailija
38/59 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa olla lapsellinen.

Siitä ei ole kyse, että pitäisi olla hiljaa. Kyse on siitä onko sosiaalinenmedia oikea paikka puida asioita.

Vierailija
39/59 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vedän käteen työpäivän aikana muutaman kerran.

Rupea sinäkin tekniikan tohtoriksi pörssiyhtiöön.

Ai kahvihuoneessa 🤣

Vierailija
40/59 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni esiintyjät vaihtaa vaatteita välillä. Missä muualla se voisi tapahtua kuin takahuoneessa?