Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niin, että jos salamarakastuu ja rakkaus roihuaa "suurella liekillä", se loppuu yhtä äkkiä kuin alkoikin?

Vierailija
16.06.2021 |

Exän kanssa tapahtui tällainen salamarakastuminen. Puolen vuoden aikana ehdittiin jopa kihloihin.
Nykyistä miesystävääni olen tapaillut reilut puoli vuotta ja vasta ihan hiljattain alettiin puhua seurustelusta. Mitään suuria maagisia tunteita ei ole kummankaan puolelta, mutta tulemme hyvin juttuun, meillä on hauskaa yhdessä ja samat tavoitteet elämältä. Eli periaatteessa olisi pohjaa, jolle rakentaa yhteistä tulevaisuutta. Välillä kuitenkin epäilyttää, kun en missään vaiheessa ole ollut perhosia vatsassa -tyyliin rakastunut häneen.
Tällaistako se on näin aikuisiällä, että suuria tunteita ei enää vain tule, kun on jo ehtinyt rakastaa niin monta kertaa...?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ikään liity millään tavalla. Itse rakastuin aivan järjettömästi 39-vuotiaana.

Itse en pysty kuvittelemaan suhdetta ilman alun rakastumista. Vaikka se yleensä vähitellen muuttaa muotoaan, ainakin minä tarvitsen sen vaiheen solmiakseni oikeasti läheisen ja intiimin suhteen. En kerta kaikkiaan jaksaisi ruveta yrittämään jonkun ihan kivan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän