Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yhdyntäkeskeistä naista vihaa sekä miehet että naiset

Vierailija
16.06.2021 |

Miehet sen vuoksi, että pelkäävät, etteivät he pystykään esim peniksensä koon puolesta tyydyttämään naista, kun ei voi kompensoida esim suuseksillä.
Naiset sen takia, että ovat katkeria oman pimppansa tunnottomuudesta ja pelkäävät, että yhdyntäkeskeiset naiset saavat parisuhdemielessä etumatkaa.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta, ajatteleeko kukaan asiaa toisinpäin? Että miksi naisen pitää saada sillä miehen tavalla? Miksi ei mies opettele naisen tavalla? Laajentakaa ajattelua... ja taas tulee vihaisia kommentteja.

Käännän aina ajetteluja toisinpäin, se avartaa katsantokantaa. Suosittelen.

Me ollaan 30 v harrastettu seksiä "nainen ensin"-periaatteella. Eli mies sormettaa (tai yhdessä) tai antaa suuseksillä minulle orgasmin ja sitten yhdyntä. Viime vuosina olen oppinut saamaan klitorista hyväilemällä joskus yhdynnässä orgasmin ja se tuntuu "täydellisemmältä" jostain syystä, mutta on paljon hankalampi saavuttaa. Ihan parempaa nautintoa itselleni tässä ajan takaa. Ja tosiaan mies on aina ensin nautinnon minulle suonut ja sitä arvostanut eli miehen vuoksi en tätä mieti. Toki mieskin nauttisi varmasti enemmän yhdynnästä, jos koko energia ei menisi pidättelyyn, että minä ehdin mukaan.

Oletko nyt aivan varma, että et tee tuota miellyttääksesi miestäsi? Mitäs muut siskot sanovat tähän? Onko tämä trolli vai onko tämä totta, jolloin se alleviivaa sitä, että nainen tiedostamattaankin pyrkii ”tulemaan” miestä miellyttävällä tavalla?

Orgasmi tuntuu erilaiselta, jos tuntumaa tulee laajemmin, kuin vain klitoriksen huippuun.

Itse en ole koskaan saanut yhdynnässä, enkä kovin kauan vaginan sisältäkään. Aiemmin sain vain klitorisorgasmeja.

Nyt saan vaginasta sormetuksella ja epäilemättä sopivan mallinen penis ja yhdyntätyyli voisi toimia myös. Tämä orgasmi on aivan jotakin muuta kuin klitorisorkku, ehkä ennemminkin orgastinen tila. Klitorisorkku on tosi hyvä, kuten ennenkin, mutta ainakin minulla tuo vaginaorkku on jotenkin tyydyttävämpi. Klitoris sisäosineen on varmasti osaksi tässäkin nautinnossa mukana.

Iän myötä tämä tuli yllättäen. Hyvä niin! Ei missään nimessä sen vuoksi, että jotenkin väheksyisin klitorisorgasmia, tai että tämä olisi miehelle parempi. Parasta vaan on, että tämä on niin erituntuinen, omanlaisensa nautinto minulle naiselle! Vaginan sisältä yhdistyy tuntemukset jotenkin täyteläisemmin ja suloisemmin. En olisi ikipäivänä nuorenpana tätä uskonut.

Nyt ymmärrän mikä ihanuus heillä on, jotka saavat nautintoa sekä klitasta, että pillun sisältä. Ei sitä silti tartte kadehtia tai tuntea huonommuutta. Elämä voi muuttua ja ainakin kannattaa kehittää omaa nautintoa paremnaksi.

Kiitos tästä avoimesta ja rohkeasta vastauksesta. Meillä on hiukan sama tilanne. Vaimoni on aina saanut yhdynnässä klitorisorgasmeja, mutta nyt iän myötä myös ”noita toisia”. Olen silloin varovaisesti kysynyt, että mitä minä tai me teimme toisin, kun niin ihanasti pääsi käymään, mutta asia tuntuu olevan mysteeri hänelle itselleenkin. Joskus niitä tulee ja joskus ei. Antaisin vasemman kassini, jos tietäisin miten voisin antaa niitä hänelle enemmän.

Vierailija
62/63 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta voisiko niitä neuvoja meille vähemmän onnekkaille kuitenkin jaella eikä vain hehkuttaa omaa onneaan?

Mihin asiaan neuvoja?

Miten oppia laukeamaan yhdynnässä. Siihen kaipaan apua ja neuvoja. Tosi tosi vaikeaa minulle eikä onnistu ilman klitoriksen erillistä käsittelyä, mikä on yhdynnässä aika hankalaa.

Minulla on pieni litteä klitorikselle tarkoitettu vibra, se vaan mukaan seksiin miehen kanssa niin kaikki asennot on heti nautittavampia ja orgasmejakin saan nykyään joka kerta. On niitä väriseviä penisrenkaitakin mutta ne eivät aina ylety kunnolla klittaan saakka yhdynnässä, ainakaan itsellä, muilla voi toimia paremmin.

Mikä merkki, malli? Ei ole MITÄÄN kokemusta seksileluista, mutta jotain tällaista voisin kokeilla.

T. Se yhdyntäorgasmin haluava

Itselläni on tämä eli CalExotic's Slay Pleaser:

https://www.inthegroove.com/slay-pleaser.html

En ostanut Suomesta koska asun muualla, en tiedä löytyykö Suomen kaupoista. Kiva käteen sopiva, vähän litteämpi pää ja pulleampi kahva, pysyy paikallaan ilman käsiäkin jos mies on päälläni.

Lisäksi on tämä nätti penisrengas, vähän valjummat tuntemukset mutta tekee sekin yhdynnästä paremman:

https://www.erotouch.eu/en/toys/toys-for-couples/vibrerende-cockringen/…

(DreamToys Aquatic Zelie värisevä rengas)

Molemmilla hinta jossain parinkympin paikkeilla, ei mitään kalliita siis. Suomen kaupoista esim. Kaalimadolla on erilaisia klitoriskiihottimia jotka sopivat yhdessä käytettäviksi, esim. tuo Fun Factoryn Laya II näyttää toimivalta kun katsoin:

https://www.kaalimato.com/catalog/Fun+Factory+-+LAYA+II_p_40518.html

Näyttää vähän paksummalta kyllä kuin tuo omani, mutta arvostelut olivat hyvät.

Tämän muotoisiakin olen nähnyt paljon, uskon että olisi sopiva yhdyntäänkin:

https://www.dameproducts.com/products/pom

(Dame-merkin Pom-vibra)

Ja miksei joku pieni bullet-vibrakin toimisi, en ole testannut kun itse tykkään että vähän suurempi alue saa stimulaatiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä luulen tuon tietäväni. eli se on se kun kulli panee ja samalla mies hyväilee klitorista.

S e  orgasmi on tajuton.