Nyt kun Andy ja Angela eroaa, niin kuka kustantaa Andyn lonkerot jatkossa?
Voisitko ajatella tarjoavasi tuopin Andylle, jos satut esim. samalle Sikalan terdelle..?
Kommentit (17)
Eikös Andyllä ole aina 30 donaa taskussa :).
Eiköhän tässä ole ns. järkiero kyseessä. Yhteiselo jatkuu varmaan virallisen eron (jos sellainen tulee) jälkeenkin.
Mikähän noille tuli, ovat vaikuttaneet aina parilta joka pysyy yhdessä ns. aina. Ja varmasti kaikkea "ala- ja ylämäkeä" suhteessaan 30 vuoden ajan kokeneet, eli kaikenlaisesta "selvinneet", ihmettelen miksi nyt ero.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä ole ns. järkiero kyseessä. Yhteiselo jatkuu varmaan virallisen eron (jos sellainen tulee) jälkeenkin.
Eikös Angela jo pettänyt jonkun "komistuksen" kanssa?
30 vuotta avioliitossa ja sitten moro ja näkemiin.
ehkä angela on kyllästynyt huumeisiin ja viinaan? jos haluaa kuiville? varmasti helpompaa ilman addiktipuolisoa. pärjää paremmin ilman andya, veikkaisin.
Ne suosion vuosina kauan aikaa sitten tehdyt levysoppait yms. tulonlähteet oli niin surkeesti neuvoteltu, ettei artistille jäänyt yleensä kuin roposia. Joten eiköhän ne vähäisetkin tienistit o menny kurkusta alas jo vuosia sitten.
Angela puolestaan on rikkaasta perheestä, eli ei hänelläkään omia tuloja oikeastaan ole ollut.
Joten nyt on Andylla hankala paikka edessä, kuka lie maksaa esim. asumisen?
Vesi kielellä odottelen, milloin Andy laittaa kitaroitaan myyntiin..!
Nyt mitataan ketkä niitä luotettuja kavereita oikeesti on.
Vierailija kirjoitti:
ehkä angela on kyllästynyt huumeisiin ja viinaan? jos haluaa kuiville? varmasti helpompaa ilman addiktipuolisoa. pärjää paremmin ilman andya, veikkaisin.
Angela nyt on niin addiktin oloinen nainen ja vieläpä vittumaisen sellaisen. Andy toinen. Ei olekaan enää vanhana niin kivaa ja kliffaa yhdessä.
Pari kertaa olen ollut samassa baarissa, missä pariskunta. Ja se hiljaisempi osapuoli on ollut Andy.
Abdulla on ihan hyvät tulot, ei ole hassannut kaikkea vaikka kaikki niin luuleekin. Tekijänoikeusmaksut ja muut vanhan uran korvaukset tuo sille rahaa reippaasti yli keskivertosuomalaisen vuosipalkan mutta kun se ei itse hoida noita asioita niin on välillä aivan ulalla omasta tilanteestaan.
Vierailija kirjoitti:
30 vuotta avioliitossa ja sitten moro ja näkemiin.
Miehet vaihtaa nuoreen vaimoon kun alkavat itse vanheta.
Mitkä ihmeen tekijänpoikeusmaksut, ei sen musiikkia missään soiteta enää
Angela muka hankkii elantonsa taiteellaan.
😂
Varmaan saanut (ennakko)perintöä, verovapaata tuloa sekin hänelle.
Suomen sossu maksaa vuokran ja ttt.
Kyllähän siinä voi päivät pitkät taiteilla ja leikkiä boheemia rockaria.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa olen ollut samassa baarissa, missä pariskunta. Ja se hiljaisempi osapuoli on ollut Andy.
Puhuuko rouva sujuvaa suomea?
Kuten Ändikin.
eiköhän andy saa fattasta tukensa.