Paljonko olisit valmis maksamaam euroissa siitä että saisit koko kesän Jäätelöä ilmaiseksi?
Kommentit (34)
Aasiatar kirjoitti:
Mieheni ostaa.
Ei se panemiseltaan ehdi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olisit valmis maksamaan, että saisit ilmaiseksi?
Oxymoron.
Happiöykkäri?
Vierailija kirjoitti:
Tästä täytyy ottaa kuvankaappaus, on niin typerä avaus.
"Paljonko maksat että saat ilmaiseksi" Ei helv.
Vierailija kirjoitti:
Idea jäätelön kuukausi hinnasta on kaunis mutta ei toteutettuna eläisi pitkään. Toiminta olisi kannattamatonta koska suomalaiset ahmisisvat ilmaista Jäätelöä 24/7 niin paljon kuin jaksavat sen sijaan että tyytyisivät ottamaan kohtuullisen pikkuannoksen Jäätelöä kerran tai kaksi viikossa.
Aloittajan idea tulee kyllä selväksi, vaikka kielellinen ilmaisu jättää toivomisen varaa. Kapulakielellä asia menisi suunnilleen näin: Paljonko olisit valmis maksamaan kiinteänä euromääräisenä kertasuorituksena vastikkeeksi rajoittamattomasta jäätelönkulutusoikeudesta koko kesän ajaksi?
Kannattavuuskysymys puolestaan ratkeaa sillä, että odotettavissa olevan ahmimisilmiön vuoksi myyjät eivät olisi valmiita tekemään tällaista diiliä sillä hinnalla, minkä ostajat olisivat valmiit siitä maksamaan.
Häh, eihän ilmaisesta tartte maksaa!
Voisin maksaa 300e, jos saisin hakea lähikiskalta koko kesän jäätelöä. 500e kahdesta henkilöstä.
Riippuu kuka se Jäätelö on. Outo on nimikin.
Itse ostin monta vuotta sitten 10 pallon jäätelökortin. Kortti ei tullut käytetyksi edes koko kesän ja syksyn aikana, vaikka aina otin kahta makua samalla kertaa. En siis ostaisi mitään rajatonta jäätelötilausta, kun rajallistakaan määrää ei tule syötyä.
Syön jäätelöä tosi vähän. Korkeintaan magnumia tai dajm-tuutteja tai buffetia. Ja niitäkin syön vain helteellä. Monta hellepäivää on kesässä? 15?
Voisin maksaa 15 kpl x 3 e. Ei minun tarvi saada sen halvemmalla kuin kaupastakaan.
Kyllä minä ilmaisesta olisin valmis maksamaan ihan mitä pyydetään. Kaverille maksoin juuri kolme kymppiä niin hän antoi mulle ilmaiseksi viisi kymmenen litran muoviämpäriä! Kyllä niille mökillä on aina käyttöä.
Syön varmaan 5 eurolla viikossa jäätelöä. Jos kesä on 13 viikkoa, suostuisin maksamaan enintään 65 euroa.
En haluaisi mitään loputonta jäätelövarastoa, sitä voisi tulla syötyä ihan liikaa. Parempi vaan jos joka kerta hiukan kirpaisee kun siihen sortuu.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olisit valmis maksamaan, että saisit ilmaiseksi?
En yhtään mitään! Jos itää maksaa,eihän se ilmasta silloin ole? Lisäksi jäätelö on kamala kaloripommi,niille joilla on taipuus lihota ja jäädä sokeri koukuun.Ei koskaan enää jäätelöä.Pitkä työ ilot saada pois,kun mennyt kesä 2020/ 3kk joka päivä jäätelöä oli jengana vyötäröni.
Kaksi tötteröä kesässä tulee syötyä. En söisi enempää vaikka saisin ilmaiseksi. Joten eipä noiden ilmaiseksi saannista paljoa kantsi maksaa.
Idea jäätelön kuukausi hinnasta on kaunis mutta ei toteutettuna eläisi pitkään. Toiminta olisi kannattamatonta koska suomalaiset ahmisisvat ilmaista Jäätelöä 24/7 niin paljon kuin jaksavat sen sijaan että tyytyisivät ottamaan kohtuullisen pikkuannoksen Jäätelöä kerran tai kaksi viikossa.