Kertokaa yksi suosikkiyhtyeenne ajalta, kun olitte 15-25
Kommentit (1234)
Mun ehdottomat suosikkiyhtyeet ajoittuu aikaisemmalle ajalle. Ikävuosina 10-14 ne suurimmat suosikit vaihteli melkolailla. Ihka ensimmäinen suosikkini ei ollut yhtye vaan artisti, eli Gary Glitter. Sen jälkeen tuli Hector ja Juice, kunnens Road Runnerin myötä Hurriganes kolahti kovaa. Jos nyt tuolta otsikon aikajanalta joku suosikkiyhtye täytyy sanoa, niin Pink Floydin voisin mainita, mutta varsinkaan yli parikymppisenä ei minulla enää mitään varsinaisia suosikkiyhtyeitä, tai artisteja ollut. Musiikkiin en tuolloin enää kovin intohimoisesti suhtautunut, vaan jos biisi oli mielestäni hyvä, niin sitä saatoin kuunnella, oli artisti tai yhtye mikä tahansa.
Kullervo Linna & HumppaVeikot.
Negative oli jo ennen kun täytin 15. Sen jälkeen ei ollut oikein mitään. Crashdiet kunnolla sitten vasta, kun olin jo yli 20. Vähän olin myöhässä tämän kanssa, kun en pitänyt kuin Daven ja Simonin laulusta. Nykyistä laulajaa en siedä. Nyt ei ole enää mitään yhtä suosikkia vaan pidän monista ja yritän löytää uutta kuunneltavaa.
Vierailija kirjoitti:
New York Dolls
Täytyy tutustua tähän tarkemmin. Pitää todeta etten harmikseni ole ennen tiennyt bändistä mitään. Ihmettelen kun olen kuunnellut aika samantyylistä.
Vain yksi suosikeista, mutta siinä parikymppisenä meni vuosia kuunnellen ja fanittaen: Roxette.
Gentle Giant