Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV-mammat mökillä

Vierailija
17.06.2021 |

Kuvaillaan Aihe vapaan kesäinen mökkireissu idylliseen Porvoon saaristoon. Ketkä menevät mökille, mihin aika siellä kuluu, mitä on grillissä ja minkälaisia ovat mökkinaapurit? Entä kuka saapuu yllätysvierailulle - onko se taas se lokkeileva miehen sisko perheineen?

Nyt makkarat grilliin, raikkaita voileipiä pöytään, ja tarinointi alkakoon!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuuko hopeakettu speedoissa tänäkin vuonna?

Vierailija
42/49 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttinainen ja kilttimies luovat toisiinsa pitkiä katseita ja yöllä mökin pihassa olevasta aitasta kuuluu kiihkeitä seksi ääniä.

Tämä on positiivista. Tapahtuispa näin. Voisin jopa lahjoittaa uuden sohvan sinne aittaan ettei tartte sillä vanhalla perseenhajuisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sit syödä hiilaria? Mä en syö mitään pskaa eli hiilaria. Tuon 18 kg kanaa.

Vierailija
44/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen pari käänsi heti kotoa lähtiessään lapsen kasvot menosuuntaan, jonka jälkeen matka sujui ongelmitta. Mies laittoi päälle abduktiolieden ja vaimo ryhtyi pesemään jauhenlihaa.

Perheen teini laittoi selfien pentagramiin.

Jep, ja emäntä itse liikehti sirosti Munsalan kansallispuvussa.

Vierailija
45/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuon grillattavaksi kusisia grillitassuja. Ja hei, mulla on myös Munsalan puku, voisin myydä sen kyselijälle! :)

Vierailija
46/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mökillä tarpeeksi pilkkihaalareita saunojille, ettei kenenkään tarvitse olla lauteilla alasti.

Vierailija
47/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pääse kun meistä tehtiin aiheeton lasu ja nyt joudun istumaan koko kesän kotona siltä varalta että se sosiaalityöntekijä tulee juuri käymään. Odottelen aamusta iltaan ovikellon soittoa kädet pullataikinassa.

Vierailija
48/49 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mammoilla ei ole mökkejä.  Heillä ei ole rahaa ostaa mökkiä, eikä ylläpitää sitö.

Sen vuoksi he pilkkavat ja vähettelevät  kaikkia ihmisiä joilla mökki ja jotka mökeillänsä viihtyvät.

Av-mammat eivät myöskää viihdy mökeillä, kun ovat niin laiskoja etteivät viitsi siellä mitään tehdä, eikä kaunis suomalainen luonto houkuta heitä ollenkaan.

He paskat piittavat koko Suomen kesästä ja luonnosta.

Höpöhöpö. Viime juhannuksenakin tehtiin niin ihana mökkireissu av-palstalaisten kanssa Porvooseen. Ja mukavaa oli.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4199386/av-mammat-mokilla

Tulethan sinäkin ap. ensi juhannuksena mukaan?

Vierailija
49/49 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitasko tehdä toinen retki näin syksyllä ?

Olis niin mukava värjötellä kylmässä ja tunkkaisessa mökissä, itikat sun muut on myös kivasti liikkeellä.

Tulis varmaan ikimuistoinen retki.