No pitäiskö se rokote nyt sitten ottaa vai ei?
Olen elänyt koko korona-ajan noudattaen maskisuositusta, turvavälejä, isoja ihmisjoukkoja ja tietenkin pessyt ja desinfioinut käsiä. Olen kuitenkin käynyt kauppakeskuksessa (nopsasti ja yllämainittuja noudattaen) sekä nähnyt sukulaisia ja muutamaa kaveria kotonani/heidän luonaan. Ei ole ollut minkäänlaisia flunssia, koronoita tai muitakaan sairauksia.
Olen 30-vuotias enkä kuulu mihinkään riskiryhmään. Tuntuu tällä hetkellä vähän hullulta mennä ottamaan piikki, vaikka en ole mitenkään rokotevastainenkaan.
Ottaako vai eikö?
Kommentit (56)
Itse suurin piirtein samassa tilanteessa ollut. Otin enkä kadu. Nyt minulla on parempi suoja ja, koska rokotettu levittää virusta huonommin, suojaan myös muita paremmin.
Haluan tästä pandemiasta pois ja teen oman osuuteni, että se tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Kakkularapsis vaan viimeisille kulkutautimyönteisille hörmelöille! Ihan kohta me ollaan hoidettu tämä asia ja sitten teille jää vaan muistot. Ehkä voisitte alkaa pitää jotain "Ei maskia - ei rokotusta. Mulle KIITOS 2020-2021" niin saatte vielä jotain mehusteltua.
Ehkä sun kannattaisi pitää sellaista paitaa jossa lukee ei ihmisoikeuksille, pakko on pakko ja vapaa tahto syy solvata.
Vierailija kirjoitti:
Itse suurin piirtein samassa tilanteessa ollut. Otin enkä kadu. Nyt minulla on parempi suoja ja, koska rokotettu levittää virusta huonommin, suojaan myös muita paremmin.
Näillä rokotuksilla, rajotuksilla ja jujmituksilla ei olla panemassa pois tauti, vaan vanhaa maailmanjärjestystä eli yksityisomistusta, im-oikeutta, nationalismia, yksilönvapautta, mielipiteen- sanan- ja kokoontumisvapautta. Korona on oikeastaan vanhan maailmanjärjestyksen synonyymi/salanimi sille
werwer kirjoitti:
Käyttäjäkokemukset ovat pelkkää vaivojen valittelua, sikäli kun siitä jotain sanottavaa on tullut. Ei yhtään kehua ole kuulunut, että olisi tullut jollekulle fyysisesti hyvä olo piikistä tai että olisi jokin vaiva lähtenyt piikin avulla. Ei pätarvi miettiä, maksaako vaivaa kokeilla
Jaa. Kaikki työkaverit ja läheiset ovat ottaneet. Ikäharukka 25- 70- vuotta. On tervettä, syöpää sairastavaa, hoikkaa, lihavampaa jne. Kenellekään ei ole rokotteesta tullut yhtään mitään kuin hetkeksi käsi kipeäksi, niin kuin tulee kaikista rokotteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkularapsis vaan viimeisille kulkutautimyönteisille hörmelöille! Ihan kohta me ollaan hoidettu tämä asia ja sitten teille jää vaan muistot. Ehkä voisitte alkaa pitää jotain "Ei maskia - ei rokotusta. Mulle KIITOS 2020-2021" niin saatte vielä jotain mehusteltua.
Ehkä sun kannattaisi pitää sellaista paitaa jossa lukee ei ihmisoikeuksille, pakko on pakko ja vapaa tahto syy solvata.
Voi hellanlettas sentään sun pupelon kanssa. Kerros nyt miten sun ihmisoikeuksia taas kerrqan on tässäkin asiassa loukattu..? Oliko se maskisuositus vai vapaaehtoinen rokote?
Loimaan Taisto ja Thaimaan loisto kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä rokotuksilla, rajotuksilla ja jujmituksilla ei olla panemassa pois tauti, vaan vanhaa maailmanjärjestystä eli yksityisomistusta, im-oikeutta, nationalismia, yksilönvapautta, mielipiteen- sanan- ja kokoontumisvapautta. Korona on oikeastaan vanhan maailmanjärjestyksen synonyymi/salanimi sille
Voi luoja miten hullua tekstiä! Perehdypä pandemioiden historiaan ja lue vaikka The Lancetia nyt eka.
Ei siitä haittaa ole, totta kai otat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hellanlettas sentään sun pupelon kanssa. Kerros nyt miten sun ihmisoikeuksia taas kerrqan on tässäkin asiassa loukattu..? Oliko se maskisuositus vai vapaaehtoinen rokote?
Mikä oikeuttaa sinut haukkumaan muita ihmisiä? Ihmisillä tulee olla samat oikeudet rokotetuilla ja rokottamattomilla rokotus on vapaa-ehtoinen eikä sen takia tarvitse joutua ihmisten syrjimäksi vaikka sinä sitä harjoitatkin.
Eilen aamulla otin, pistokohta kipeä jos sitä koskee ja siinä on myös vähän turvotusta.
Pitkäaikaisvaikutusten pelko on ihan höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
werwer kirjoitti:
Käyttäjäkokemukset ovat pelkkää vaivojen valittelua, sikäli kun siitä jotain sanottavaa on tullut. Ei yhtään kehua ole kuulunut, että olisi tullut jollekulle fyysisesti hyvä olo piikistä tai että olisi jokin vaiva lähtenyt piikin avulla. Ei pätarvi miettiä, maksaako vaivaa kokeilla
Jaa. Kaikki työkaverit ja läheiset ovat ottaneet. Ikäharukka 25- 70- vuotta. On tervettä, syöpää sairastavaa, hoikkaa, lihavampaa jne. Kenellekään ei ole rokotteesta tullut yhtään mitään kuin hetkeksi käsi kipeäksi, niin kuin tulee kaikista rokotteista.
Tämä sama! Vastuutonta pullikointia näiltä jotka eivät rokotetta ota! Itsekkäitä minä-minä-tyyppejä, joita ei muiden ihmisten suojaaminen kiinnosta. No, eivöt suojaa kyllä itseäkää, kun Ruotsin puolelta Delta-variantti saapuu tänne!!!
Eilen näin kun erään liikennemyymälän parkkipaikalla täällä Oulun alueella makasi maassa vatsallaan jonkin ikäinen naishenkilö, oli varmaan sairaskohtauksen saanut. Tuli mieleeni että olisko sitten sydän- tai aivoinfarkti tullut ja oisiko voinut olla rokotteen tekosia, nääs kun yli 60-vuotiaista vähintään 85 pros. on jo ainakin yhden piikin saanut. Käväisi meilessä myös se hiljan kupsahtanut jalkapalloilija. Kylmäävä kokemus, en tiedä missä kunnossa nainen on nyt, embulanssi hänet tuli hakemaan kuitenkin
Rokotteella saa vapautuksen karanteeneista sitten kun on saanut molemmat annokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikeuttaa sinut haukkumaan muita ihmisiä? Ihmisillä tulee olla samat oikeudet rokotetuilla ja rokottamattomilla rokotus on vapaa-ehtoinen eikä sen takia tarvitse joutua ihmisten syrjimäksi vaikka sinä sitä harjoitatkin.
Sun ihmisoikeuksia siis sorretaan Vauva-palstalla. Koeta kestää vaan.
Nämä roketevastaiset eivät ymmärrä, että Koronan jälkitaudit ovat ikuisia: keuhkovammat, sisäelinten vauriot, aivoihin päästessään tuhoaa aivosoluja… ym.
Lukekaa muutakin kuin akuankkaa ja somemutua, tietäisitte paremmin asioista amisjonnet!!
Vierailija kirjoitti:
Eilen näin kun erään liikennemyymälän parkkipaikalla täällä Oulun alueella makasi maassa vatsallaan jonkin ikäinen naishenkilö, oli varmaan sairaskohtauksen saanut. Tuli mieleeni että olisko sitten sydän- tai aivoinfarkti tullut ja oisiko voinut olla rokotteen tekosia, nääs kun yli 60-vuotiaista vähintään 85 pros. on jo ainakin yhden piikin saanut. Käväisi meilessä myös se hiljan kupsahtanut jalkapalloilija. Kylmäävä kokemus, en tiedä missä kunnossa nainen on nyt, embulanssi hänet tuli hakemaan kuitenkin
Siis oikeesti, mitä hele.. tin tekemistä jollain rokotteella on sairaskohtauksen kanssa???
Kyllä pitää olla tyhmä,kun tuollaisia kirjoittelet.
Vierailija kirjoitti:
Nämä roketevastaiset eivät ymmärrä, että Koronan jälkitaudit ovat ikuisia: keuhkovammat, sisäelinten vauriot, aivoihin päästessään tuhoaa aivosoluja… ym.
Lukekaa muutakin kuin akuankkaa ja somemutua, tietäisitte paremmin asioista amisjonnet!!
Koronapiikkivastasita ei voi sanoa rokotevastaiseksi kun ei se piikki mikään perinteinen varsinainen rokote edes ole. Geeniterapiavastaisia olemme, emme rokotevastaisia
Jokainen tervejärkinen ottaa rokotteen, koska on lukenut oikeaa tieteellistä tietoa rokotteen antamasta suojasta.
Oletko Ap varma, että e ole saanu auringon pistosta. - Luin ny vain avauksesi mutta en sen peruseella päässy perille, että miksi jättäisit rokotteen ottamatta. Vai onko syysi, se että olet tehnyt voitavasi tähän asti ja usko, että se riittää? Miksi kieltäytyä avusta ja uesta kalkki viivoilla? Vai luuletko olevasi oikeasti supermies tai nainen, johon ei vasakaan taru ei toivou virukse ja taudit, joten miksi niihin kannataisi silloin varautua
Se vähän yksinkertaisempi mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti, mitä hele.. tin tekemistä jollain rokotteella on sairaskohtauksen kanssa???
Kyllä pitää olla tyhmä,kun tuollaisia kirjoittelet.
En tiedä mikä hänellä oli eli kaikki on mahollista tässä vaiheessa. Sairaskohtauksenhan se rokotettu palloilijakin kaiketi sai. Tokihans se on voinu olla vaikka jalan epttäminen, insuliiniinishokki tai tai tai
Eihän sillo tullu mieleenkään ottaa kun sikapiikki oli, ihan sairastettiin ja se siitä.