Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kuormittunut etätöistä?

Vierailija
17.06.2021 |

Itse en ole enkä kaipaa toimistolta juuri mitään.

Mites muut?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin välillä todella kuormittunut. Opettaminen on paljon helpompaa ja mukavampaa lähinä. Etäopetuksessa on omat hyvät puolensa, mutta preferoin silti lähiopetusta. Toivottavasti etä on nyt nähty.

Vierailija
22/27 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Tämä on parasta, mitä työurallani tapahtunut ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä. Etätöissä 20 v. Yleensä on aika sama peruskiire, mutta reissupäivät on pitkiä. Nyt onneksi vain matkailua Tre-Hki ja Tre-Tku väliä. Ennen koronaa oli projekti, jossa joutui käymään kerran viikossa Ruotsissa.

Vierailija
24/27 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Teen muutenkin pääsääntöisesti etänä. Enemmän kuormittaa tyhjänpäiväinen ruuhkissa ajelu toimistolle, maksullisen parkkipaikan etsiminen ja hälisevässä konttorissa istuminen

Vierailija
25/27 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuormittunut etätyöstä. Pitkästä aikaa viihdyn työssäni. Olen kuormittunut työn määrästä, mutta kuormittuneempi olisin toimistolla.

Vierailija
26/27 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/27 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt varsinaisesti. Välillä on tylsää, kun on niin paljon kotona ja ympyrät samoja, mutta saan kyllä ihan hyvin töitä tehtyä. Viime vuoden kevät oli kyllä ihan hirveä, kun oli kauhea kiire töissä ja koulut ja tarhat kiinni - ihan valehtelematta meinasin seota. Nyt on kuitenkin iso etu, kun ei tarvitse tarhaan viennin jälkeen lähteä sotkemaan toimistolle ja sieltä sitten kiireellä neljän ruuhkassa takaisin tarhalle. Säästää aikaa ja hermoja siis niin paljon.