Toisesta ketjusta tuli mieleen: Milloin kävit viimeeksi Lidlissä eli "Liiderissä" ja mitä ostit?
Minä kävin toissapäivänä ja ostin vessanpaperia sekä maitoa vanhemmilleni, joiden lähikauppa on.
Kommentit (89)
Tänään ostin ihan tavallisia ruokia viikonlopuksi. Lisäksi vessapaperia, leivinpaperia, olutta ja limsaa.
Tänä aamuna. Ostin tyttärelle Pipsa Possu-teltan, miehelle deodoranttia, itselleni suihkugeelin sekä koko perheelle tortillatarpeet ja maitoa.
Kuka sanoo lidliä "liideriksi"? Itse olen käynyt lidlissä niin kauan aikaa sitten, että en edes muista mitä ostin. Ei sieltä ainakaan kunnon ruokaa saa. Tai hirveästi mitään muutakaan. Paistopistetuotteet ja karkit ovat ok, mutta siihen se minulle jää.
- k-kaupan vannoutunut asiakas
No tänään, jahtasin niitä toisen ketjun mekkoja .D ostin 3 mekkoa ja lisäksi kahvia sekä tupakkaa.
Alkuviikosta kävin mutta mitähän ostin?
Hmm, ainakin tänään meillä oli ruokana Lidlin bataatti- pekoniin kääritty broilerinfilee -paistos. Sen lisäksi ostin ainakin 2 l maitoa ja 2 l päärynämehua, olikohan joku salaattipussi tai tomaattia/kurkkua myös. Retiisejä pussillinen. Ainiin tein silloin ostopäivänä valkosipulikermaperuna-jauhelihapaistoksen, sen ainekset ostin Lidlistä myös. Oli ihan Oolannin pakasteperunaa. Eipä tainnut muuta olla sillä reissulla? Joku pieni leipäpaketti? Dödö.
Eilen kävin ja ostin ruokaa, esim. maitoa, jogurttia, leipää, juustoa, pekonia, kalafileitä, perunoita, paprikoita, kuplavettä ja tietenkin herkkuja vähän. Lidukka on meidän lähikauppa ja hyvä siitä, että autolla pääsee oven viereen. Seuraavaksi lähin kauppa on ostoskeskuksessa ja sinne pitää ihan menemällä mennä.
Eilen kävin viimeksi. Ostin astianpesutabletteja, pakasteesta chicken gordon bleuta ja hawaijin pitsoja 2.
Vuonna 2006. Ostin vauvalle vaippoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo lidliä "liideriksi"? Itse olen käynyt lidlissä niin kauan aikaa sitten, että en edes muista mitä ostin. Ei sieltä ainakaan kunnon ruokaa saa. Tai hirveästi mitään muutakaan. Paistopistetuotteet ja karkit ovat ok, mutta siihen se minulle jää.
- k-kaupan vannoutunut asiakas
Höpö höpö, ihan samaa tavaraa siellä on kuin vaikka supermarketissakin, halvemmalla vain.
Meillä menee ainakin 1000 euroa kuukaudessa ruokaan rahaa ja k-kauppa on kyllä se kallein paikka. Käyn sielläkin, mutta nyt olen siirtynyt lähimmäiseen ässään ja lidliin, koska siellä kaikki on halvempaa ja en viitsisi paljon enempää rahaa enää ruokaan laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- k-kaupan vannoutunut asiakasHöpö höpö, ihan samaa tavaraa siellä on kuin vaikka supermarketissakin, halvemmalla vain.
Meillä menee ainakin 1000 euroa kuukaudessa ruokaan rahaa ja k-kauppa on kyllä se kallein paikka. Käyn sielläkin, mutta nyt olen siirtynyt lähimmäiseen ässään ja lidliin, koska siellä kaikki on halvempaa ja en viitsisi paljon enempää rahaa enää ruokaan laittaa.
Arvostelinko lidlin hintoja? En. Ja varmasti halpaa, mutta valikoima ei vaan miellytä. Ei voi mitään.
Tänään
Ostin HeViä, kanaa, kalaa, leivänpäällyksiä, kananmunia, jauhoja, maitoa, spagettia ja pari pussia sipsejä viikonlopulle
Tänään ostin Lidlistä naudan ulkofilepihvejä, puoli kiloa, ja hinta vain 6 €. Naudan ulkofile maksaa K-citymarketissa noin 22 €/kg.
T. Lidl-mies.
En käy kovin usein. Ehkä 2-3 kk sitten ja ostin yhden maidon ja karkkipussin
20 minuuttia sitten. Ostin leipää, makkaroita, kalaa, oliiviöljyä, tiramisua, kivennäisvettä, olutta ja karkkia.
Mikä on kyselyn pointti? Jäi epäselväksi.
Siis sehän on Liidel, tai liiteri. Kun Suomi-junteille on niin helvetin vaikea sanoa Lidl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- k-kaupan vannoutunut asiakasHöpö höpö, ihan samaa tavaraa siellä on kuin vaikka supermarketissakin, halvemmalla vain.
Arvostelinko lidlin hintoja? En. Ja varmasti halpaa, mutta valikoima ei vaan miellytä. Ei voi mitään.
Oletko siskoni? :D Hän ei Lidliin mene, koska se on niiiin huono ja kaikki tuotteet ovat niiiin kamalia. Miten ihmeessä hän tietää asian, kun ei ole omien sanojensa mukaan koskaan Lidlissä edes käynyt? Ihan sama minulle, omapahan on asiansa.
Joskus muutama kuukausi sitten. Ostin saksalaisolutta, pidettiin nääs pippalot porukalla.
Viime viikolla kävin ja ostin 120 eurolla ruokaa ja toppeja sekä pikkuhousuja.
Ruokaa ostin eilen.