Kertokaa yksi suosikkiyhtyeenne ajalta, kun olitte 15-25
Kommentit (1234)
Kotimaisista Hanoi Rocks ja ulkolaisista Anthrax.
15 vuotiaana Duran Duran ja myöhemmin musamaku vaihtui kokonaan heavy metalliin ja Metallicasta tuli lempparibändi parikymppisenä ja on sitä edelleenkin. Olen yli 50 vuotias nyt.
My Bloody Valentine, ja edelleen!
-N33
Luin ketjun läpi ja yllätyin vähän, että kukaan ei ole maininnut yhtä silloista lempparibändiäni, the Curea. Vaikka eihän se ollut silloin Suomessa valtavirtaa, ehkä siksi. Joten vastaan tähän:
The Cure
Harmony sisters. Pidin kovasti.
Olen kasvanut aikuiseksi HIMiä kuunnellen, joten aina sydämessä <3
Led Zeppelin, Free, Procol Harum, Hector, Pink Floyd, Deep Purple. Juice, Isokynä, Pen Lee & co. Kom-teatterin lauluja. Näiden bändien 60-70-luvun tuotantoa.
Mutta vuonna 1981 ja -82 kun olin 15 ja 16-v nämä bändit eivät olleet enää niin suosiossa.
Silti kuuntelen niitä yhä. Onhan toki musiikkimakuni muuttunut hieman, sinne taaksepäin kylläkin.
Hiski Salomaa & Köyhien ystävät. Olikohan vuosi 1927.
Vierailija kirjoitti:
Vähän liian laaja ikähaarukka meikäläiselle. Musamaku on 15-vuotiaana ollut ihan eri kuin päälle parikymppisenä.
Mulla oli tuossa ajassa kolme eri genren "aikakautta". Ei voi mitenkään tiivistää yhteen bändiin.
Vierailija kirjoitti:
Led Zeppelin
Tämä. Ja se on edelleen suosikkiyhtye.
Vierailija kirjoitti:
Led Zeppelin, Free, Procol Harum, Hector, Pink Floyd, Deep Purple. Juice, Isokynä, Pen Lee & co. Kom-teatterin lauluja. Näiden bändien 60-70-luvun tuotantoa.
Mutta vuonna 1981 ja -82 kun olin 15 ja 16-v nämä bändit eivät olleet enää niin suosiossa.
Silti kuuntelen niitä yhä. Onhan toki musiikkimakuni muuttunut hieman, sinne taaksepäin kylläkin.
Se onkin ainoa oikea suunta, jos hyvää musiikkia haluaa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Tokio Hotel 😂
En tykännyt heidän musiikistaan, mutta fanitin sitä basistia 🙃
Vähän liian laaja ikähaarukka meikäläiselle. Musamaku on 15-vuotiaana ollut ihan eri kuin päälle parikymppisenä.