Olen ulkonäöltäni niin mitättömän ja heikon näköinen
Haluaisin näyttää vahvalta, ylhäiseltä ja itsevarmalta. Näytän ihan päinvastaiselta. Ärsyttää, kun luonteeltanikin olen heikko ja pelokas, niin olisi kivempi jos se ei näkyisi heti päälle päin kasvojen piirteistäni. Mutta niinhän se taitaa mennä, että kasvojen piirteet korreloi ihmisen luonteen kanssa?
Kommentit (5)
Oletkohan minun rakas, kaunis ja ihana ystäväni, joka näkee itsensä rumana, epäonnistuneena ja mitättömänä... ja ihan turhaan! Toivoisin että voisit nähdä itsessäsi jotain kaunista, vahvaa ja itsevarmaa. Ja että oppisit pitämään itsestäsi. Siitä se vahva ja itsevarma olo tulee, ja se kyllä näkyy päällepäin. Mikä saa sinut tuntemaan itsesi heikoksi ja pelokkaaksi? Toivon sinulle aurinkoista ja ihanaa kesää!
Vierailija kirjoitti:
"Olen ulkonäöltäni niin mitättömän ja heikon näköinen
Haluaisin näyttää vahvalta, ylhäiseltä ja itsevarmalta."
Kuntoilulla saa vahvan, ylhäisen ja itsevarman ulkonäön. Vaatii sekä aerobista treeniä että voimaharjoittelua kuntosalissa painoilla. Saat pehmeyden pois kasvoilta ja tilalle symmetriaa. Hyvä aerobinen ja lihaskunto antaa ylhäisen ja ylvään ryhdin sekä itsevarmuutta olemiseen ja liikkumiseen.
Aerobisena liikuntana kävely, pyöräily ja uinti ovat hyviä. Lähtee löysät pois, kunto kasvaa sekä ryhti paranee.
Kiitos tästä, tuli parempi mieli kun tottahan tuo kirjoittamasi on ja voisin siis tehdä jotain asian korjaamiseksi. Pitäisi vaan jaksaa alkaa kuntoilemaan, mutta se on niin vastenmielistä..
Asenne se ratkaisee kaikessa elämä.Jos asenoidut mitätöimään itsesi, heijastuu ulospäin.Lopetaisit itsesi arvostelun ja muihin vertailun.Olet yhtä arvokas kuin muut.Se asenne ota täsät illasta lähtien.Huomaat se alkaa vaikutaa ulkonäköösi,kuin ryhtiisi ja itsekunioitukseesi.
Mäkin haluaisin. En vaan ikinä näytä, kun mulla on niin kiltin näköiset kasvonpiirteet.
"Olen ulkonäöltäni niin mitättömän ja heikon näköinen
Haluaisin näyttää vahvalta, ylhäiseltä ja itsevarmalta."
Kuntoilulla saa vahvan, ylhäisen ja itsevarman ulkonäön. Vaatii sekä aerobista treeniä että voimaharjoittelua kuntosalissa painoilla. Saat pehmeyden pois kasvoilta ja tilalle symmetriaa. Hyvä aerobinen ja lihaskunto antaa ylhäisen ja ylvään ryhdin sekä itsevarmuutta olemiseen ja liikkumiseen.
Aerobisena liikuntana kävely, pyöräily ja uinti ovat hyviä. Lähtee löysät pois, kunto kasvaa sekä ryhti paranee.