Muita hyviä keskustelupalstoja
Suositelkaa muita keskustelupalstoja, joista saa hyvää pohdittavaa ja uusia näkökulmia asioihin. Kiinnostavia aiheita psykologia, politiikka, historia..
Kommentit (24)
Mietin itse tiede-lehden foorumia kun tämä palsta on nykyään mitä on. Mutta se ei taida olla kovin aktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Meiiidästä akhdesta sinä lähdet sinne. Terve menoa. Jos haluat tapella niin hoitelen sut tossa pihallla.
Väitän että sinun näppiksestäsi tulee 90% tämän palstan paskaspämmistä..
Suomeksi ei, ruotsiksi, englanniksi jne kannnattaa hakea.
Yritän kommentoida, muttei mene läpi, vaikkei mitään epäasiallista sanaa.
???
Ei taida enää nykyään olla keskustelupalstoja missään. On vain näitä kommenttipalstoja, joissa viestit tulee allekkain. Keskustelupalstoilla jutut haarautui, eli jos joku vastasi jonkun viestiin, heille tuli oma keskusteluhaara. Täällä on vain tätä allekkain kommentointia, suurena luksuksena se, että voi lainata toisen viestiä omaansa ja näin synnyttää pienen kuplivan mielipiteenvaihdon. Ehkä.
Kuka muistaa nuo haarautuvat puurakenteiset keskustelupalstat? Vinkatkaa, jos jossain sellainen vielä on toiminnassa!
Kun mä katselen tämän päiivän hommia niiin mielikuvituksen puuute paistaa melkolailla lävitse.
Suomi24.fi
Kaksplus.fi
En tiedä niiden hyvyydestä, mutta voi kitjoittaa ilman rek.pakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida enää nykyään olla keskustelupalstoja missään. On vain näitä kommenttipalstoja, joissa viestit tulee allekkain. Keskustelupalstoilla jutut haarautui, eli jos joku vastasi jonkun viestiin, heille tuli oma keskusteluhaara. Täällä on vain tätä allekkain kommentointia, suurena luksuksena se, että voi lainata toisen viestiä omaansa ja näin synnyttää pienen kuplivan mielipiteenvaihdon. Ehkä.
Kuka muistaa nuo haarautuvat puurakenteiset keskustelupalstat? Vinkatkaa, jos jossain sellainen vielä on toiminnassa!
Vierailija kirjoitti:
Kun mä katselen tämän päiivän hommia niiin mielikuvituksen puuute paistaa melkolailla lävitse.
Striike or defence moodi pääällä.
Menaiset, lähes kuin av, mutta vähemmän ulinaa.
Vierailija kirjoitti:
Yritän kommentoida, muttei mene läpi, vaikkei mitään epäasiallista sanaa.
???
Ylishommat taitaa olla oikeassa muodossaan bannattuja, jos sitä yritit. Tämä trollilauma on vyötynyt sieltä tälle palstalle ja heitä kehotettiin pitkään aika tiukasti palaamaan. Kun ei onnistunut, eikä moderointi täällä enää toimi, alkaa kaikki järkevä keskustelu olla kuollut. Ihmiset on karanneet muualle kun eivät jaksa tuota taukoamatta toistuvaa spämmiä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin itse tiede-lehden foorumia kun tämä palsta on nykyään mitä on. Mutta se ei taida olla kovin aktiivinen.
sielläkin valitettavasti on kaikenlaisia ammattiänkyröijiä, joilla on pakkomielle väitellä jokaisesta asiasta, joten on vähän siinä ja siinä jaksaako kukaan siellä oikeasti viihtyä.
Tässsä on minun tarjoukseni sinulle: toiimitat minulle käsiaseen ja yhden patruunan jottta pääsen päättämään päiväni.
Eiköhän kaikissa ole samaa pas*aa nykyaikana, kaukana ovat ne mukavat keskustelupalsta-ajat. Surullista, kun kaikki kiva pitää aina jonkun mielestä vaan pilata.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikissa ole samaa pas*aa nykyaikana, kaukana ovat ne mukavat keskustelupalsta-ajat. Surullista, kun kaikki kiva pitää aina jonkun mielestä vaan pilata.
Ihmisillä on outo tapa purkaa oma paha olonsa ympärilleen muihin sen sijan että sen energian käyttäisi oman elämänsä parantamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tässsä on minun tarjoukseni sinulle: toiimitat minulle käsiaseen ja yhden patruunan jottta pääsen päättämään päiväni.
Tai mitä jos vaan kasvaisit aikuiseksi, opettelisit elämään itsesi kanssa ja alkaisit käyttäytyä?
Meiiidästä akhdesta sinä lähdet sinne. Terve menoa. Jos haluat tapella niin hoitelen sut tossa pihallla.