Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV-mammat mökillä

Vierailija
17.06.2021 |

Kuvaillaan Aihe vapaan kesäinen mökkireissu idylliseen Porvoon saaristoon. Ketkä menevät mökille, mihin aika siellä kuluu, mitä on grillissä ja minkälaisia ovat mökkinaapurit? Entä kuka saapuu yllätysvierailulle - onko se taas se lokkeileva miehen sisko perheineen?

Nyt makkarat grilliin, raikkaita voileipiä pöytään, ja tarinointi alkakoon!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan osallistumassa kuka keksi parhaimman nimen-kilpailuun?

Vierailija
22/49 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoista en tiedä, mutta pari vihervasemmistolaista kaupunki-skloddia käyny meidän mökillä. Onhan huvittavaa seurava. Hirveästi joutuu hentoja käsiään jätkät rasittamaan, että saadaan polttopuita. Veneen köyttä ei osata sitoa kunnolla ja ulkopuuceessa ei meinata uskaltaa kädy kakilla. Mieluummin pidättelevät. Tärkeintä on saada bluetooth-kaiutin äkkiä soimaan ja esitellä jotain uutta vempainta, oli se hyttyskarkoitin tai just ostettu monitoimilinkkari. Voi luoja näitä nössyköitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatan juoda 4cl kuoharia.

Anna lapselle raitis juhannus, senkin juoppo!

Onko reissu siis juhannuksena? Ei kai kukaan lapsia ota mukaan. Meidän vauvan tehtävänä on hoitaa anoppia joten jäävät kotiin.

Vierailija
24/49 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tekosyysi sille, että et osallistu retkelle?

Vierailija
25/49 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma retkottaa alusvaatteisillaan keskellä pihaa ruostuneessa ja lahossa pihakeinussa ja komentaa 95db raakkuvalla äänellä jälkikasvuaan, jaksamatta nostaa ahteriaan ylös paitsi ruoka-aikana.

Vierailija
26/49 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Ammattivalittajan kanssa riidoissa, niin en tule jos se tulee.

Vierailija
27/49 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Ammattivalittajan kanssa riidoissa, niin en tule jos se tulee.

Ok, ymmärrän. Kellä on osallistumislista?

Vierailija
28/49 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun munsalan kansallispukuun, ja jätän miehen lukkojen taakse kaljan kanssa kauppareissun ajaksi

Vierailija
29/49 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaanko tällä kertaa evääksi voileipäkakkua? Se voisi maistua sopivan tunkkaiselta helteellä.

Vierailija
30/49 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko mä ajaa mökkitien?? Evitskogiin?

Vierailija
31/49 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun munsalan kansallispukuun, ja jätän miehen lukkojen taakse kaljan kanssa kauppareissun ajaksi

Mä en ole vieläkään löytänyt Vantaalta ompelijaa eli tämäkin reissu menee ilman Munsalan pukua. Ihanaa että sulla on. Kuuluuko pukuun myös maski?

Vierailija
32/49 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilautatrolli saa tyhjentää huusin.

Vierailija
33/49 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on anopin vanhat alushousut bikineinä. Yläosaa ei tarvi koska ei mieskään käytä.

Karvoja en aja koska mieskään ei aja.

Vierailija
34/49 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jokin keskiarvo raja?

Vierailija
35/49 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole vieläkään löytänyt Vantaalta ompelijaa eli tämäkin reissu menee ilman Munsalan pukua. Ihanaa että sulla on. Kuuluuko pukuun myös maski?

Sitä päähinettä voi käyttää maskina. Siinähän on pitsit ja kaikki.

Vierailija
36/49 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammat ei mene mökille kun mökillä voi kynsi tai alehallin korkokengän korko katketa ja sitten itkettää niin, että halpisripsari valuu pitkin naamaa ja pitää lähteä ostamaan lohdukkeeksi etuusrahoilla halpaa siideriä. Sitten humalassa vähäpukeisia somekuvia ottaessa voi vielä hyttynen pistää pyllyyn.

Vierailija
37/49 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaanko tällä kertaa evääksi voileipäkakkua? Se voisi maistua sopivan tunkkaiselta helteellä.

Niin. Viimeksi oli 83 grammaa makaronilaatikkoa per vierailija, mikä tuli hieman kalliiksi vaikka makaronien keitinvesi tietysti säästettiin ja

tarjoiltiin laatikon kyytipoikana, jotta saatiin kaikki vitamiinit hyödynnettyä.

Vierailija
38/49 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mökin jääkaapissa varmasti vielä lapsen vanukkaita jäljellä ja kuka tänne on tuonut perseilevän peikonlehden?

Vierailija
39/49 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinainen ja kilttimies luovat toisiinsa pitkiä katseita ja yöllä mökin pihassa olevasta aitasta kuuluu kiihkeitä seksi ääniä.

Vierailija
40/49 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Viimeksi oli 83 grammaa makaronilaatikkoa per vierailija, mikä tuli hieman kalliiksi vaikka makaronien keitinvesi tietysti säästettiin ja

tarjoiltiin laatikon kyytipoikana, jotta saatiin kaikki vitamiinit hyödynnettyä.

Olinkin juuri tulossa sanomaan, että otan keitinvettä mukaan.

Voitasko sopia että tällä reissulla ei käytetä saunassa perseisiä käsiä.