Maksoin vahingossa kaksi kertaa saman tuotteen Prisman pikakassalla
Takuu kuitissa ja verkkopankin katevarauksessa minulta on peritty kaksinkertainen hinta. En tajunnut kaupassa tarkistaa onko kuitti oikein. Pitäisikö minun mennä takuu kuitin kanssa kaupassa käymään vai odottaa ja toivoa että palauttavat puolet peritystä summasta takaisin tililleni?
Kommentit (23)
Ensi kertaa kokeilin pikakassaa ja heti onnistuin mokaamaan noin pahasti :(
Käy kysymässä infosta kuitin kera.
Itselläkin joskus velvoitti jonkun tuotteen kahteen otteeseen niin piti kysyä apua kassalta.
Vierailija kirjoitti:
Ensi kertaa kokeilin pikakassaa ja heti onnistuin mokaamaan noin pahasti :(
Ei se ole moka. Oppirahat joutuu aina maksamaan.
Kyllä kai se itsepalvelukassa ilmoittaa jos olet vetämässä samaa tuotetta kaksi kertaa?
Vai eikö ilmoita. Millainen se koodi on eri tuotteissa.
Jos sama koodi on kaksi kertaa kuitilla, niin tottahan siitä voi hyvityksen saada.
Eikös jokaisella tuotteella ole aivan oma koodinumeronsa.
Joutuu kassakin joskus vetämään jonkin tuotteen lukija läpi useita kertoja, ennekuin lukija sen hyväksyy.
Tällöin olen aina kuitista tarkistanut, että onko tuote mennyt kassan lukijasta läpi kaksi kertaa.
Koskaan ei näin ole käynyt.
Ap:n tulee selvittää asia kaupan infossa, ei kukaan kauppa halua rahastaa asiakasta liikaa, se on suuri maine haitta kaupalle.
Miten kummasssa muka sama tuote voi tulla kaksi kertaa maksetuksi?
Kun jokaisella tuotteella on yksilöllinen koodinsa?
Vierailija kirjoitti:
Miten kummasssa muka sama tuote voi tulla kaksi kertaa maksetuksi?
Kun jokaisella tuotteella on yksilöllinen koodinsa?
Joo, tottakai jokaisella Koffin kaljatölkillä on oma viivakoodinsa! Katsotaan missä vaiheessa loppuu enarit kesken.
Vierailija kirjoitti:
Miten kummasssa muka sama tuote voi tulla kaksi kertaa maksetuksi?
Kun jokaisella tuotteella on yksilöllinen koodinsa?
Ei ole.
"odottaa ja toivoa että palauttavat puolet peritystä summasta takaisin tililleni?"
Oletko jotenkin vajaa?? Mistä ihmeestä kuvittelet heidän tietävän että et yksinkertaisesti ole ostanut kahta kappaletta samaa tuotetta?? Eiväthän he mitään selvänäkijöitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai se itsepalvelukassa ilmoittaa jos olet vetämässä samaa tuotetta kaksi kertaa?
Vai eikö ilmoita. Millainen se koodi on eri tuotteissa.
Jos sama koodi on kaksi kertaa kuitilla, niin tottahan siitä voi hyvityksen saada.
Eikös jokaisella tuotteella ole aivan oma koodinumeronsa.
Joutuu kassakin joskus vetämään jonkin tuotteen lukija läpi useita kertoja, ennekuin lukija sen hyväksyy.
Tällöin olen aina kuitista tarkistanut, että onko tuote mennyt kassan lukijasta läpi kaksi kertaa.
Koskaan ei näin ole käynyt.
Ap:n tulee selvittää asia kaupan infossa, ei kukaan kauppa halua rahastaa asiakasta liikaa, se on suuri maine haitta kaupalle.
Tyhmää. Voihan joku ostaa tarkoituksella 2 samanlaista tuotetta. Niissä on ihan samanlaiset koodit.
Kassa tarkistaa itse ongelmatapauksissa (esim. vaikeasti luettava koodi), menikö tuote läpi, ja kuinka monta kertaa, ja poistaa tuplaveloitukset, jolloin ne eivät edes näy asiakkaan kuitilla.
No ap:lla lienee hyvä todiste siitä että tuotetta on ostettu vain yksi, on se takuukuitti, jonka hän on tuotteesta saanut.
Muutoin saattaisi olla vaikea todistaa, että on ostanut vain yhden tuotteen, eikä kaksi tuotetta kuten kuitti ilmoittaa.
Mutta kuka tietää, ehkä tämäkään ei riitä...?
Vaan miten ne koodit on pakkauksissa ovat? Ovatko kaikki saman "alan" tuotteeet vain samalla koodilla?
Vai onko jokaisella tuotteella oma yksilöllinen koodinsa?
Kyllähän tuo kuitista aivan varmasti selviää jos noin on-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi kertaa kokeilin pikakassaa ja heti onnistuin mokaamaan noin pahasti :(
Ei se ole moka. Oppirahat joutuu aina maksamaan.
Julmaa mutta totta.
Ei ne tietenkään palauta mitään jos ostaa monta. Muuten saisin aina pslautuksia tämän perheen maidoista
Ap:n kertoma juttu tuntuu täysin absurdilta.
Lukijasssa tai järjestelmässä on jotain häikkää, tai tuote on vedetty jossain kummallisessa asenossa lukijasta läpi.
Käytännössä tuo en pitäsi olla mitenkään mahdollista.
Liekö tuokin aloitus taas pelkkää provoilua?
Siis skannasit tuotteen 2 kertaa samalle kuitille vai kahdelle eri kuitille
Vierailija kirjoitti:
No ap:lla lienee hyvä todiste siitä että tuotetta on ostettu vain yksi, on se takuukuitti, jonka hän on tuotteesta saanut.
Muutoin saattaisi olla vaikea todistaa, että on ostanut vain yhden tuotteen, eikä kaksi tuotetta kuten kuitti ilmoittaa.
Mutta kuka tietää, ehkä tämäkään ei riitä...?
Vaan miten ne koodit on pakkauksissa ovat? Ovatko kaikki saman "alan" tuotteeet vain samalla koodilla?
Vai onko jokaisella tuotteella oma yksilöllinen koodinsa?Kyllähän tuo kuitista aivan varmasti selviää jos noin on-
Kuka s#atanan pösilö alapeukutta noin asiallista kommentia.
Mun mielestä tuo on asiallinen ja pohtiva mielipide asiasta, josta kukaan meistä ei tiedä yhtään mitään.
Olen varma että tuo asia pystytään selvittämään asiakaspalvelussa.
Nimittäin kaupoissa on listat tuotteiden määristä ja menekistä ajan tasalla,
Nähdään tasan tarkkaan, mitä tuotetta on minäkin päivinä ostettu ja minkä verran.
Nähdään myös se minkä verran tuotetta on olluta aamulla, ja minkä verran sitä on ollut illalla kun kauppa suljetaan.
Niistä voi järjestelmässä laskea, miten montaa kappaletta ko. tuotetta on sinä päivänä myyty, ja miten monta kappaletta tuotetta on edelleen hyllyssä.
Vierailija kirjoitti:
Miten kummasssa muka sama tuote voi tulla kaksi kertaa maksetuksi?
Kun jokaisella tuotteella on yksilöllinen koodinsa?
Viivakoodi ontuotekohtainen, ei kappalekohtainen. Katso vaikka identtisiä juomapullon taijotain pakkauksia kotona. Viivakoodi on myös sama naapurikaupasta löytyvässä samanalaisessatuotteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ap:lla lienee hyvä todiste siitä että tuotetta on ostettu vain yksi, on se takuukuitti, jonka hän on tuotteesta saanut.
Muutoin saattaisi olla vaikea todistaa, että on ostanut vain yhden tuotteen, eikä kaksi tuotetta kuten kuitti ilmoittaa.
Mutta kuka tietää, ehkä tämäkään ei riitä...?
Vaan miten ne koodit on pakkauksissa ovat? Ovatko kaikki saman "alan" tuotteeet vain samalla koodilla?
Vai onko jokaisella tuotteella oma yksilöllinen koodinsa?Kyllähän tuo kuitista aivan varmasti selviää jos noin on-
Kuka s#atanan pösilö alapeukutta noin asiallista kommentia.
Mun mielestä tuo on asiallinen ja pohtiva mielipide asiasta, josta kukaan meistä ei tiedä yhtään mitään.
Olen varma että tuo asia pystytään selvittämään asiakaspalvelussa.
Nimittäin kaupoissa on listat tuotteiden määristä ja menekistä ajan tasalla,
Nähdään tasan tarkkaan, mitä tuotetta on minäkin päivinä ostettu ja minkä verran.
Nähdään myös se minkä verran tuotetta on olluta aamulla, ja minkä verran sitä on ollut illalla kun kauppa suljetaan.
Niistä voi järjestelmässä laskea, miten montaa kappaletta ko. tuotetta on sinä päivänä myyty, ja miten monta kappaletta tuotetta on edelleen hyllyssä.
Ei kaupassa tehdä inventaariota päivittäin. Ap kun menee kaupan infoon ja kertoo vahingossa lukeneen kahdesti tuotteen X, niin info palauttaa yhden tuotteen hinnan.
hyvä yritys, mustilainen