Oletko lukenut Laila Hirvisaaren kirjoja?
Laila Hirvisaari on nyt kuollut.Oletko lukenut hänen kirjoittamia kirjoja?
Kommentit (19)
En edes silloin kun kirjoitti nimellä Hietamies.
Lailan kirjoittamia kirjoja on myyty yli 4 miljoonaa.
Olen! Todella mukaansa tempaavia kirjoja, kaikki mitkä olen lukenut ja olen lukenut paljon. Sonja sarja on mahtava! Pitäisikin lähteä kirjastoon lainaamaan ja lukea uudestaan.
Joitakin olen lukenut, mutta näin pohjalaisena ei jaksa lukea tuota karjalan murretta.
En ole koskaan lukenut yhtäkään. Ei ole vain kiinnostanut. En jaksa lukea satuja. Tietokirjat kiinnostavat.
Luin sen Lehmusten kaupungin joskus 70-luvulla teininä. Ainakin silloin vierastin sitä kirjoitettua karjalan murretta.
En edes tiedä mitä on kirjoittanut.
En. Mutta mielikuva että siitä iänikuisesta sodasta kirjoittaa. Oisko jotain näytelmiä tai elokuvia jopa tehty noista?
En ole lukenut. Täytyy kyllä nostaa hattua kun noin suosittu lukijoiden keskuudessa. Myös todella ahkera kirjoittaja kun niitä kirjoja on kuinka monta?
Joskus nuorena yritin lukea, mutta ei. Ne on kirjoitettu jotenkin niin lapsellisesti.
En nykyään edes lue muita kuin tietokirjoja.
Samaa paskaa kuin jonkun Härkösenkin kirjat. Paljonhan niitä luetaan, mutta Suomessa asuukin paljon juntteja.
Maan väkevän lapset on aika kiva. Mukavat henkilöt ja kiinnostavat ihmissuhdekuviot.
Aika paljon. Sonja-sarjan, Laatokka-sarjan, Vienan punainen kuu, Rakkaani tuli vuorilta, Maan väkevän lapset, Kaikilla elämän kaipuu. Myöhempiä teoksia en ole juuri lukenut. Joskus 16-30-vuotiaana luin näitä, samaten Kaari Utrioa aika paljon. Ja Kalle Päätaloa.
Eipä ole koskaan kiinnostanut nämä kirjat.