Paljonko olisit valmis maksamaam euroissa siitä että saisit koko kesän Jäätelöä ilmaiseksi?
Kommentit (34)
Paljonko olisit valmis maksamaan, että saisit ilmaiseksi?
Eikö sen ilmaisen idea ole se että se ei maksa?
Mä maksoin 500€, niin saan syödä nyt nii paljo kädee ky haluan
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen ilmaisen idea ole se että se ei maksa?
Ei.
Tästä täytyy ottaa kuvankaappaus, on niin typerä avaus.
"Paljonko maksat että saat ilmaiseksi" Ei helv.
Eikö ole aika lapsellista miettiä jotain jäätelöpaljouksia?
jäätelö on melkein ilmaista jo nyt. eurolla saa halutessaan litran
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole aika lapsellista miettiä jotain jäätelöpaljouksia?
Joku keksinyt liikeidean, kuinka myydä jädeä kk-sopparilla...
Nykyjäätelö on kermahöttöä, en suostuisi ottamaan sitä. Joskus sai sentään kevyempiä vaihtoehtoja.
Ehkä 20, jos saisi sitten valita ihan mitä jäätelöä vain.
No sellaset 5,9e. Kun ei tiedä minkä laatusta se on, mutta kaipa sitä voisi kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Nykyjäätelö on kermahöttöä, en suostuisi ottamaan sitä. Joskus sai sentään kevyempiä vaihtoehtoja.
Minä en ole ikinä ymmärtänyt näitä, että herkkujen pitäisi olla kevyitä. Herkut herkkuina ja muuten syödään terveellisesti. Mikään ei ole kamalampaa, kuin tekemällä tehty ”terveellinen leivonnainen/jäätelö” jne. Terveellistä syömistä on esim marjat, ne on herkullisia sellaisenaan. Mutta jäätelössä saa olla kermaa ja leipomisessa käyttää voita.
Minkälaisesta jäätelöstä on kyse??
Jos on mitä vaan, niin voisin 20e maksaa. En syö paljon jäätelöä, mutta eihän tolla rahalla saisi kuin 2 kertaa jäätelöä kioskista.
0e, nykyajan jätski ei oo nii hyvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ikinä ymmärtänyt näitä, että herkkujen pitäisi olla kevyitä. Herkut herkkuina ja muuten syödään terveellisesti. Mikään ei ole kamalampaa, kuin tekemällä tehty ”terveellinen leivonnainen/jäätelö” jne. Terveellistä syömistä on esim marjat, ne on herkullisia sellaisenaan. Mutta jäätelössä saa olla kermaa ja leipomisessa käyttää voita.
Ne eivät ole sinulle, voit edelleen ottaa sen rasvaisen ja sokerisen. Itse pidän siitä ettei leivos tai tuote ole täynnä rasvaa ja sokeria, vaan aikuiseen makuun raikas marjainen. Eikä makeutusaineita. Sellainen jota voi syödä vähän enemmän, eikä tarvitse pelätä että vaikuttaa terveyteen heti. Sokeria niissä kevyissäkin on jonkin verran. Ne ovat hyvin väärinkäsitetty tuoteryhmä, koska ihmiset ajattelevat noin mustavalkoisesti joko tai.
Vierailija kirjoitti:
0e, nykyajan jätski ei oo nii hyvää
Okei, no ehkä euron!
Nolla euroa, koska muuten se ei ei ole ilmaista.
Kun olin jätskikiskalla töissä, sain syödä ilmaiseksi, mutta eihän sekään ollut oikeasti ilmaista, koska oli sidottu työntekoon.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olisit valmis maksamaan, että saisit ilmaiseksi?
Oxymoron.
Kympin tai niillä main.