Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailunainen piilottanut whatsappin paikallaolon..

Vierailija
17.06.2021 |

Miksi joku tekee näin? Yritin käydä katsomassa milloin viimeksi ollut paikalla mutta nyt ei näy kuin tyhjä yläkulma.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkupotku nyyhkis

anna olla jo

Vierailija
2/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haluu et sä käyt vahtimassa paikallaoloja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen ebonypillu kirjoitti:

.

Jäikö nimimerkki vahingossa näkyviin kun nostelet "anonyymiä" spämmiä? Voisit poistua palstalta ihan pysyvästi,kaikki täällä inhoaa sinua.

Vierailija
4/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen piilottanut. Mielestäni ei kuulu kenellekään, koska olen ollut WA:ssa paikalla. Ap on kyllä kummallinen kyylä.

Vierailija
5/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa etäisyyttä ja pelaa. Jos itsekkin otat etäisyyttä niin sitten kuukausien tai vuoden päästä ottaa yhteyttä ja esittää taas kiinnostunutta ja kun vastaat siihen kiinnostukseen niin alkaa sitten taas pelaamaan. Hulluimmat tekee tätä vuosia. Tarkoitus saada itselle hyvä olo ja toiselle paha olo.

6/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on piilotettu. Tavallaan sairas tämä nykytouhu kun ihmisten oletetaan olevan 24/7 tavoitettavissa. Jos paikallaolo on näkyvissä niin toinen sitten heti herneen vetasee sieraimeen kun olettaa toisen tarkoituksella laistelevan. Aiemmassa puhelimessa ainakin minulla WA kävi keskellä yötäkin päivittämässä ja silloin paikallaolo vilahti näkyvillä.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
7/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Minullakin on piilotettu. Tavallaan sairas tämä nykytouhu kun ihmisten oletetaan olevan 24/7 tavoitettavissa. Jos paikallaolo on näkyvissä niin toinen sitten heti herneen vetasee sieraimeen kun olettaa toisen tarkoituksella laistelevan. Aiemmassa puhelimessa ainakin minulla WA kävi keskellä yötäkin päivittämässä ja silloin paikallaolo vilahti näkyvillä.

Päivitys ei kyllä tee sitä, että näkyisit "paikalla". 

Vierailija
8/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Päivitys ei kyllä tee sitä, että näkyisit "paikalla". 

Hopeaketuilla on aina nuo narsistiset selitykset käytökselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi