Miisa Nuorgam ja seksuaalinen ahdistelu.
Suora lainaus Ilta-Sanomista koomikko Zaanilta:
"En kyllä muista kouraisseeni. En omasta mielestäni ole tällaista tehnyt. Jos hän kerran väittää niin, se on hänen väitöksensä, ja tässä on sana sanaa vastaan
Jos hän kokee minun tehneen jotakin loukkaavaa, siitä olen kyllä pahoillani, mutta en allekirjoita tuollaisia väitteitä."
EN KYLLÄ MUISTA KOURAISSEENI!!!!!!!😂
Tuo lausahdus taisi olla yksi Zaanin koomikkouran huonoimmista vitseistä..
Kommentit (59)
Eikä puristella ketään mistään ennen kuin on lupa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaa olemalla kourinnat jatkuu
Älä jaksa olla lapsellinen.
Siitä ei ole kyse, että pitäisi olla hiljaa. Kyse on siitä onko sosiaalinenmedia oikea paikka puida asioita.
Varsinkaan näin pitkän ajan kuluttua . Tuoreeltaan olisi paremmat mahdollisuudet saada asiasta selvyys esim oikeutta varten. Ihmeellistä , että ainakin vuodesta 2017 on ollut julkisuudessa pinnalla metoo niin luulisi olleen mallia tulla tapausten suhteen esiin jo aiemmin. Miksi siis vasta nyt? Uskottavuutta väitteille tulisi, mikäli löytyisi todistajia tapahtumille tai muita samaa kokeneita.
Vierailija kirjoitti:
Ei töissä hypitä alasti ympäriinsä
Eihän hän töissä ollutkaan vaan valmistautumassa töihinsä bakkärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaa olemalla kourinnat jatkuu
Älä jaksa olla lapsellinen.
Siitä ei ole kyse, että pitäisi olla hiljaa. Kyse on siitä onko sosiaalinenmedia oikea paikka puida asioita.Varsinkaan näin pitkän ajan kuluttua . Tuoreeltaan olisi paremmat mahdollisuudet saada asiasta selvyys esim oikeutta varten. Ihmeellistä , että ainakin vuodesta 2017 on ollut julkisuudessa pinnalla metoo niin luulisi olleen mallia tulla tapausten suhteen esiin jo aiemmin. Miksi siis vasta nyt? Uskottavuutta väitteille tulisi, mikäli löytyisi todistajia tapahtumille tai muita samaa kokeneita.
Miksi vasta nyt…sopii omiin itsekkäisiin tarpeisiin käyttää laskelmoitua naiskorttia?
Sosiaalinen media on erinomainen paikka käydä nyt näitä läpi, koska asiaa ei voida todistaa enää, mutta some pitää kyllä huolen siitä, että miehille tulee rangaistus, olivat syyllisiä tai eivät.
Uhrin haukkujille kysymys, mitä Nuorgamin sitten olisi pitänyt tehdä? Oletetaan että kaikki väitteensä ovat totta. Nuorena tuollaiseen on vaikea reagoida. Jos kokee tulleensa väärin kohdelluksi, eikä ole puolustanut itseään, se jää vaivaamaan. Mitä siis pitäisi tehdä, kun on joutunut julkkisten ahdistelemaksi vuosia sitten, asia vaivaa yhä ja vihdoin olisi rohkeutta ja osaamista puolustaa itseään? Kertokaa nyt joku, mitä tekisit?
Ja rehellisesti. Haluaisin kuulla, kun joku mies sanoisi vakavalla naamalla: "Pomo nöyryytti mua töissä julkisesti kourimalla persettä, näyttämällä munaa ja kertovansa kaikille aikovansa panna mua perseeseen duunin vessassa. Olen sitä mieltä, että mun pitää vaan unohtaa asia, kun en siinä tilanteessa saanut suutani auki."
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi anteeksipyytämisen trendi:
Olen kokemuksestasi pahoillani, en tekemisistäni.Uusi ansaitsemistrendi:
Ole tyrkky ja kouriintuntuva mahdollisimman monessa asiayhteydessä.Odota että joku kourijoista menestyy elämässä ja rikastuu.
Sitten avaudu somessa ja tee tili.Siinä on ROI-luku kohdallaan.
Nonii, Sanni-setä se taas vauhdissa. Hoh hoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä ihmiset vaivaa?! Yhtään ihmettele että ihmiset uskalla ajoissa kertoa,ku vastaanotto on tämä vaikka tuo ei oo mitenkään harvinaista. Ja tuo selitys itsessäänki kuulostaa btw syyllisen asian väistelyltä...
Se vaivaa, että valittaja on tunnettu provosoija ja melua nostava huomionhakuinen henkilö.
Tämä! Ja yhdistettynä monen vuoden takaiseen juttuun ei luo uskottavuutta.
Neiti on täysin vieras tapaus. Mistä oli kyse?
Vierailija kirjoitti:
Uhrin haukkujille kysymys, mitä Nuorgamin sitten olisi pitänyt tehdä? Oletetaan että kaikki väitteensä ovat totta. Nuorena tuollaiseen on vaikea reagoida. Jos kokee tulleensa väärin kohdelluksi, eikä ole puolustanut itseään, se jää vaivaamaan. Mitä siis pitäisi tehdä, kun on joutunut julkkisten ahdistelemaksi vuosia sitten, asia vaivaa yhä ja vihdoin olisi rohkeutta ja osaamista puolustaa itseään? Kertokaa nyt joku, mitä tekisit?
Ja rehellisesti. Haluaisin kuulla, kun joku mies sanoisi vakavalla naamalla: "Pomo nöyryytti mua töissä julkisesti kourimalla persettä, näyttämällä munaa ja kertovansa kaikille aikovansa panna mua perseeseen duunin vessassa. Olen sitä mieltä, että mun pitää vaan unohtaa asia, kun en siinä tilanteessa saanut suutani auki."
Jään odottamaan mitä ihmisen, joka kokee joutuneensa rikoksen uhriksi kuuluu tehdä.
Kyllä varmasti itsekukiin on nuorena naisena kokenut ihan vastaavaa kourimista, taputtelua, pussailuyrityksiä, härskiä läppää jne. Ihmettelen millainen ihminen ei sano heti paikalla ettei tämä ole ok ja varsinkin mikäli se tapahtuu töissä, selvitä asiaa saman tien. Tuollaista käytöstä ei pitäisi joutua kokemaan ja silloin olisi asiallista ne selvittää heti. Ei itkeä somessa vuosien kuluttua, mutta käki ei ole iskeä todistajia kertomukselle pöytään. Weinsteininkin suuruisen tyypin kaatoi se, että oli riittävästi todistajia.
Vierailija kirjoitti:
Ja ikä oli?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vetänyt kourijaa turpaan ja nostanut semmoisen rähäkän ettei yritä toista kertaa. Ja ihan vieläpä alaikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti itsekukiin on nuorena naisena kokenut ihan vastaavaa kourimista, taputtelua, pussailuyrityksiä, härskiä läppää jne. Ihmettelen millainen ihminen ei sano heti paikalla ettei tämä ole ok ja varsinkin mikäli se tapahtuu töissä, selvitä asiaa saman tien. Tuollaista käytöstä ei pitäisi joutua kokemaan ja silloin olisi asiallista ne selvittää heti. Ei itkeä somessa vuosien kuluttua, mutta käki ei ole iskeä todistajia kertomukselle pöytään. Weinsteininkin suuruisen tyypin kaatoi se, että oli riittävästi todistajia.
Hih hih ihquu julkkis tykkää musta. Voi sitä nuoruutta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vuosia ollut aikaa tulla asian kanssa esiin. Vieläpä metoo -liike on oikein mallia näyttänyt. Miksi suu aukeaa vasta nyt kun tapahtuma- ala on muutenkin konkassa?
Vierailija kirjoitti:
Mitäkö olisi pitänyt tehdä? Tuoda asia viranomaisten tietoon eikä someen. Tosin tietää itsekin ettei mitään väitteitään pysty todistamaan joten tietysti somelynkkaus on aina parempi vaihtoehto. Ei tarvitse mitään todisteita koska väitteiden kohde on syyllinen kunnes toisin pystyy todistamaan ja vielä sen jälkeekin koska tottakai se valehtelee.
En antaisi paljoakaan painoarvoa Miisan väitteille. Hän on paljon pyörinyt mm. e-sports-jutuissa mukana ja sieltä tiedän, ettei kaikki asiat ole aina ihan niin kuin hän väittää. Miisa on yrittänyt paljon sielläkin vääntää asioita esimerkiksi naisvihaksi ja ahdisteluksi. Ja nämä ovat tapauksia, joissa hän on itse toiminut väärin, jäänyt siitä kiinni ja uhriutunut.
N29
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Miksi nämä asiat käsitellään ensiksi somessa julkisesti, eikä virallisia kanavia pitkin?
Mielestäni on aika epäreilua syytettyä kohtaan.
Ottamatta kantaa tähän Miisan asiaan, ihmettelen että nykypäivänä on täysin hyväksyttävää suorittaa toisen ihmisen somelynkkaus tällä tavalla yksipuolisesti.
Ajattelepa omalle kohdallesi, jos yhtäkkiä valtakunnan mediaa myöten sinun naamasi olisi lehdessä syytöksien kera?
Sinut tuomitaan loppuelämäksesi, olit sitten syytön tai et. Sillä ei ole väliä...No ei kannata kouria ketään pill***a, jos ei halua tämmöstä tapahtuvan.
Ihan omalla vastuulla.
Mistä tiedät, että tässä on kukaan kourinut ketään?
Olitko paikalla?
Ei töissä hypitä alasti ympäriinsä