Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdottomasti tehokkain ehkäisykeino on lapsiperheen vierailu.

Vierailija
16.06.2021 |

Avasin kaljan heti kun lähtivät. Illalla muistan todellakin ottaa pillerin, ehkä tekis mieli ottaa parikin.

Tykkään ystäväni lapsista ja arvostan todella ystävääni äitinä (toki muutenkin). Hän on kärsivällinen ja johdonmukainen kasvattaja.

Mutta on tosi vaikeaa samaistua siihen että joku haluaa tollaisen shown jatkuvana esityksenä omaan kotiinsa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tehokkaampi on sterilisaatio.

Sitä odotellessa. Vielä ei ikä riitä.

Ap

Vierailija
22/37 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden lapsen isänä voin väittää muuta kokemukseen vedoten. Aivan ihanat lapset, harmi vain, että perheen elättäjänä en saanut nautia lasten seurasta juuri muuten kuin viikonloppuisin. Halusta kokisin elämänvaiheen uudestaan, mutta mieluummin ilman koiriin hurahtanutta vaimoa.

Nauttia? Mitä nauttimista siinä järkyttävässä melussa ja riehumisessa on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taapero ja kaksi koiraa aina riehaantuu kun tulee vieraita/kyläillään. Kotona meidän meininki on enemmän namaste kuin varmaan kellään muulla missään ikinä. :D Eipä tuo minun persettä kutita, jos se saa jonkun ottamaan pillerinsä jatkossa huolellisemmin. Kyllä sen itse sitten huomaa, milloin on itselle oikea aika lisääntyä vai onko ollenkaan tarvetta moiselle.

Vierailija
24/37 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taapero ja kaksi koiraa aina riehaantuu kun tulee vieraita/kyläillään. Kotona meidän meininki on enemmän namaste kuin varmaan kellään muulla missään ikinä. :D Eipä tuo minun persettä kutita, jos se saa jonkun ottamaan pillerinsä jatkossa huolellisemmin. Kyllä sen itse sitten huomaa, milloin on itselle oikea aika lisääntyä vai onko ollenkaan tarvetta moiselle.

Onhan se selvää että harva lapsi varmaankaan käyttäytyy kotonaan aivan samoin kuin kylässä. Osa riehaantuu, osa on vetäytyvämpiä.

Ap

Vierailija
25/37 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Virosta saa.

Vierailija
26/37 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Virosta saa.

Olen miettinyt. Itse en lähtisi niin suureen operaatioon ulkomaille, mutta miestä olen vähän koittanut taivutella. Kai me vaan odotellaan.

Ap

Vierailija
27/37 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vanhemmuus sovi kaikille. Pitää sietää yllätysmomentteja ja osata organisoida. Toisaalta on niistä lapsista iloakin, vaikka vieraan sitä voi olla vaikea uskoa. Oma lapsi on eri asia kuin muitten mukulat.

Olet oikeassa. Vaikka pitäisikin muiden lapsista, omat on eri. Ihana elämänvaihe tuo pikkulapsiaika, vaikka lapseton ei ehkä usko. Lapsi kehittyy ja oppii koko ajan uutta. En tiedä, elämä oli aika yksinkertaista, mutta ihan hyvä juuri niin.

Vierailija
28/37 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vanhemmuus sovi kaikille. Pitää sietää yllätysmomentteja ja osata organisoida. Toisaalta on niistä lapsista iloakin, vaikka vieraan sitä voi olla vaikea uskoa. Oma lapsi on eri asia kuin muitten mukulat.

Olet oikeassa. Vaikka pitäisikin muiden lapsista, omat on eri. Ihana elämänvaihe tuo pikkulapsiaika, vaikka lapseton ei ehkä usko. Lapsi kehittyy ja oppii koko ajan uutta. En tiedä, elämä oli aika yksinkertaista, mutta ihan hyvä juuri niin.

Varmasti se on myös ihanaa. Itse en vaan kaipaa elämääni sellaista härdelliä, ja siitä saa aina muistutuksen kun viettää jonkin aikaa pienten lasten seurassa. :D

Ap

Vierailija
29/37 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä on niin ihania lapsia että en malta odottaa että itsekin saisin elää sitä elämänvaihetta. Ja kun miettii omaa suhdetta sisaruksiin ja vanhempiini, haluan ehdottomasti myös kokea sen millaista on olla aikuisten lasten äiti ja viettää eri tavalla aikaa perheenä. Onhan siinä ihan varmasti ne rankat vaiheet mutta kyllä sen kestää jos tarpeeksi jotain haluaa :D

Vierailija
30/37 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomeen on saatava lapsivero ehkäisemään holtitonta lisääntymistä.

Suomeen on saatava vela-vero näitä vapamatkustaja veloja sakottamaan. Vanhuutensa maksattavat noilla lapsilla (joita inhoavat) ja hoidattavat itsensä myös. Mitään vaivaa eivät viitsi nähdä. Yök. Onneksi, siis luojan kiitos, velat kuolee sukupuuttoon.

Vierailija
31/37 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttavapiirissä on niin ihania lapsia että en malta odottaa että itsekin saisin elää sitä elämänvaihetta. Ja kun miettii omaa suhdetta sisaruksiin ja vanhempiini, haluan ehdottomasti myös kokea sen millaista on olla aikuisten lasten äiti ja viettää eri tavalla aikaa perheenä. Onhan siinä ihan varmasti ne rankat vaiheet mutta kyllä sen kestää jos tarpeeksi jotain haluaa :D

Mäkin voisin haluta lapsen jos sen voisi puskea ulos 18-vuotiaana! :D Eli siis aikuinen lapsi ok, muut ei. Tosin en kyllä kaipaa sitäkään, huoli lapsista ja niiden pärjäämisestä ei taida loppua siihen kun jälkikasvu täysikäistyy.

Ap

Vierailija
32/37 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivero ei kai siitä syystä olisi hirveän oikeudenmukainen, kun toisin kuin eräissä maissa, Suomessa syntyvyys ei ole holtitonta. Meillä jää tulevat lapset kamppailemaan meidän eläkekustannusten kanssa muutenkin, joten vielä perheiden lisäverottaminen tuntuisi todella tylyltä.

Vierailija
33/37 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeen on saatava vela-vero näitä vapamatkustaja veloja sakottamaan. Vanhuutensa maksattavat noilla lapsilla (joita inhoavat) ja hoidattavat itsensä myös. Mitään vaivaa eivät viitsi nähdä. Yök. Onneksi, siis luojan kiitos, velat kuolee sukupuuttoon.

Sun lapsi käyttää ihan järjettömän määrän verovaroja ennen kuin EHKÄ joskus alkaa itse maksaa veroja. Eikä tietenkään välttämättä ala, jos vaikka sairastuu, kuolee tai syrjäytyy.

Eli me velat maksetaan lasten ylläpitoa eikä hyödytä niistä itse oikein mitenkään. Ole hyvä vaan, enemmän resursseja sun geenijatkumolle. :)

Ja velat ei tietenkään ole kuolemassa sukupuuttoon. Sunkin lapsesi voi hyvin olla vela, se ei ole periytyvä ominaisuus kuten ei lasten hankkimisen tarvekaan.

Ap

Vierailija
34/37 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun lapsi käyttää ihan järjettömän määrän verovaroja ennen kuin EHKÄ joskus alkaa itse maksaa veroja. Eikä tietenkään välttämättä ala, jos vaikka sairastuu, kuolee tai syrjäytyy.

Eli me velat maksetaan lasten ylläpitoa eikä hyödytä niistä itse oikein mitenkään. Ole hyvä vaan, enemmän resursseja sun geenijatkumolle. :)

Ja velat ei tietenkään ole kuolemassa sukupuuttoon. Sunkin lapsesi voi hyvin olla vela, se ei ole periytyvä ominaisuus kuten ei lasten hankkimisen tarvekaan.

Ap

Korjaan nyt tähän, että suurin osa veloistakin on yhteiskunnassa nettosaajia, eivät suinkaan nettomaksajia. Että kiitos vain veroistasi, maksan niitä ihan itsekin.

Vierailija
35/37 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitäs täällä syyllistät, kun itsekin olet käyttänyt järkyttävän määrän verovaroja elämäsi aikana :D Tuskin koskaan saat maksettua niin paljon veroja, että kattaisit kaikki saamasi edut.

Vierailija
36/37 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Korjaan nyt tähän, että suurin osa veloistakin on yhteiskunnassa nettosaajia, eivät suinkaan nettomaksajia. Että kiitos vain veroistasi, maksan niitä ihan itsekin.

Ja juuri sen takia tuo argumentti vapaamatkustuksesta on invalidi. Sinun lapsesi on ihan yhtä suurella todennäköisyydellä nettosaaja kuin muutkin, eli tulevalla veronmaksulla ei lisääntymistä voi perustella.

Mutta ei kukaan oikeasti lapsia sen takia hankikaan että olettaa valtion niin haluavan. Tämä nyt on tämmöinen vauvapalstan vakiovastaus aina kun puhutaan lisääntymisestä. Eiköhän lapsia hommata siksi että niitä halutaan, ei verojen vuoksi.

Tai ainakin toivottavasti näin on.

Ap

Vierailija
37/37 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitäs täällä syyllistät, kun itsekin olet käyttänyt järkyttävän määrän verovaroja elämäsi aikana :D Tuskin koskaan saat maksettua niin paljon veroja, että kattaisit kaikki saamasi edut.

En tietenkään syyllistä, vastasin kommenttiin jossa oli tyhjä argumentti. Sen käyttäjät kuvittelevat että kaikista nyt syntyvistä lapsista tulee nettomaksajia ja kaikki velat ovat nettosaajia. Näinhän ei tietenkään ole.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän