Kertokaa yksi suosikkiyhtyeenne ajalta, kun olitte 15-25
Kommentit (1234)
Vain yksi piti kirjoittaa!!!!
Deep Purple
Dallape. Muistaakseni. Vai mikä se nyt oli.
Vierailija kirjoitti:
Hurriganes
Tämä. Näin livenä useinkin🎯🎯🎯
Inti-Illimani 1970-luvun lopusta 1980-luvun loppuun suunnilleen.
Jean Michel Jarre, Tangerine Dream, Kraftwerk.
Hector.
Dire Straits.
Madonna
Whitney Houston
Vierailija kirjoitti:
Jean Michel Jarre, Tangerine Dream, Kraftwerk.
Hector.
Dire Straits.
Madonna
Whitney Houston
Sorit, en voinut kirjoittaa vain yhtä.
Jos vain yhden saa sanoa, niin sen on pakko olla Oasis. Olen nyt 36.
Vierailija kirjoitti:
YKSI!!
YKSI SUOSIKKI!
EI 15 kpl suosikkeja!
Minua ei ainakaan haittaa jos mainitaan enemmän, mutta joku näköjään ottaa vähän liiankin kirjaimellisesti tämän.
Moody Blues- voi kultainen 70-luku!
Nights in white satin
I'm a melancholy man
I'm just a singer in a rock'n roll band
Olin vähän outo jo silloin: Janis Joplin.
On vielä pakko lisätä tähän Sentenced ja Charon, jotka olivat ensimmäiset metallimusiikin bändit Suomesta joista oikeasti pidin. Tosin molemmat lopettivat jo niin aikaisin, että aloin kuunnella vasta sen jälkeen enemmän. Huomaan myös sen, että itse olen nuorempana kuunnellut enemmän suomalaisia bändejä. Sitten myöhemmin joskus lähempänä 20 vuotta aloin vasta seuraamaan enemmän ulkomaalaisia.
Joskus elämässä ollut hetkiä jolloin en ole paljon musiikkia kuunnellut. Nykyisin taas melkein niin, että pidän niin monesta bändistä ja löydän uusia niin en enää pysy mukana tässä ja melkein unohdan jonkun. Negative on silti aina se nuoruuteni bändi, vaikka tuo ap:n mainitsema ikäluokka voisi ehkä olla mieluummin 13-20, koska itse löysin omat suosikit jo aikaisin ja jos mietin 15 ja 25-vuotiasta itseäni niin olen todella erilainen ihminen ja esim laulujen sanoille tullut erilainen merkitys, enkä kuuntele biisiä enää niin että "se kun kuulostaa niin hyvältä" vaan haen merkitystä muutenkin.