Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita hyviä keskustelupalstoja

Vierailija
17.06.2021 |

Suositelkaa muita keskustelupalstoja, joista saa hyvää pohdittavaa ja uusia näkökulmia asioihin. Kiinnostavia aiheita psykologia, politiikka, historia..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiiidästä akhdesta sinä lähdet sinne. Terve menoa. Jos haluat tapella niin hoitelen sut tossa pihallla.

Vierailija
2/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itse tiede-lehden foorumia kun tämä palsta on nykyään mitä on. Mutta se ei taida olla kovin aktiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiiidästä akhdesta sinä lähdet sinne. Terve menoa. Jos haluat tapella niin hoitelen sut tossa pihallla.

Väitän että sinun näppiksestäsi tulee 90% tämän palstan paskaspämmistä..

Vierailija
4/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi ei, ruotsiksi, englanniksi jne kannnattaa hakea.

Vierailija
5/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kommentoida, muttei mene läpi, vaikkei mitään epäasiallista sanaa.

???

Vierailija
7/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida enää nykyään olla keskustelupalstoja missään. On vain näitä kommenttipalstoja, joissa viestit tulee allekkain. Keskustelupalstoilla jutut haarautui, eli jos joku vastasi jonkun viestiin, heille tuli oma keskusteluhaara. Täällä on vain tätä allekkain kommentointia, suurena luksuksena se, että voi lainata toisen viestiä omaansa ja näin synnyttää pienen kuplivan mielipiteenvaihdon. Ehkä.

Kuka muistaa nuo haarautuvat puurakenteiset keskustelupalstat? Vinkatkaa, jos jossain sellainen vielä on toiminnassa!

Vierailija
8/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä katselen tämän päiivän hommia niiin mielikuvituksen puuute paistaa melkolailla lävitse.

Vierailija
9/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24.fi

Kaksplus.fi

En tiedä niiden hyvyydestä, mutta voi kitjoittaa ilman rek.pakkoa.

Vierailija
10/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida enää nykyään olla keskustelupalstoja missään. On vain näitä kommenttipalstoja, joissa viestit tulee allekkain. Keskustelupalstoilla jutut haarautui, eli jos joku vastasi jonkun viestiin, heille tuli oma keskusteluhaara. Täällä on vain tätä allekkain kommentointia, suurena luksuksena se, että voi lainata toisen viestiä omaansa ja näin synnyttää pienen kuplivan mielipiteenvaihdon. Ehkä.

Kuka muistaa nuo haarautuvat puurakenteiset keskustelupalstat? Vinkatkaa, jos jossain sellainen vielä on toiminnassa!

reddit

Vierailija
11/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mä katselen tämän päiivän hommia niiin mielikuvituksen puuute paistaa melkolailla lävitse.

Striike or defence moodi pääällä.

Vierailija
12/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menaiset, lähes kuin av, mutta vähemmän ulinaa.

Vierailija
13/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän kommentoida, muttei mene läpi, vaikkei mitään epäasiallista sanaa.

???

Ylishommat taitaa olla oikeassa muodossaan bannattuja, jos sitä yritit. Tämä trollilauma on vyötynyt sieltä tälle palstalle ja heitä kehotettiin pitkään aika tiukasti palaamaan. Kun ei onnistunut, eikä moderointi täällä enää toimi, alkaa kaikki järkevä keskustelu olla kuollut. Ihmiset on karanneet muualle kun eivät jaksa tuota taukoamatta toistuvaa spämmiä.

Vierailija
14/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin itse tiede-lehden foorumia kun tämä palsta on nykyään mitä on. Mutta se ei taida olla kovin aktiivinen.

sielläkin valitettavasti on kaikenlaisia ammattiänkyröijiä, joilla on pakkomielle väitellä jokaisesta asiasta, joten on vähän siinä ja siinä jaksaako kukaan siellä oikeasti viihtyä.

Vierailija
15/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässsä on minun tarjoukseni sinulle: toiimitat minulle käsiaseen ja yhden patruunan jottta pääsen päättämään päiväni.

Vierailija
16/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikissa ole samaa pas*aa nykyaikana, kaukana ovat ne mukavat keskustelupalsta-ajat. Surullista, kun kaikki kiva pitää aina jonkun mielestä vaan pilata.

Vierailija
17/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikissa ole samaa pas*aa nykyaikana, kaukana ovat ne mukavat keskustelupalsta-ajat. Surullista, kun kaikki kiva pitää aina jonkun mielestä vaan pilata.

Ihmisillä on outo tapa purkaa oma paha olonsa ympärilleen muihin sen sijan että sen energian käyttäisi oman elämänsä parantamiseen.

Vierailija
18/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässsä on minun tarjoukseni sinulle: toiimitat minulle käsiaseen ja yhden patruunan jottta pääsen päättämään päiväni.

Tai mitä jos vaan kasvaisit aikuiseksi, opettelisit elämään itsesi kanssa ja alkaisit käyttäytyä?

Vierailija
19/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HV

Vierailija
20/24 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb-ryhmät