Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä av:lla hyökätään vuorotellen joka ikisen nikillä kirjoittavan kimppuun?

Vierailija
22.08.2006 |

Ja luonnollisestikin tämä hyökkäys toteutetaan ilman omaa nikkiä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa nyt kirjautua, kun olen työtietokoneella. Kotoota kirjoittelen nicillä.

Vierailija
2/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostan suuresti nickillä kirjoittavia, mutten ihmettele ettei sitä moni halua tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin galleria kuvani ovat saanet olla rauhassa ilman arvostelijoita. Tosin salaiseksi ne laitan heti jos niitä aletaan täällä ruotimaan.

Vierailija
4/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi ihmeessä edes kirjoittaa nikillä? Eihän siitä ketään tunnista, ihan yhtä tuntemattomia kirjoittajia nekin on. Vai onko niin jos ottaisin käyttöön nikin Ruotsin kuningatar, uskoisitteko että kylläpä se Silvia tänään hulluja puhuu.

Vierailija
5/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku välillä yrittää listata tietoja minusta ja muista... ei kummempaa..

Vierailija
6/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä monet kuvittelevat, että kun se on mahdollista niin se on jotenkin okei. Ehkä osa purkaa kiukkua tai muuta pahaa oloa.

Vuoroa odotellessa ;)

Vierailija
7/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ne katoavat :(

Missä Morre? Missä Softis? Xandris?

Vierailija
8/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja sitten ne katoavat :(

Missä Morre? Missä Softis? Xandris?

samaten Softis.

Mutta asiaan: ihmisiä nyppii, jos joku sanoo mielipiteensä reippaammin kuin he itse. Myös mielipiteemme voivat ärsyttää. Mutta perustaltaan minä uskon, että kyse on rohkeudesta ja sen puutteesta - voisihan niitä mielipiteitä vastaan kinata sellaisinaan, eikä harrastaa nikki-ajojahtia nimettömänä.

Vierailija
9/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä se aika vielä joskus koittaa....

Vierailija
10/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä se silti mysteeri mulle ainakin on, että joku tosissaan jaksaa vihata kuvitteellisia hahmoja (sillä kyllähän nikki tavallaan aina sellainen on, vaikka kirjoittaisikin rehellisesti). Itsellänikin on vauvan sivuille nikki, mutta en lähtisi tänne sillä kirjoittelemaan. Anonyymius riittää mulle av:lla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi